elkészült végre és a nevemen van. A teljesség igénytelenségével, az alábbi munkálatok lettek elvégezve, cserélve:
- telóolaj és szimering
- összes egyéb olaj és szűrő
- fékbetétek (gyári)
- gyertyák
- szelepfedél (és gyertya)l tömítés, szelepellenőrzés (nem kellett állítani)
- minden, nem gyári csavar gyárira
Illetve:
- új Yoshimura végdob
- MRA racing plexi
- apróságok (Pro-Bolt kormánycsavar, stb.)
A motort új gumikkal vettem meg a német, első tulajtól. Akksi, lánc hibátlan, blokkban 15e km.
Most már csak használni kell. :-)
Van még tervben idénre lájtos gurulás?
Üdv,
D
Először is, ha megvetted, ne add el. Vagy add el és vegyél egy másik ZX12-t, de legalább azt ne add el, mert ismét vásárolsz egy másikat. :-)
A vásárlásról: itthon és már csak óvatosan vennék (mondjuk innen a fórumról örömmel), a germánoknál végtelen a választék. Figyelni kell viszont, mert - sajnos - már ott is sok a kókányolt darab (nekem is volt egy felesleges utam Drezdáig).
Ha jól számoltam akkor 6 oldallal visszább olvashatsz a 12-ről. Többen is elmondták a véleményüket és tapasztalatukat a motorról. Ott raktam fel újság cikket is. Sok szerencsét a vásárláshoz.
A városban cirkálásra marad a VTR-em, úgyhogy nem arra kell :) Viszont Bird vette meg, amiért mentem volna én is 1 hét múlva :D Nembaj, van még másik is eladó. A típus fix, de Ti jobban ismeritek, ezért kérdeztem.
Csak akkor vegyél, ha városban nem akarod használni. Tapasztalatom szerint 50-el haladni vele borzasztóan kényelmetlen, legalábbis nekem a csuklóm már 10 km után megfájdul. Ezt a motort nem erre fejlesztették ki, ha nem autópályára. Ott viszont olyan élményt nyújt, hogy beszarsz tőle.
Rá kellett volna azonnal jönnünk , hiszen a szín nem stimmelt de úgy voltam vele majd át lesz festve. Annak viszont nagyon örülök, hogy bővült a kis csapat ráadásul egy igen régi taggal. akit remélhetőleg jövőre megismerhetek és gurulunk együtt majd.
Baszki ez igen! Jól néz ki!
A rendszerre gondolom majd megmozdulnak falevelek