Köszi Sonic, sikerült nagy nehezen beállítani, szívtam vele vagy 3-4 órát, már majdnem azt hittem soha nem sikerül. Tuti lett.
A kuplunggal is voltak gondjaim..
Úgy volt összerakva, hogy hiányzott belőle egy kopó lamella, és 1 gyári „hézagoló” volt benne összesen, a többi mind valami, na mind1, először azt hitem csak ennyi a baja. Pótoltam, de nem lett jó, rohad kemény volt, és alig akart kiemelni. Jobban szemügyre vettem a fémlamellákat, és kiderült 0.5-el vastagabbak voltak a standard értékeknél. 7x0.5=3.5 az baromi sok, arra ott pont szüksége lenne a rendes oldáshoz. Gyári fémlamellák, és vaj puha, tökéletes kuplung.
Kawazsolti, legyen igazad, hogy nincs kawa betegség, jelentem minden nyomatékkal lehúzva, a kuplung 98nm-el, ahogy a nagykönyvbe le van írva. Remélem tényleg nem lazul le, éljenek a kawák.
Hello. Most jutott hozzám egy felújítandó kx 125. tudna valaki segíteni, hogy az évjáratot honnan tudom meg? van hozzá egy pár alkatrészem amire nincs szügségem. ha kell valakinek írjon mi kell és megbeszéljük.
hali sajnos nem birod belöni eredetire mivel a motor megvételekor adnak 3db fuvókát 3db szegényebb levegöjárású idöre illetve közepes és dúsabbra . de ha szivárog a benzined az uszódi probáld meg pont egymás mellé belöni hamár el van hajligatva és az uszószint álitót is középre tenni teljesen sajnos a tüszelepis rosszlehet ha semmi nem segit.
Karbi beállítással kapcsolatban tudna valaki segíteni?
Szerintem túl magas a benzinszínt, az úszóház, és a karbi között folyamatosan szivárog a benzin. Lehet a tömítés nem 100%-os, de ha már álló helyzetben ott a benzin, tuti magas a színt, nem? A szinten viszont nem lehet állítani, mind1 hova állítom az úszón a pöcköt, két dolog történik, vagy nem folyik a karbiba a benzin, vagy magas és szivárog. A tűszelep szerintem hibátlan, semmilyen sérülést kopást nem látok, piszok nincs ott (rendesen kilett takarítva), a rugós része is szorulás nélkül funkciónál. Az ellentétes oldalon a házban ott sem látok sérülést, látszólag minden oké.
Van valakinek valami ötlete mi lehet?
Kawasaki Kx 125 92, KEIHIN PWK V756 karbi.
Más, a service manual szerint nem is ilyen karbinak kellene rajta lenni, ezért azokat a beállítási értékeket nem tudom alapul venni, van valakinek valami hasznos leírása hozzá? De itt pl ezt a karbit írják hozzá, szóval nem értem… http://www.oem-cycle.com/KX125...
A kuplunggal is voltak gondjaim..
Úgy volt összerakva, hogy hiányzott belőle egy kopó lamella, és 1 gyári „hézagoló” volt benne összesen, a többi mind valami, na mind1, először azt hitem csak ennyi a baja. Pótoltam, de nem lett jó, rohad kemény volt, és alig akart kiemelni. Jobban szemügyre vettem a fémlamellákat, és kiderült 0.5-el vastagabbak voltak a standard értékeknél. 7x0.5=3.5 az baromi sok, arra ott pont szüksége lenne a rendes oldáshoz. Gyári fémlamellák, és vaj puha, tökéletes kuplung.
Kawazsolti, legyen igazad, hogy nincs kawa betegség, jelentem minden nyomatékkal lehúzva, a kuplung 98nm-el, ahogy a nagykönyvbe le van írva. Remélem tényleg nem lazul le, éljenek a kawák.