A villanyak be van rogyva.
Ha szemből nézed, az első villa a kerék felé haladva, balra megy.
Tehát ferdén áll benne a villa.
A szerelőim szerint nem szabad ilyesmit javíttatni és nem is igen lehet.
Én is voltam egy aluhegesztéssel foglalkozó cégnél, ahonnan elküldtek, hogy nekik nem fog menni.
Különben én is hallottam róla, hogy van ahol meg tudják csinálni, de én nem találok ilyen
céget. Tudtok telszámokat adni?
Másik: Mivel ez az első sportgépem, nem igen tudom megállapítani, hogy ez az irányításban igazából mennyire gond. Ha valakinek van ideje szeretném ha kipróbálná és megmondaná a véleményét.
Ha mégis vázcserés a dolog, jó lenne egy árat tudni.
Azt tudom, hogy ha külföldi a váz, az árán kívül még kb 100000-mire hivatalosan is rajta ülök.
Ha belpiacosat tudnék szerezni, ez csak 30000-körül van.
A nyaklevesek meglesznek, az már biztos. Ha visszaveszi, ha nem.
Az a baj, hogy szerintem ha akarná sem tudná visszavenni, mivel elb...ta a pénzt.
Ettől még le lehet verni rajta.
Lehet jobban megérné.
Nem viccből írtam sejtheted.... kint ezeket a motorokat kb. 1000-1200 font körül adják... a forgalombahelyezés az meg mittom én mennyi, de 200-ból megvan az is, legalábbis tavaj még meg volt ennyiből, de évjáratfüggő természetesen...
Mi baja van a váznak, hogy annyira életveszélyes? A váznyúlvány is kell vagy csak a főváz?
A 7en találkozom majd egy sráccal... az enyémhez (2000.évj.) ő szokta hozni kintről, ami kell... majd tőle megkérdezem...!
Azért kérdezem, hogy mi baja, mert van 1-2 profi műhely az országban, ahol szinte mindent meg tudnak javítani a vázon és lehet hogy ezt is figyelembe kellene venned és nem kellene rögtön cserésre tenni ha nem feltétlenül muszály!
Amugy én a helyedben biztos, hogy visszavetetném és emellett nem biztos, hogy nem osztanék ki néhány megérdemelt fülest az eladónak!
Ilyen motort amugy Angliából max. 5-600.000 ért lehet hozni (hozatni) és akkor már talpra van állítva (rendszám stb.!)
Segítségre van szükségem.
Kb. egy hónapja vettem egy 98-as ZX6-ost.
Kicsit érdekes dogokat vettem észre rajta amikor nézegettem, de az előző tulajnak mindenre volt valami
egészen logikus és elfogatható válasza.
Mindegy, elhoztam, egy hét múlva közölték velem a szerelők, hogy ez bizony vázcserés.
Még nem biztos, hogy nem fogja visszavásárolni , de ha rajtam maradna, szereznem kellene egy másik vázat. (mivel a jelenlegi, szakvélemény szerint életveszéjes)
Itt jöttök ti a képbe. Minden bontót amit találtam a neten felhívtam, de sehol sem tudtak segíteni.
Mivel ez össz 4-bontót jelent, biztos vagyok benne, hogy még elég soknak kell lennie.
Ha tudtok (esetleg van ismerős külföldön) nagy segítség lenne, ha utánakérdeznétek, de ha csak
Tel.számokat küldtök azt is megköszönném!
Sziasztok!
Sziasztok, vettem egy tank melltartot az ebay-en:) (Tank bra -t) mivel kellett de meg az elado sem tudta hogy jo lesz e az en zzr-emre (zx6e), sajnos nem :( ez zx6r-re valo. Mivel nekem csak az ejjeli lampamra passzol szivesen tovabbadnam 35 USD ertekben (6500 Ft mondjuk). Egyszer lett majdnem hasznalva :) ki(fel)probalhato ! :D
Ha vkit erdekel vmishi@gmail.com -ra varom a jelentkezeset.
