Jópár japán gép esetében van probléma a feszab gyári elhelyezésével. A 2006 utáni gixerek esetében sokszor berakják a hűtő elé hogy kapjon folyamatosan hideg levegőt. Lehet neked is ki kellene rakni valami olyan helyre ahol kap egy kis plusz hűtést.
Új vagyok a fórumon és a motorozásba is nemrég vágtam bele. Első nagymotorom egy 2005-ös Z1000 ami a következő hibát produkálja: főként meleg időben egy idő után (kb. 1 óra) letilt az ecu, olyan mintha elvenné a gyújtást. Előfordul olyan is, hogy vissza is adja azonnal, ilyenkor csak egy durrogást hallani, viszont jellemzőbb, hogy teljesen megáll. Ilyenkor villogni szokott az fi is. Gyújtás levétel/ráadás után azonnal indul, de ilyenkor már nem kiszámítható, hogy meddig lesz jó. Ami feltűnt, hogy csak melegebb időben csinálja, kb. 30 fok alatt nem. Tegnap észrevettem, hogy az ülés alatt a hátsó kerék előtt lévő hűtőbordás elektronika annyira felmelegedett, hogy nem tudtam rajta tartani a kezem, de ha az visszahűl akkor minden ok.
Találkozott valaki hasonló problémával?
Tudtok ajánlani valakit aki megnézné?
Hali!
Próbáld ki: keresel egy kis apró kavicsot, odasétálsz a motorodhoz, leguggolsz tőle kb 1-1.5m-re, azt a kis apró kaviccsal egy hanyag mozdulattal megdobod a leömlőt!
Hülyén hangzik, de próbáld ki! Stimmelni fog a hang!
Üdv! Nekem van Eladó egy replika titán színű E számos sportdob! Új, motoron még nem volt!
40000Ft
Átalakító van hozzá. 32-52mm Bilincs, rugó!
Hívj ha érdekel! 06202103298
Sziasztok
Segítségre lenne szükségem, probléma a következő,menet közben valami fémes hang koppanàsàt hallom az ülés alatt valahol(olyan mintha fém szerszàmok lennének)mi lehet ez,tippek?Szerelönek fingja sincs mi lehet!Kawa Z 750 07 es!
Köszönöm
Ettől nagyobb bajod sose legyen. Tuti van egy vissza jelző lámpa magas hőfok esetére, mint a 750S - en. Több nem is kell.
Az utat nézd, ne a műszerfalat.
Ne aggòdj!Sem a Yamahàmon sem a Hondàmon sem volt.A Louisban vettem egy KOSO-t,hozzà megfelelõ mèretü adaptert.A vizcsövet elvàgtam,oda èpitettem be a jeladòt.Az òra mutatja az idõt,a levegõ hõmèrsèkletet ès a motor vîzhöfokàt.Nem szokott a hütèssel gond lenni,de igy nyugodtabb vagyok.
Srácok a Kawasaki mire gondolt mikor nem rakott a Z 1000SX műszerfalára hőfok visszajelzést? Ez olyan fura.
Nem látja az ember mikor van melege meg mikor hideg még a blokk. Utólagosan ezt lehet valami megoldással pótolni?
Kawasaki Z750S bontott hátsó faridom jó állapotban eladó. Hátsó kis lámpa tartó pöckök vannak javítva, de egy minimális kis rést leszámítva tökéletesen teszi a dolgát. Kényes helyeken fóliázva van. Minden tartozékával postázom előre utalás után, ha erre van igény.
Érdeklődni itt vagy a hetven - háromszáznyolcvanegy - nullahét-harmincöt számon lehet.
Kiesett a hátsó fékolaj tartályom csavarja és a kerék kicsit megrágta a tartályt.
Ha esetleg valakinek van elfekvőben, akkor vevő lennék rá.
2007 z750
Köszi.
Ha fesszabot keresel,van.
Ha érdekel 70-3179083.
Udv Pali
Új vagyok a fórumon és a motorozásba is nemrég vágtam bele. Első nagymotorom egy 2005-ös Z1000 ami a következő hibát produkálja: főként meleg időben egy idő után (kb. 1 óra) letilt az ecu, olyan mintha elvenné a gyújtást. Előfordul olyan is, hogy vissza is adja azonnal, ilyenkor csak egy durrogást hallani, viszont jellemzőbb, hogy teljesen megáll. Ilyenkor villogni szokott az fi is. Gyújtás levétel/ráadás után azonnal indul, de ilyenkor már nem kiszámítható, hogy meddig lesz jó. Ami feltűnt, hogy csak melegebb időben csinálja, kb. 30 fok alatt nem. Tegnap észrevettem, hogy az ülés alatt a hátsó kerék előtt lévő hűtőbordás elektronika annyira felmelegedett, hogy nem tudtam rajta tartani a kezem, de ha az visszahűl akkor minden ok.
Találkozott valaki hasonló problémával?
Tudtok ajánlani valakit aki megnézné?
A szerelő nyaral, én meg motoroznék
Köszönöm előre is.
Üdv.: Zsolti
Próbáld ki: keresel egy kis apró kavicsot, odasétálsz a motorodhoz, leguggolsz tőle kb 1-1.5m-re, azt a kis apró kaviccsal egy hanyag mozdulattal megdobod a leömlőt!
Hülyén hangzik, de próbáld ki! Stimmelni fog a hang!
40000Ft
Átalakító van hozzá. 32-52mm Bilincs, rugó!
Hívj ha érdekel! 06202103298
Igen menet közben,nem rendszeresen,àllò helyzetben még nem hallottam!
Csak hébe-hóba csinálja random menet közben? Vagy esetleg álló helyzetben is mikor jár a motor?
Segítségre lenne szükségem, probléma a következő,menet közben valami fémes hang koppanàsàt hallom az ülés alatt valahol(olyan mintha fém szerszàmok lennének)mi lehet ez,tippek?Szerelönek fingja sincs mi lehet!Kawa Z 750 07 es!
Köszönöm
Gen 1 Z750re keresek tankot, lehetőleg feketét!
Köszönöm
Ettől nagyobb bajod sose legyen. Tuti van egy vissza jelző lámpa magas hőfok esetére, mint a 750S - en. Több nem is kell.
Az utat nézd, ne a műszerfalat.
Nem látja az ember mikor van melege meg mikor hideg még a blokk. Utólagosan ezt lehet valami megoldással pótolni?
Érdeklődni itt vagy a hetven - háromszáznyolcvanegy - nullahét-harmincöt számon lehet.