6-osok? Egész jó idő lett délutánra felénk ! Jót lehetett mocizni,igaz kicsit lightosabban a megszokotnál, de egész jól bemelegedtek a gumik ill langyosodtak
Sziasztok,
Néhány napja rendeltem egy bukógombát, de csak ma derült ki számomra, hogy a baloldalit nem lehet felszerelni a kiegyenlítő tartály miatt.Szükségem lenne egy típusazonos de nem gyári geometriájú tartályra.Sos-ben kéne tipp, hogy lehetne ezt megoldani, mert ha nem lehet, nem veszem át.Üdv,Zoli
Kawa ZX6R 2001 mocimról hiányzik az eke idom és a ramair takaró műanyagok. Két fényképet szeretnék kérni tőletek amin jól látszanak ezek az alkatrészek, valamint le tudná valaki mérni az eke idomon a patentok távolságát.
Amit még nem tudok, hogy a ramair műanyagok hogy vannak rögzítve.
Ez nem jelent semmit.
Ha bevinnéd egy szervízbe, azt mondanák, ki kell pucolni a fúvókákat amit te is meg tudsz csinálni.
Csak kapd le a tankot,a benzincső végére mehet egy tölcsér, indítsd be és a karbik tetején a légszívót fogd be egy-egy pillanatra.
De szerintem semmit sem fog érni. a gond, hogy kicsik a fúvókák a gépben(az enyém is ezt csinálja).
Ha nagyobbat tetetsz bele, megnő a fogyasztás. Csak várdmeg míg meleg lesz és semmi gond nem lesz vele. Csak várd meg,hogy bemelegedjen.
helo mindenkinek! rem tud vki,segiteni. 1kis problémával küzdök,nem stimm vmi a mocimon. 99-es zx6-r a probléma inditásig nincs semmi baja,de ahogy elindulok elég fura dolgot csinál csak szivatóval megy,különben gázadáskor le akar fulladni. ez kb 5percig tart utána semi baja,azt csinálja amit kell! kösz elöre is a segitséget
A mellékelt leírásban benne van, hogy a műszerfalhoz menő vezetékek közül MELYIK SZÍNŰ vezeték a ford. szám és melyik a sebességjel. Én legalább is ezek alapján kötöttem be. Ha nincs leírás, akkor keresd a Morline-nál Gianni Favaront, nekem is ő segített egy magyar használati utasítással.
Akkor ez 1 univerzális dolog? Pl van mellékelve 2000-es zx-6r bekötési rajz is?Ahogy olvasom mechanikus és digitális rendszerekhez is jó?De szerintem a 98-99-esnek is ugyanannak kéne lennie ahogy a blokját nézegettem.Már annak a szériának is digitálisan veszi mind a fordulat,mind a kilóméteróra jelzését is.
Még nem biztos, mert nem tudom eldönteni, szükségem van e rá.
De a beszerelése elvileg nem okozhat gondot.
A Fazer-ral az a baj, hogy egy belső számítógép számolja ki az értékeket a műszernek pedig csak két három kábel megy. Kettő a tápot adja egy pedig átvisz minden információt. (bezinszint, sebesség, index, mindent). Erre nem tudják rászerelni a cuccut mert nincsen impulzusszámlálás nem lehet megcsapolni. Viszont a miénkben az első fogaskerék tengelyének a vége egy négylapfejű "anya".
Ennek a szenzornak a bekötési pntját meg lehet csapolni. A Fordulatszám mérőt még nem tudom, de szerintem nem lenne nagy művelet kideríteni, hol vanm a vezeték. Szóval meglátjuk. De biztosan be lehet kötni.
Hali! Engem is Qrváúl érdekelne a dolog! Akkor be lesz szereleve a haverodé a te gépedbe? Mert ha így lesz és mükszik,és eltudnál látni technikai tanácsokkal Akkor érdekelne naon Köszi.
Nálunk hideg van, esik az eső, minden tiszta víz meg jég.
Nem jó ez így.
ELADO EGY 2000-... ZX-6R MUSZERFAL 13.600 km-EL, GYONYORU, KARCMENTES ALLAPOTBAN!
fehercapa380@freemail.hu
Néhány napja rendeltem egy bukógombát, de csak ma derült ki számomra, hogy a baloldalit nem lehet felszerelni a kiegyenlítő tartály miatt.Szükségem lenne egy típusazonos de nem gyári geometriájú tartályra.Sos-ben kéne tipp, hogy lehetne ezt megoldani, mert ha nem lehet, nem veszem át.Üdv,Zoli
Kawa ZX6R 2001 mocimról hiányzik az eke idom és a ramair takaró műanyagok. Két fényképet szeretnék kérni tőletek amin jól látszanak ezek az alkatrészek, valamint le tudná valaki mérni az eke idomon a patentok távolságát.
Amit még nem tudok, hogy a ramair műanyagok hogy vannak rögzítve.
Előre is köszi
2003-2004es 636r hez plexit keresek.
Gyári is ,utángyártott is jó volna
Tibi : 06707764510 budapest
Ha bevinnéd egy szervízbe, azt mondanák, ki kell pucolni a fúvókákat amit te is meg tudsz csinálni.
Csak kapd le a tankot,a benzincső végére mehet egy tölcsér, indítsd be és a karbik tetején a légszívót fogd be egy-egy pillanatra.
De szerintem semmit sem fog érni. a gond, hogy kicsik a fúvókák a gépben(az enyém is ezt csinálja).
Ha nagyobbat tetetsz bele, megnő a fogyasztás. Csak várdmeg míg meleg lesz és semmi gond nem lesz vele. Csak várd meg,hogy bemelegedjen.
De a beszerelése elvileg nem okozhat gondot.
A Fazer-ral az a baj, hogy egy belső számítógép számolja ki az értékeket a műszernek pedig csak két három kábel megy. Kettő a tápot adja egy pedig átvisz minden információt. (bezinszint, sebesség, index, mindent). Erre nem tudják rászerelni a cuccut mert nincsen impulzusszámlálás nem lehet megcsapolni. Viszont a miénkben az első fogaskerék tengelyének a vége egy négylapfejű "anya".
Ennek a szenzornak a bekötési pntját meg lehet csapolni. A Fordulatszám mérőt még nem tudom, de szerintem nem lenne nagy művelet kideríteni, hol vanm a vezeték. Szóval meglátjuk. De biztosan be lehet kötni.
köszönöm a leírást