Szia Dadis!Kesz lett a tankom, jo lett a szin!Allitolag a kawasaki nem ad ki szinkodot,legalabb is ahol en kerdeztem egy par markakereskedesbe,ott mindenhol azt mondtak!Szinkodot sajna nem tudok mondani,de a fenyezonek a szamat meg tudom adni,ő megoldja!szinkód ide vagy oda,a vegeredmeny a lenyeg!Kuld el az e mail cimedet,es adom a szamot! Az enyem:Pausz2000@freemail.hu
első lámpa(jobb oldala törött,csak 1 tartófül van meg)
lámpa alatti beömlő (törött)
1 pár Lucas hátsó fékbetét (4-4,5 mm )
kormány végére koptató (apró csúszás nyom)
jobbos kormánybilincs
kitámasztó
2 db kábelköteg az első lámpához+gumiharang
kipufogó tartó(aluminium)
motormagasság növelő(ez esetben rövidebb mint a gyári)
Sorry a nem szakszerű kifejezésekért,no comment.....
Egyben szeretném eladni az alkatrészeket.
Ha valakinek egyéb kérdése van szívesne válaszolok.
Árat emailbe beszéljük meg ha lehet, ne offoljuk a fórumot.
palko_@freemail.hu
Szia!Nekem pont ugyanez tipusu es szinu van,a tank pont most van fenyezes alatt!A tank a tankon az a muanyag meg vegul is az egesz motor ilyen selymesfenyu,vagy matt!?En vegigtelefonaltam itthon mar mindent,es azt mondtak,hogy nincs szinkodja,ami kicsit hihetetlen!Lenyeg a lenyeg,elvittem egy fenyezohoz,aki nagyreszt motorok fenyezesevel foglalkozik,azt mondta megcsinalja!Ezen a héten meglesz,megvarom az eredmenyt,ha minden okes lesz,megprobalom tole elkerni a szinkodot,vagy tudom ot ajanlani a fenyezesre!
Az is érdekelne, hogy hol lehet ehez pályaidomot készíttetni....én nem találtam a net.-en...... Az elektronika pedig az önindítótól kezdve kellene a dobozig (számítógép) bezárólag.....
Egy barátom vett Német o.-ban egy eléggé összetört 2005-ös Kawasaki ZX636-ost és kellene neki egy komplett elektronika hozzá, ha valaki tud segíteni abban, hogy honnét lehet ilyet beszerezni vagy esetleg van eladó az nagyon jó lenne.
Sziasztok
Novemberben vettem egy kawasaki zx6r-t, 98-as, de nincs hozzá idom, tudtok nekem segíteni, hogy hol keressek gyári, vagy utángyártott is érdekelne! Légyszi írjatok, mert sehol nem találok! Akár E-mail-be is a lacc@citromail.hu-címre Köszi mindenkinek!
Zakó, perec, firka, taknyolás 210-es hozzászólás... hatalmas mázli, törés nélkül
Jah, azt a következők: - szüleim készen teljesen... (sikerült végignézniük a mentő kiérkezését, mikor még senki sem vizsgált és feküdtem mozdulatlan)
- anyagi kár...
- lelki trauma és a vas hiánya...
- a lábadozás, ami le van sz*rva...
- rendőrségi végzés és szankciói...
Nem volt egyszerű randi, az autóból is kiszakadt a motor és a váltó... és oldalirányban 1.5m-en keresztűl tolta az R1, míg árkot nem fogtak... (és ez nem a reklám helye) Lehet, egy Catenpillar-rel kellene nyomulnom
A villanyak be van rogyva.
Ha szemből nézed, az első villa a kerék felé haladva, balra megy.
Tehát ferdén áll benne a villa.
A szerelőim szerint nem szabad ilyesmit javíttatni és nem is igen lehet.
Én is voltam egy aluhegesztéssel foglalkozó cégnél, ahonnan elküldtek, hogy nekik nem fog menni.
Különben én is hallottam róla, hogy van ahol meg tudják csinálni, de én nem találok ilyen
céget. Tudtok telszámokat adni?
Másik: Mivel ez az első sportgépem, nem igen tudom megállapítani, hogy ez az irányításban igazából mennyire gond. Ha valakinek van ideje szeretném ha kipróbálná és megmondaná a véleményét.
Ha mégis vázcserés a dolog, jó lenne egy árat tudni.
Azt tudom, hogy ha külföldi a váz, az árán kívül még kb 100000-mire hivatalosan is rajta ülök.
Ha belpiacosat tudnék szerezni, ez csak 30000-körül van.
A nyaklevesek meglesznek, az már biztos. Ha visszaveszi, ha nem.
Az a baj, hogy szerintem ha akarná sem tudná visszavenni, mivel elb...ta a pénzt.
Ettől még le lehet verni rajta.
Lehet jobban megérné.
Köszönöm a segítséget!
Üdv,
Zoli