Az a baj ha nem tudod mi-miért van és mivel-mit állitasz akkor nem tudod beállitani és csinálhatsz kárt is vele, például egy tul elszegényitett keverékkel. Az is lehet hogy fúvókázni kell! Keress egy szerelőt 3-4e ft ért belővi patentul!
A levegöcsavarnál a másfél fordulat az alap innen indulj, de ez lehet 2,5fordulat és fél fordulat is. Nekem 1és negyed a jó! Kitekerheted 3fordulatot is ha ott jó neked! Lehet kevés neki a levegő és nem tökéletes az égés ezért kormolja a gyertyát de lehet egy 8-as höértékü jobban kiégne! Arra vigyázz, hogy jegyezd fel hogy mi hogyan volt mert ha eláligatod lehet hogy sokkal rosszabb lesz. Legyen a mostani állapot egy alapállapot, hogyha minden kötél szakad ide visszatudj lépni!
Melegen,és hidegen is jól indul.Nem mondanám,hogy túlságosan füstöl,viszont mikor odacsapok neki,akkor intenzívebben.(gondolom ez természetes)?De most megpróbálom megfigyelni.Egyébként a levegő csavart hány fordulatot tekerhetem ki max?(ameddig normális lehet hangolni)?
1:40 az teljesen jó. Ha nagyon olajos fekete a gyertya akkor sokat kap, de ha gázra fullad akkor viszont keveset! A tűvel próbálj meg játszani elöször és a levegö csavarral! Melegen nehezen vagy könnyen indul, melegen is füstöl nagyon? Lehet hogy a fötengely szimeringed kavarja meg a dolgokat! Nézd meg hogy csipeget e a váltóolajból, valamint hogy 1-2 perc alapjáratos ketyegés után simán veszi e a lapot! Ha csak dadog és füstöl mint a gyárkémény akkor szimering!
1:30ba kevertem először,most 1:40be,a gyertya pedig egyáltalán nincs kiégve.Nekem túl olajosnak tűnik,és a kipufogánál,meg a jobb oldali power takarónál is trutyis.
Kx 250 váltó cuccok eladók! Léptetővillák 2db és programtengely, jó állapotban olcsón, valamint kuplung belső kosár /amibe a fém lamellák kapaszkodnak/. Egyben 10e ft! Külön-külön 5e ft/db!
Azért a membránlapok állapotát is ellenőrizd! Az is befolyásolhat egy-két dolgot! Az uszószintnél nem tudom van e jelzés, valami manualba nézz utánna! A karburátor a motor fontos eleme ezért a helyes beállitás is lényeges! Gyertyakép is sokat tud segiteni! Milyen keveréket használsz?
125-ös,89-es évj.-az úszószintet nem tudom,hová kell állítani.A jelzés ami benne van,(ha az a jelzés)ahhoz állítva még rosszabb volt.Holnap szétszedem megint,és írok,hogy mizu.Köszi az eddigi segítséget,és gyors válaszadást.
25-ös vagy 250-es a géped? Valószinű a fulladást a kevés üzemanyag okozza! Ha tiszták a fúvókák akkor nézd meg megfelelö e az uszószint, ha igen akkor állits a suber tün lefelé 1 vagy 2rovátkát hogy kapjon egy kicsit többet. Ha ezek megvannak akkor jöhet a benzin-levegö csavar! Alapbeállitás a teljesen be és másfél fordulat ki, innen kezdheted a hangolást! A 10-es gyertyát akkor cseréld 8-ra ha megáll. Nem lesz hosszúéletű az biztos!
Szia!
Kipucoltam a fúvókákat,és még mindig ugyanaz a hiba.Teligáznál fullad,3/4 gázon "jó"
Fogalmam sincs,mi lehet a baj?Nem tudom,hogy a kipufogónak van e-ehhez köze,de nem sok gyapot van benne...
Amióta megvettem,így fullad.Valami ötlet?Nekem 10-es gyertya van benne,és nem igazán van kiégve az sem.Nekem is 8-as kellene bele?(Nem szoktam pályázni)
Csá! 2éve ngk b8eg-t használok télen-nyáron és tökéletesen birja évente 1 csere és kész! A 9-es hőérték versenyre való és azért hal meg mert magas a hőértéke és nem tud kiégni azzal csutkán kéne járnod 80%-ban! A 8-as bőven elég! b8eg vagy br8eg ebben van rádiózavarszűrő, de nincs jelentősége! Irridiumos! Kb 2500ft!
Krisz! Kíváncsiságképpen hagy kérdezzem már meg, hogy te hanyas gyertyát használsz a motorba? Standard a 9 gépkönyv szerint ha jól tudom, de mikor milyen irányba lehet elmenni? Értem ezalatt, hogy nyári 40fokban például milyet lehet/érdemes belerakni!? Éppen ma döglött meg a 9es, próbaképpen 8ast tettem bele, de nem tudom, hogy tartósan használhatnám-e...
Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem,a 89-es kx-emmel kapcsolatban.
Az a hibajelenség,hogy amikor full gázt húzok neki,fullad.kb.1/2-3/4gázon jó,de mikor hirtelen gázt adok fullad.Ha visszaengedem a gázt,akkor jó,utána megint ugyanaz.Most cseréltem szívómembránt,a karbit már nem lehet feljebb állítani,a súbertú a legalsóban volt,most felraktam felülről a másodikba.Így valamivel jobb,de még mindig olyan,mintha nem kapna benzint rendesen,és nagyon sokat is eszik így.A levegő csavar másfél fordulatot van kitekerve.A gyertya új 10-es versenygyertya.Ha valakinek van valami ötlete,kérem segítsen!Már nem tudom,mi lehet a baj!
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a 92-es évjáratú 125-ösömbe a powerszelep jobb oldali fogaskereke eltörött! Ezmiatt félgáznál ledadoghat és nempöröghet ki a motor?
Ha van esetleg valakinek ilyene eladó az legyenszíves írjon!
És rendesen indul,és alapjárat is általában van.
Kipucoltam a fúvókákat,és még mindig ugyanaz a hiba.Teligáznál fullad,3/4 gázon "jó"
Fogalmam sincs,mi lehet a baj?Nem tudom,hogy a kipufogónak van e-ehhez köze,de nem sok gyapot van benne...
Amióta megvettem,így fullad.Valami ötlet?Nekem 10-es gyertya van benne,és nem igazán van kiégve az sem.Nekem is 8-as kellene bele?(Nem szoktam pályázni)
A segítségetekre lenne szükségem,a 89-es kx-emmel kapcsolatban.
Az a hibajelenség,hogy amikor full gázt húzok neki,fullad.kb.1/2-3/4gázon jó,de mikor hirtelen gázt adok fullad.Ha visszaengedem a gázt,akkor jó,utána megint ugyanaz.Most cseréltem szívómembránt,a karbit már nem lehet feljebb állítani,a súbertú a legalsóban volt,most felraktam felülről a másodikba.Így valamivel jobb,de még mindig olyan,mintha nem kapna benzint rendesen,és nagyon sokat is eszik így.A levegő csavar másfél fordulatot van kitekerve.A gyertya új 10-es versenygyertya.Ha valakinek van valami ötlete,kérem segítsen!Már nem tudom,mi lehet a baj!
97 es-hez már nincsen kipufogó rendszerem de ha lesz feltétlen szolok.
Ha van esetleg valakinek ilyene eladó az legyenszíves írjon!