Kawasaki kx 125 (93) kuplung!?
Össze lett rakva a kuplung szerkezet rendesen mindent oda lett rakva ahova kell . Rá lett rakva a dekni a motorra , olaj lett bele töltve. A kart be húzom rendesen ki emel meg minden... Menet közben végig fog a kuplung . A karon lehet érezni , hogy ki emel meg minden de maga a motor akkor is megy ha be van húzva . Ez miért lehet ?
Sziasztok!
Kawasaki Kx 125 (1992-1993) kuplung alkatrész érdekelne!
Akinek esetleg van bontott vagy új az érdekel.
De ha esetleg tudtok valami motor bontót ahol esetleg van,annak az elérhetősége is érdekelne.
Elérhetőségem: 06203355491
E-mail: kerenyidevid@citromail.hu
Mellékeltem egy képet is hátha segít. :)
Első az hogy esztergáltatok olyan csavart, ami sima M6os menettel van, egy kis váll résszel kialakítva, hogy belefeküdjön a tárcsa 9es átmérőjébe és a 3mm-es szélességébe...
Második az hogy ugyancsak esztergán készíteni bele egy perselyt, és akkor lehetne simán egy normál M6os csavar! Ahogy elnézegettem az újabb KX-F, CR-F modelleket, azoknál sem süllyesztett csavarral van rögzítve, hanem hatlapfejjel...
Harmadik megoldás az hogy visszaküldeni, csak nem vagyok benne biztos, hogy egyáltalán tudnának-e küldeni süllyesztettet...
Én visszavinném, vagy küldeném.
Ha találsz is hozzá csavart, a furatod akkor is 6-os marad, a kerékhez pedig nem nyúlnék. Lehetne olyan csavart készíttetni, hogy a tárcsa vastagságában 9-es átmérőjű a csavar, utána pedig 6-os, az megoldaná, de mivel a fékről van szó, ami nem játék, én hanyagolnám.
Vagy, egy „betétet” készíttetni, 6-os belső, 9-es külső (szoros illesztéssel), és a tárcsa vastagsága, és hozzá egy akkora kalapos fejű csavar, ami bőven takar, ami szintén nem egyszerű 6-os átmérőjű csavar esetén. (Inkább ne!)
Ha rám hallgatsz csak az első mondatomat jegyzed meg, szerintem vidd vissza, és szerezz be egy rávaló tárcsát, és hadd szóljon… A fék nem játék!
A napokban vásároltam egy első féktárcsát, és egy ilyet kaptam ami a képen látható! Egyetlen egy gondom vele az, hogy ezen a felfogató csavar helye átmenő 9es furat, míg a gyári tárcsa ugye 6os átmérőjű és süllyesztett...
Csavart eddig nem találtam hozzá, valakinek lenne v.mi ötlete!?
Én azt egy szóval sem mondtam, hogy az összevert gyári anya jobb mint egy esztergált darab! Egy új gyárit kell rárakni és cső! Kb. 3e ft, nem egy nagy összeg!
Friss összeszerelés után vettem a motort, és fél év után gondolt egyet az anya, és elkezdett lecsavarodni... pontosabban leszakadt róla az egész menet... vettem rá gyárit, és lassan 3 éve nincsen gondom vele!
Ez csak az én tapasztalatom, lehet hogy neked tökéletesen meg fog felelni az esztergált darab is, főleg ha még adsz neki egy kis menetragasztót is!
Köszi, de miért? Bocsi, nem értem.
Miért jobb, egy össze-vissza vert gyári anya, mint egy új esztergált? Az anya menete 16x1-es, a menet ugyanaz, az anyaga szerszámacél. 1:1-be pont ugyanolyan amit csináltattam.
Szóval, miben tud ez kevesebbet, vagy a másik többet? Miért tekeredne le könnyebben? Egyébként pont a gyári volt, ami levolt tekeredve…
Biztositos alátét is készült hozzá, az alátét belső pereme megkapaszkodik a tengelyen, a külső pereme pedig ráhajtható az anyára.
Komolyan érdekel a véleményed, mert ha feltudsz hozni érveket, én meggyőzhető vagyok, sőt, megköszönöm.
Valaki tudna választ adni arra a találós kérdésre, hogy a 2003 és azutáni modelleken az első féktárcsa milyen felfogatási méretekkel rendelkezik? Esetleg akinek ilyen évjáratú motorja van, le tudná nekem mérni?
Személy szerint én nem javaslom az anya esztergálását, régebben nekem is esztergált volt benne, hatalmas szerencsém volt hogy időben észrevettem a lelazulását és nem vert össze vissza mindent!
Sziasztok! Van egy 93-as kx 125-öm beindul de ha húzod neki a gázt csak durrog meg füstöl van vagy hogy le is fullad! Gyertyát most cseréltem benne és nem tudom mi lehet a baj? Esetleg valaki tudna-e nekem segíteni? Előre is köszi!
akinek lenne azt megkérem írjon emailt erre a címre
vt.b.janess@hotmail.com !