Sziasztok!
Tudna vki vmi anyagot ajánlani a '04-es 750-emhez vezérműlánc cseréhez pontos adatokkal,esetleg leírással?
Autókon szoktam,de a saját mocimon kéne majd télen,és ez az első kétkerekűm,nem állnék neki nagy arccal,szívesebben felkészülnék.
A sima Service Manualban ugye ez már nincsen benne. Előre is köszi.
Tisztelt Tagok!
Motorvásárlás előtt állok és a választásom a Z750-re esett. Azt szeretném megtudni, hogy vásárláskor mikre figyeljek oda, mennyire megbízhatóak ezek a motorok és hány km az a futásteljesítmény aminél még megéri megvásárolni. Kizárólag 2007-ben vagy azután gyártott faceliftes modelleket néztem.
Köszönöm előre is!
Üdv!
2004-es Z750em vízhőfokgomba csatlakozóján a vezeték "kimozogta" magát,kontaktos. Tud vki egy lecsíphető másik bontott csatit vhol,hogy ne kelljen vezetékköteget cserélnem?
Előre is köszi
Üdv,
Ezt egy úgynevezett "decat"-csővel szokták helyettesíteni, ami kiváltja a katalizátort, hogy ne kelljen szétbarmolni a gyári középdobot.
Ezáltal a kipufogórendszered "nyitottá" válik, ami azt eredményezi, hogy típustól függően vagy a gyári elektronikát kell átíratni, vagy powercommander (esetleg más típus: Bazzazz FI-Tuner) segédelektronikával az üzemanyagrendszert hozzá kell állítani a megváltozott folytási-viszonyokhoz. Ellenkező esetben akár komolyabb károsodás is érheti a motorodat( szelepbeégés, stb.) Erről a nálam tapasztaltabbak tudnának nyilatkozni. Tudomásom szerint ilyen esetben a lambdaszondát is ki szokták iktatni valami arra alkalmas "istennyilával"
Pontosabb információkért érdemes leeht megkeresni a "Powercommander" topicot, esetleg azon belül az AGO-Motors-t, akik ezzel foglalokznak.
orulj az angollal, bar pont ilyen vasam nem volt, de amikor haver vette a gixert olyan felreforditasok voltak benne hogy orom volt nezni...kb mintha google translate-el forditottak volna.
Sziasztok!
Bocs,hogy ide írok ! most vásároltam egy Új Z300-ast (utolsó darab) és nem kaptam hozzá magyar nyelvű kezelési útmutatót , külön kérésre kaptam egy linket ahonnan az angol nyelvű verziót le tudtam tölteni , szerintem minden Magyarországon forgalmazott termékhez járna , esetleg tapasztalat aki már vásárolt új kawasakit? Köszönöm
Szia.Hogyha megvan még az ülrető szetted,az volna a kérdésem jó lehet-e a 2006 os z750 hez, aki 81kw os 110LE-rős. Hogyha igen. Tudnák érte 12000ft-ot adni. Hogyha el tudod küldeni. Címem Hegedűs Mihály 5903 Orosháza-Rákóczi telep Lenkey utca 67. Köszönöm.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy nyitott kipufogó van a motoromon "Z750 08" és olyan tanácsot kaptam hogy a katalizátort szedjem ki belőle, kíváncsi lennék hogy itt kinek hogy van megoldva ez a dolog és milyen változásokat lehet érezni átalakítás után..
Tudna vki vmi anyagot ajánlani a '04-es 750-emhez vezérműlánc cseréhez pontos adatokkal,esetleg leírással?
Autókon szoktam,de a saját mocimon kéne majd télen,és ez az első kétkerekűm,nem állnék neki nagy arccal,szívesebben felkészülnék.
A sima Service Manualban ugye ez már nincsen benne. Előre is köszi.
van itt köztetek székesfehérvári, vagy Fehérvár környéki Z 750 tulaj?
Köszi
2008' évjáratú z 750-re keresek Puig bukógombát
Röviden nincs tipushiba, megbízható motor, és van itt pár gép amiben akár 100 000 km van gond nélkül
06209352002
Motorvásárlás előtt állok és a választásom a Z750-re esett. Azt szeretném megtudni, hogy vásárláskor mikre figyeljek oda, mennyire megbízhatóak ezek a motorok és hány km az a futásteljesítmény aminél még megéri megvásárolni. Kizárólag 2007-ben vagy azután gyártott faceliftes modelleket néztem.
Köszönöm előre is!
Magyar papiros tel 06209352002
TRW szett 200euro
Tükör 50euro
Eladó lenne ez a rendszámt ábra tartó indexekkel együtt. 2007-2008 750 1000 es Z re. 15000 jó magyar forintért.
Jelcsát keresd!
2004-es Z750em vízhőfokgomba csatlakozóján a vezeték "kimozogta" magát,kontaktos. Tud vki egy lecsíphető másik bontott csatit vhol,hogy ne kelljen vezetékköteget cserélnem?
Előre is köszi
Ezt egy úgynevezett "decat"-csővel szokták helyettesíteni, ami kiváltja a katalizátort, hogy ne kelljen szétbarmolni a gyári középdobot.
Ezáltal a kipufogórendszered "nyitottá" válik, ami azt eredményezi, hogy típustól függően vagy a gyári elektronikát kell átíratni, vagy powercommander (esetleg más típus: Bazzazz FI-Tuner) segédelektronikával az üzemanyagrendszert hozzá kell állítani a megváltozott folytási-viszonyokhoz. Ellenkező esetben akár komolyabb károsodás is érheti a motorodat( szelepbeégés, stb.) Erről a nálam tapasztaltabbak tudnának nyilatkozni. Tudomásom szerint ilyen esetben a lambdaszondát is ki szokták iktatni valami arra alkalmas "istennyilával"
Pontosabb információkért érdemes leeht megkeresni a "Powercommander" topicot, esetleg azon belül az AGO-Motors-t, akik ezzel foglalokznak.
Bocs,hogy ide írok ! most vásároltam egy Új Z300-ast (utolsó darab) és nem kaptam hozzá magyar nyelvű kezelési útmutatót , külön kérésre kaptam egy linket ahonnan az angol nyelvű verziót le tudtam tölteni , szerintem minden Magyarországon forgalmazott termékhez járna , esetleg tapasztalat aki már vásárolt új kawasakit? Köszönöm
06209352002
Olyan kérdésem lenne hogy nyitott kipufogó van a motoromon "Z750 08" és olyan tanácsot kaptam hogy a katalizátort szedjem ki belőle, kíváncsi lennék hogy itt kinek hogy van megoldva ez a dolog és milyen változásokat lehet érezni átalakítás után..
Válaszokat előre is köszönöm mindenkinek!
Üdv!