Segítségeteket kérem. Egyik haverom szeretne venni egy elméletileg 95-ös KX125-öt. Az lenne a kérdésem, hogy a linken láthat KX valóban 95-ös évjárat-e? Illetve, mi a véleményetek erről a korosztályról?
A második ábrán, 92200 2db, 92022 1db, 92022A 1db.
Legyen igazad, de amikor szétszedtem akkor is levolt lazulva, bár elképzelhető nem jól húzták meg. Majd megnézem milyen nyomatékkal kell meghúzni, és lehúzom nyomatékkulccsal. Biztos ami biztos alapon, a 92200A alkatrészt lecserélem egy „biztosítós” alátétre, holnapra kész.
Köszönöm a választ, gondoltam, hogy valami nem kerek.
Nem is értem, az előző gondos gazdákat, a hézagolok is össze vissza voltak benne, ráadásul nem is a gyári méretűek. Most esztergáltatok újakat, a gyárival meggyezőeket , + egy anyát (mert az is siralmasan nézz ki) és hozzá valami biztosítós alátétet (mert tudtommal típushiba, hogy állandóan meglazul), szerzek egy lamellát, összerakom, majd meglátjuk.
Remélem minden klappolni fog.
Ajjaj… szóval senki nem tud segíteni? Csak azért kérdeztem, mert az enyémbe szerintem valami nem stimmel, 7 parafa, és 7 fém lamella van benne. Vagyis az egyik oldalon (attól függ, hogyan rakom össze)fém-fémmel találkozik. Néztem robbantott rajzot, de még mindig nem világos. A motor egyébként működött, jó volt a kuplung, nem csúszót, de nem emelt ki 100%-an, ezért szedtem szét.
Az első rajz (kx125 1988), 92022B és 92022C számú alkatrész valójában mi akar lenni? Ne haragudjatok, de nem tudom értelmezni a rajzot, a rajzon alul van 7 parafa, és 6 fém lamella, felül pedig 1-1. Akkor ezt most hogy kell összerakni? Ahogy alul van, de akkor a felső kettő hova megy?
Az enyém nem 1988-as, de ez a rajz elgondolkodtatott, akkor most hogy….
A második már elméletileg ez enyém (kx 125 J2 1993), ott viszont nem tudom megszámolni a lamellákat. Javítsatok ki ha tévedek, de parafa lamellával kellene kezdenem, majd fém, parafa, fém így tovább, és az utolsó szintén parafának kellene lennie, de nekem fém. Vagyis arra következtetek, hiányzik egy lamella, vagy nem tudom, hogyan kellene összerakni.
Hengerfejes 100% Hogy nem lehet! Igazából arra gondolok tegnap még meg néztem hogy másik féle tűz karika van benne és van egy kis hézag! És nem lehet hogy azért fórt a viz mert ki fújt mellette? Mert eddig soha nem forrt és miútán le hült és haza jöttem akkor se forrt! :S De igazából ma szét szedjük és meg nézzük! De a kuplung idegesít nagyon hogy mér keményedik fel nagyon! S:
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy kx 125 1993 J2-ben, hány darab fém, illetve parafa lamella van? Illetve nincs véletlenül valakinek egy-egy „felesleges”?
Előre is köszönöm
Hello! Van olyan problémám hogy a kuplungom fel keményedik! De bizonyos fordulatnál alacsony fordulatnál vissza puhul ez mitől lehet? Meg hirtelen felforrt a vizem de nem hengerfejes az biztos! Létezhet hogy nem megy a pumpa vagy el van dugulva hűtőm?
Hali!
Ide is kiírom h eladó a 125ös kawasaki kx 1995ös évjáratú krosszmotorom 220ezer forintért.
A nap 24 órájában hívhatsz ezen a számon : +36309769809 vagy e-mailt írj erre ha érdekel : kompf.ricsi@indamail.hu és küldök ott képet vagy linket a motorról http://www.kepesmotor.hu/kawas... ITT EGY LINK!
Segítségeteket kérem. Egyik haverom szeretne venni egy elméletileg 95-ös KX125-öt. Az lenne a kérdésem, hogy a linken láthat KX valóban 95-ös évjárat-e? Illetve, mi a véleményetek erről a korosztályról?
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Válaszotokat előre is nagyon köszönöm!
Üdv.: Bence
Legyen igazad, de amikor szétszedtem akkor is levolt lazulva, bár elképzelhető nem jól húzták meg. Majd megnézem milyen nyomatékkal kell meghúzni, és lehúzom nyomatékkulccsal. Biztos ami biztos alapon, a 92200A alkatrészt lecserélem egy „biztosítós” alátétre, holnapra kész.
Nem is értem, az előző gondos gazdákat, a hézagolok is össze vissza voltak benne, ráadásul nem is a gyári méretűek. Most esztergáltatok újakat, a gyárival meggyezőeket , + egy anyát (mert az is siralmasan nézz ki) és hozzá valami biztosítós alátétet (mert tudtommal típushiba, hogy állandóan meglazul), szerzek egy lamellát, összerakom, majd meglátjuk.
Remélem minden klappolni fog.
Az első rajz (kx125 1988), 92022B és 92022C számú alkatrész valójában mi akar lenni? Ne haragudjatok, de nem tudom értelmezni a rajzot, a rajzon alul van 7 parafa, és 6 fém lamella, felül pedig 1-1. Akkor ezt most hogy kell összerakni? Ahogy alul van, de akkor a felső kettő hova megy?
Az enyém nem 1988-as, de ez a rajz elgondolkodtatott, akkor most hogy….
A második már elméletileg ez enyém (kx 125 J2 1993), ott viszont nem tudom megszámolni a lamellákat. Javítsatok ki ha tévedek, de parafa lamellával kellene kezdenem, majd fém, parafa, fém így tovább, és az utolsó szintén parafának kellene lennie, de nekem fém. Vagyis arra következtetek, hiányzik egy lamella, vagy nem tudom, hogyan kellene összerakni.
Olyan kérdésem lenne, hogy kx 125 1993 J2-ben, hány darab fém, illetve parafa lamella van? Illetve nincs véletlenül valakinek egy-egy „felesleges”?
Előre is köszönöm
De ahoz képest jó állapotba van, szerintem nyugodtan ki írhatod rá hogy 92.
Egyenlőre nincsen kx power szelepem de szerintem elképzelhető hogy lesz heteken belül akkor feltétlen szolok.
Ide is kiírom h eladó a 125ös kawasaki kx 1995ös évjáratú krosszmotorom 220ezer forintért.
A nap 24 órájában hívhatsz ezen a számon : +36309769809 vagy e-mailt írj erre ha érdekel : kompf.ricsi@indamail.hu és küldök ott képet vagy linket a motorról http://www.kepesmotor.hu/kawas... ITT EGY LINK!
Látom nincs kx 250-es fórum, szóval ide írok be.
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
ez tuti 2000 évjáratú?
Megtudnád nekem nézni hogy rendelhető-e?
Ha rendelhető akkor add meg a telefon számod és telefonon megbeszéljük a többit!
Üdv.