Valóban túlzottan ki vannak könnytve.
De míg pl. 2006-07 tizeshez 340.000.-Ft egy váz ugyanazzal az alvázszámmal ellátva. Egy kb 2000-es R1-hez 1 millla.
Persze a Yamahások mondják, hogy az nem törik. De görbül, és ki akkar görbe vázzal szerencsétlenkedni. vázat meg nem szerencsés javítani.
Akkor inkább vázszámnak megfelelően rendelem az újat. Ez sem kevés pénz, de nyugodtabb az ember.Sőt lehet alkudozni is. Nekem ment.
Szerintem azét van kevés eladó 10-es mert törik mint a sósrud azért mert nagyon ki van könyitve és drága az alkatrész is új és használt egyaránt .(ez 30km/h -val szágúltam)
Erre annyit reagálnék, h ez a használhatatln a k.teló nélkül azért nagyon pilóta és tapasztalatfüggő dolog. Kibaszott sok múlik a tapasztalaton és a reflexeken! Én például kifejezetten szeretem ha kicsit "mocorog" alattam a gép. Persze ésszerű határokon belül!
Egy biztos, kezdő kezébe nem való egy ZX-10! De akármilyen rutinos is valaki, tisztelettel kell vele bánni, mert meg tud lepni rendesen!
még jó,h lehet kapni .lehet egyesével kezdeném a szerelőket,életlen késsel feldarabolni .pedig a hondánál egy szóra küldenek uj blokkot is akár,ha a szerviz kéri .
Szomorú de sajna igaz.... Egy ismerősöm megvette az uj 1000rr-t, azt 2000 kilcsi alatt......9 alkalommal vitték be a servicebe. A pénzét nem adják vissza, addig csinálják amig jó nem lessz azt mondták....
Fene tudja,vannak olyan jómódu motorosok,akik mindössze egy szezont mennek,és már cserélik is le az újabbra.
De persze lehet,hogy hondáék előrukkoltak valami fejlesztéssel,ami nem jött be....
Azt azért hozzátenném, hogy a yamaha meg a honda alkatrésze simán dupla árban van a suzukihoz képest. Amikor a 600RR üléspúpja 75 000Ft!
A K4 750-re 2007-ben 32000Ft volt a fejidomtartó konzol. Ugyan akkor a Thundercattomra 60 000-ért adtak és mondták, hogy az R6R-re 90 000! A yamahámra minden alkatrész pontosan dupla annyiba került mint a gixerre.
Iszonyat mennyiséget porrátörtek. Ez a motor használhatatlan kormánygátló nélkül de sokan erre csak akkor jöttek rá mikor már az intenzíven voltak. Ha megnézed a topicot mindig van 2-3 eladó ZX-10R blokk. Miért? Mert csak az maradt meg a gépből. Viszont blokkot itt még csak egy ember keresett. Néha gondolkozom azon, hogy veszek egy új motort de mindig ugyan arra lyukadok ki. Minek? Ezt sem motoroztam még ki. +15Le nem ér meg 1 millát nekem. És ennél szebb motort nem találok az fix. Persze egyszer biztos eladom de az nem mostanában lesz. Éppen a múltkor keresgéltem mocit egy havernak. A kereső 77db 2006 utáni 1000ccm-es motort dobott ki. Nem találod ki melyikből volt a legtöbb. 2008-as 1000RR-ből. Az szerintem elég gyanús ha több mint 20-an akarják eladni az 1 éves motorjukat.
Vannak előnyei,de hátrányai is....pl gixerhez van rengeteg bontott alkatrész
Én pl azért vettem gixert,mert körülöttem sokaknak volt,használták,de szerelni nem sokat kellett.
A k5 1000 teljesítményét dícsérték mindenütt,formára tetszett,meg alapból úgy gondoltam,a suzuki egy igénytelen japán,nem kell rá sokat költeni.
Nekem eddig csak jó tapasztalataim vannak.a régebbi tipusokhoz minden van azonnal.az ujabbaknál már nem biztos,h minden van raktáron,mert:még új és nem kell szerelni,kevés van belőle,és nem éri meg a kereskedőknek benne tartani a pénzüket.Azt tudom ,h a Honda alkatrészellátása az egyedüli ami tökéletesnek mondható.
A többi japánnál meg az van ,h amiből sok van az utakon ahhoz hamarabb lehet mindent kapni.Bár az internetes boltok korában már a lehetőségek szinte határtalanok.árakról nem tudok nyilatkozni,mert ez is kereskedő függő,és itt is érvényes a több-olcsóbb dolog. . .
Nekem eddig nem volt gond vele! Általában 1 héten belül megjön minden!
Bár pár gyári csavaron, légszűrőn kívül nem rémlik, h más kellett volna!
Na az ár az meg olyan dolog, h ami Japán semmi sem olcsó!
. .én nem is bánom,h nincs sok Kawa,legalább igy sosem lesz tucat motor. én ha egy nap megyek 600kmt akkor sem mindig jön velem szembe 10es,vagy 12 .Számomra ezek a legjobb gépek .
zx-r meg van még a 9-es fékbetét?
ZX10R 2004-2005-ös blokk alkatrészek eladók.
06304029696
De míg pl. 2006-07 tizeshez 340.000.-Ft egy váz ugyanazzal az alvázszámmal ellátva. Egy kb 2000-es R1-hez 1 millla.
Persze a Yamahások mondják, hogy az nem törik. De görbül, és ki akkar görbe vázzal szerencsétlenkedni. vázat meg nem szerencsés javítani.
Akkor inkább vázszámnak megfelelően rendelem az újat. Ez sem kevés pénz, de nyugodtabb az ember.Sőt lehet alkudozni is. Nekem ment.
Az alkatrész meg sztem semmivel nem drágább,mint más japán motorhoz!
Egy biztos, kezdő kezébe nem való egy ZX-10! De akármilyen rutinos is valaki, tisztelettel kell vele bánni, mert meg tud lepni rendesen!
De persze lehet,hogy hondáék előrukkoltak valami fejlesztéssel,ami nem jött be....
A K4 750-re 2007-ben 32000Ft volt a fejidomtartó konzol. Ugyan akkor a Thundercattomra 60 000-ért adtak és mondták, hogy az R6R-re 90 000! A yamahámra minden alkatrész pontosan dupla annyiba került mint a gixerre.
Én pl azért vettem gixert,mert körülöttem sokaknak volt,használták,de szerelni nem sokat kellett.
A k5 1000 teljesítményét dícsérték mindenütt,formára tetszett,meg alapból úgy gondoltam,a suzuki egy igénytelen japán,nem kell rá sokat költeni.
A többi japánnál meg az van ,h amiből sok van az utakon ahhoz hamarabb lehet mindent kapni.Bár az internetes boltok korában már a lehetőségek szinte határtalanok.árakról nem tudok nyilatkozni,mert ez is kereskedő függő,és itt is érvényes a több-olcsóbb dolog. . .
Bár pár gyári csavaron, légszűrőn kívül nem rémlik, h más kellett volna!
Na az ár az meg olyan dolog, h ami Japán semmi sem olcsó!
Alkatrész ellátás rendezett? a többi márkához képest az alkatrész árak?