40-es keverék mehet bele. A szivatyú hajtását is lekéne venni, de sztem ugy is müködik hogy az olajtartályból az olajat leereszted és a csövét pedig lekötöd a szivatyúról. A tankba meg mehet a 40-es, de jó minöségü olajjal ám!
sziasztok valaki tudna segíteni hogyan kell kikötni a külön olajzást kawasaki kmx-ről csak leszedek a szivattyúról minden kábelt meg bovdent és a szivattyút meg a helyén hagyom aztán már önthetem is bele a keveréket ? mert már jártam úgy hogy bedöglött a szivattyút és ezért szeretném kikötni valamint nem tud valaki gyári adatot hogy hanyas keveréket tegyek bele?
A berugó résznél nézd meg a kapcsolódó körmöket, ha jó állapotuak akkor kell egy erősebb rugó ha rossz akkor vagy csere vagy javitás van egy srác aki cr 250-ét már javitotta, némi gépmunkával az tökéletes lett! Bontottat nem nagyon fogsz találni!
Basszus amikor tudod valamelyik nap amikor a karbit néztem meg a membránt lent volt a rezo és nem néztem meg a dugót mert nem tudtam ezt az okosságot na majd legközelebb úgy is meg kell néznem a kuplungot is
A kompótmérés jó alapnak ad egy nagyjábóli képet a henger-dugóról. A hajtókart viszont látni kell! A dugóra érdemes ránézni ha ki van véve a membrán valamint le van véve a rezonátor. Szépen rálátni!
Kezdjél kompresszió méréssel a többit csak ha leveszed a hengert akkor tudod kimérni intoval. Henger ovalitását a dugót is akkor látod hogy milyen állapotban van meg hogy mennyire lóg a hajtókar. Ezekhez le kell venni a hengert. A kompót mérés jó alapnak 11-12bar körül már érdemes méregetni. 14-15 az nagyon jónak számit. A felujitott blokkokban sincs több 15,5barnál!
Felesleges az évente generál, tegyél rá egy stopper órát mint számlálót és mérd a motorozott időt vele! Enduróban ezek a 250-esek 50-60üó-át gond nélkül elmennek, megfelelő karbantartás mellet, de hallotam már 80üó-át is és el is hiszem, mert olyan embertől hallotam akinek elhiszem! Megfelelő karbantartás, de az minden motorozás után! Nekem most van 55üó benne és 15bar a kompresszióm hidegen a gépben, jah és pöcc-röff csak nekem a váltóval volt gond mint azt tudjuk a videókból! Nah de mindegy! Helyes és gyakori karbantartással sokat meg tudsz spórolni! Mérj át mindent és megtudod kell e cserélni!
Rendben van nyugodtan szólj ha kell valami.
Egyre nagyon figyelj óda ÉVENTE GENERÁL !
Ha elkopik a dugó széttörik és tropára veri a hengered akkor az nem lesz olcsó és nem is biztos hogy találsz hozzá hengert !
Úgy hogy ahogy érzed hogy gyenge vagy nem tökéletesen indul akkor lejárt az üzemóra azonnal szét kell húzni !
Köszi foglak keresni úgy is fog kelleni pl hátsó fő fékhenger vagy hogy hívják szóval nem a fék nyereg hanem a mit a pedál működtet,na ezt most jól megaszondtam... . előre is bocsi ha sok zöldséget mondok és kérdezek... . .
Szia. !
Elég jó kis motornak tűnik.
91-94 közötti lehet a masina,egyenlőre csak 125 őshöz van alkatrészem de az idomok,futómű,kerekek,fékek szinte ugyan az úgy hogy ha esetleg valami érdekel nyugodtan írj és megbeszéljük.
Jó motorozást.
Üdv:Tomi.
sziasztok ma veszek egy kwasaki kmx 125 ös motort még nem volt kawám azért ebbe a topicba írok mert nem találtam az én típusomnak meg felelőt az érdekelne hogy hogyan kell kikötni a külön olajzást ? mert magának keveri de jobban szeretném magam keverni szóval a szivattyúról lekötöm az összes dolgot ami rámegy és a szivattyút ott hagyom a helyén ?
Sziasztok!
Újonc vagyok nem régen tettem szert erre a masinára (KX-250) évjáratát nem vágom 89-90? nem sok tapasztalatom van... eddig csak utcán motoroztam
A Kx-el a kapcsolatom kb 4-5 alkalommal 3-4 óra. De már találtam hibákat hiányosságokat
Szóval biztos,hogy foglak benneteket keresni alkatrész ügybe(sonic,tomiwrc)
Addig is Üdv...
Helló.
kdx 125höz kéne nekem a hengerfej és a henger közé tömítés. Honnan tudnék ilyet beszerezni? Mert komplett szettet nem akarok venni csak ez az egy darab kéne.
Hali!
Ki ma itt az ügyeletes doki?
Szeretném meg tudni, hogy a blokk oldalán a kuplung kinyomó rudazatnál mi ez a méret "piston stroke 72.0 mm,, felirattal?
Köszönöm!
Egyre nagyon figyelj óda ÉVENTE GENERÁL !
Ha elkopik a dugó széttörik és tropára veri a hengered akkor az nem lesz olcsó és nem is biztos hogy találsz hozzá hengert !
Úgy hogy ahogy érzed hogy gyenge vagy nem tökéletesen indul akkor lejárt az üzemóra azonnal szét kell húzni !
Elég jó kis motornak tűnik.
91-94 közötti lehet a masina,egyenlőre csak 125 őshöz van alkatrészem de az idomok,futómű,kerekek,fékek szinte ugyan az úgy hogy ha esetleg valami érdekel nyugodtan írj és megbeszéljük.
Jó motorozást.
Üdv:Tomi.
Újonc vagyok nem régen tettem szert erre a masinára (KX-250) évjáratát nem vágom 89-90? nem sok tapasztalatom van... eddig csak utcán motoroztam
A Kx-el a kapcsolatom kb 4-5 alkalommal 3-4 óra. De már találtam hibákat hiányosságokat
Szóval biztos,hogy foglak benneteket keresni alkatrész ügybe(sonic,tomiwrc)
Addig is Üdv...
hengerfejem nincs.
hengerfej tömítést motoros boltba érdeklőd meg hogy tudnak e külön hozni vagy csak szettbe.
kdx 125höz kéne nekem a hengerfej és a henger közé tömítés. Honnan tudnék ilyet beszerezni? Mert komplett szettet nem akarok venni csak ez az egy darab kéne.
Kawasaki KDX 94
Kawasaki KMX 96
Alkatrészek Akármi kell Írjatok hívjatok és megbeszéljük.
előre is kösz
Ki ma itt az ügyeletes doki?
Szeretném meg tudni, hogy a blokk oldalán a kuplung kinyomó rudazatnál mi ez a méret "piston stroke 72.0 mm,, felirattal?
Köszönöm!
Akitől vettem anno kx 93-hoz hengerfej tömítést, az jelentkezzen kérem! Vennék megint párat! :)