Ilyen nekemmostanában sokszor volt :)))) egyszer mert hengerfejes volt, most meg azé mert mentem vele ringen, és hirtelen kijöttem leállítottam, aztán túl melege lett és kitolt picit :)
Nekem ZXR400-om van. A kiegyenlítő tartályom a maxon volt tavsz óta, soha nem forrt a víz, semmi, nem is fogyott. Aztán egyszer csak egyik nap megállok a benzinkútnál, szólnak hogy folyik valami a mocimból. A kiegyenlítőből folyt a túlfolyón keresztül ki elég sok, egy pohárnyi kifolyt az tuti. Normálisan mentem. Azóta se volt ilyen. ? Fura nem tom mi lehetett.
Igen furcsa dolgot csinál a motorom.
Régebben észrevettem, hogy a hűtővíz kiegyenlítő tartájában egy kevesebb a víz.
Szépen szorgalmasan töltögettem utána kb. 5-6000 km alatt egy-másfél decit.
Már kezdett belémállni, hogy hengerfejes, de se nem forr a víz se nem habos az olaj.
Erre egy hónappal ezelőtt óta, előkerül a víz. A kiegyenlítőm kb 500 km alatt MEGTELIK vízzel.
Egyszer már le kellett szívnom belőle, de már megint tele van.
Aki tudja mi lehet írja meg!
Nekem nagy szerencsém volt a fejidommal. az enyém teljesen darabokra tört.
A műanyagos elvállalta volna, ha meglett volna minden darabja ha neked is megvannak, ezek akármit össze tudnak szobrászkodni. Egyébként nem akarlak lelombozni, de szinte esélytelen a helyzeted.
Próbálkozz a német e-bay-en. Az én fejidomomat bonyhádról ( 200km ) szereztem.
A lámpámat meghegesztetettem, mivel nem tudtam másikat beszerezni. Viszont ezt a csávókám a hinyzó darabok miatt kicsit ferdére csinálta.Éppen, hogy csak össze tudtam rakni. Ezért aztán lámpát még nekem sem sikerült szereznem.
Még egy lehetőség: A motor.lap.hu -n ban egy bontók bejegyzés, az ottani bontókat próbáld meg.
Én ezektől szereztem be minden mást.
Nekem előre szóltak, hogy ha törik akkor vége a cangának, mivel nincsen hozzá alkatrész.
Ezt kegyetlenül meg kellett tapasztalnom.
De neked is.
Én egy 2000-es ZX6R-hez keresek hasonló dolgokat. Jobbára már csak a lámpa (macska lámpa) és a fejidom maradt ami nagyobb összeg lehet. Nekem mind2-re 70 ezer Ft-ot mondtak. Tud esetleg valaki ennél olcsőbban? Hol találok ilyet? Te honnét szerezted be a cuccokat? Köszi a helpet!
Azaz 50-50 százalékos kártérítés azt jelenti a biztosítóknál, hogy senki nem fizet senkinek...
Ha 20%-ban te voltál a hibás, akkor viszont a károd 80%-át kötelesek megtéríteni!
Hellotok.Meg szeretném érdeklödni,hogy a rendörség pl. 50/50 százalékot hoz ki,akkor fizet a biztositó? és ha 20százalékban én? Válaszotokat elöre is köszönöm........
Nem ennyit fogok kérni, mert nem ennyi a károm.
Csak ennyiből már kb. motorozható lenne.
Ma szétkaptam a gépet, váz, telószárak nem sérültek.
Viszont valami a motorban elszállt, mert gyorsításkor és ha csak egyenletesen megyek akkor is
rángat. Olyan érzés mintha ki akarna fogyni a benzin. Pont olyan mint amikor takarékra kell állítanod a benzincsapot mert már fogy a benya. De egyébként meg nyomatékszegény is lett. Mintha csak 65 lóerőt tudna, 9000-es fordulaton meg egyenesen elszáll minden ereje, nem tudom mi van vele.
Volt nálam a kárszakértő és megkért vigyem el a motort egy szervízbe és kérjek rá árajánlatot.
Most éppen náluk van, kb szerdára van nálam az ajánlat.
Nagy szopás.
350 000 fogsz kérni?! Én 780 000ft-os árlistát vittem nekik és abból lett 410 000. Szépen sétálj be egy kawasaki kereskedésbe és kérj egy árajánlatot. De vigyázz ne, hogy túl vastag legyen mert GTK-t mondanak rá.
Csak tájékoztatásul, hogy mindenki tisztában legyen az árakkal:
Index:5000
Fejidom(gyári apró repedéssel):50000
Lámpa:50000
Jobb tükör:7000
Fékkar:2500
Fejidom és műszerfal tartó konzol:25000
Oldalidom(még a drágább is sérült):25000-36000
V-alakú kis bizbasz ami összeköti a két idomot:25000
Kipufogó(csak dob):16000
Fékpedál:5000
Szélvédő plexi:15000
Minden ár bontós és használt alkatrész.
Minden idom fényezésre szorul.
Ez idáig fényezés nélkül: min.240000.-
Nincs a listán mert nem találtam még sehol:Fejidom és tükörtartó konzol, jobbos oldalidom és még nincsen szétszedve a motor, hogy mindent lássak.....
Tehát a biztosítónak min. 350000-et ki kell küldenie, hogy szarul ne járhassak.
Megmondtam gyerekek.
Pénteken voltam személyesen a mávnál, leadtam a kártörténeti igazolásomat.
Azt mondták, max 72 óra és hívni fog a kárszakértő.
Tegnap a 73-órában mondom telefonálok egyet.
Felhívtam őket, azt mondja, nem történt kárbejelentés, nem intéztek semmit.
Akkor bejelentettem telefonon. Egy óra múlva hív valaki, hogy hol lehetne megnézni a motort.
Mondom a címet, minden, erre a kiscsaj, hogy még aznap, max ma visszahívnak.
Ma délben mondom ez nekem már gyanús, felhívtam őket.
Erre a tegnapi csaj bután a telefonba: Nem történt kárbejelentés[
Tehát akkor ma faxal próbálkozzak, három napon belül felhív a kárszakértő...........
MÁV a ku...a anyját. Ki a fa..om találta ki ezt a sz..t?
Még szép, hogy elismeri a hibát. De eleve kereszteződésben kanyarodás közben minek akart előzni? Mert az nem megoldás, ahogy írtad is, hogy ő azt mondja ( hogy ő arra számított, hogy Te rutinosan meghúzod a kart, mész, döntesz, kanyarodsz. ) ha mindenki így vezetne bármilyen járművet, akkor gondold el hány ember, halna meg naponta.
Vagy esetleg az olajcsere óta keményebben használod