Szevasztok
Találtam egy két jó matricát a motorokhoz
http://www.mdf-g.com/KDX125SR/KDX125-menu.html
http://www.mdf-g.com/KDX200/menu.html
http://www.mdf-g.com/K DX250SR/KDX250SR-menu.html
köszi a válaszokat. és a fogyasztásrol mondandáln 1-2 szot?jo tudom az is csuklo függö meg milyen terep stb....de ugy nagyábbol mégis mennyi?és van pl a 250-esnek valami "betegsége"amire oda kell figyelni???
Nekem 250-es van.
Ez áttételfüggő.
Cross áttétellel felveszi az elejét a 200-as is 3-ba.
Szerintem tartósabb mint a többi ilyen hard enduro, de ha elromlik akkor drágább az alkatrész hozzá mint a többi hasonló géphez.
Súlya azért több, mint egy gyári crossé. De azért pályán ezekkel is el lehet ugratni szépen
Lóerőről nem tudok biztosat mondani.
200-asról 39ló, de van aki azt mondja hogy több.
250-esről pedig fingom sincs, mindeki mást mond.
Szerinetm az a lényeg, hogy menjen, mint az állat!
kedves kdx-esek meséljetek már nekem a 200as és 250es kdx-röl egy pár sort...
tartósság,megbizhatóság,azt leszámitva hogy japán moci alkatrészek hogy vannak hozzá?
lóerö,suly stb...
250 3ban felveszi az elejét gázra????
Oké köszi, rápróbálok !
Valaki cserélt már szimeringet a telóban?
Arra lennék kíváncsi, ha folyik az egyik szár csak azt alsó szimeringet kell cserélni amit aluról látok + arra rá porvédő, vagy van még valami? Bocsi ezekért a kérdésekért, de első motoros vagyok és érdekelne a dolog! Előre is köszönöm a segítő válaszokat!
Üdv
Köszi!
A Bikebandit-on is ugyanezt bogarásztam ki, feltéva ha nekem tényleg ehhez az évjárathoz kell.
Ugyanis: A motort 95-ösként vettem egyszer kellett hozzá már valami és Kawa boltban utánnaérdeklődtem, kiderült, hogy 95-től már nem is fordított telóval jött ki.
Miből tudnám tutira meg, hogy mikori? Írjon már légyszi akinek ilyen van, vagy ennyire ritka lenne.
Köszi
Találtam egy két jó matricát a motorokhoz
http://www.mdf-g.com/KDX125SR/KDX125-menu.html
http://www.mdf-g.com/KDX200/menu.html
http://www.mdf-g.com/K DX250SR/KDX250SR-menu.html
50Le-t mondtak nekem.
Ha te is így tudod akkor nem mondott hülyeséget a régi gazdája!
Üdv
Nekem 13-48-as van fenn.
Amúgy a 220-as hány sebességes?
üdv
A 10 literes fogyasztás az már kemény tempó-diktálásra utal.
Amúgy hányas áttétellel?
Ami az enyémen/KDX-250/ van crossáttételnek nevezve így 130-at megy.
8körül eszik, ha utcán témázok. Terepen pedig a 10-es nekem is megvan.
Üdv
Nekem 250-es van.
Ez áttételfüggő.
Cross áttétellel felveszi az elejét a 200-as is 3-ba.
Szerintem tartósabb mint a többi ilyen hard enduro, de ha elromlik akkor drágább az alkatrész hozzá mint a többi hasonló géphez.
Súlya azért több, mint egy gyári crossé. De azért pályán ezekkel is el lehet ugratni szépen
Lóerőről nem tudok biztosat mondani.
200-asról 39ló, de van aki azt mondja hogy több.
250-esről pedig fingom sincs, mindeki mást mond.
Szerinetm az a lényeg, hogy menjen, mint az állat!
Üdv
tartósság,megbizhatóság,azt leszámitva hogy japán moci alkatrészek hogy vannak hozzá?
lóerö,suly stb...
250 3ban felveszi az elejét gázra????
Más nincs szerintem.
Mondjuk a Kawán még nem volt ilyen hibám.
Üdv
Valaki cserélt már szimeringet a telóban?
Arra lennék kíváncsi, ha folyik az egyik szár csak azt alsó szimeringet kell cserélni amit aluról látok + arra rá porvédő, vagy van még valami? Bocsi ezekért a kérdésekért, de első motoros vagyok és érdekelne a dolog! Előre is köszönöm a segítő válaszokat!
Üdv
A Bikebandit-on is ugyanezt bogarásztam ki, feltéva ha nekem tényleg ehhez az évjárathoz kell.
Ugyanis: A motort 95-ösként vettem egyszer kellett hozzá már valami és Kawa boltban utánnaérdeklődtem, kiderült, hogy 95-től már nem is fordított telóval jött ki.
Miből tudnám tutira meg, hogy mikori? Írjon már légyszi akinek ilyen van, vagy ennyire ritka lenne.
Köszi
Godolhattam volna, hogy ilyen egyszerű a cím.
Üdv
Amúgy a www.bikebandits.com-on megtalálod a megfelelő szimering-méreteket.
Üdv
Amúgy a Nagyvas az merre van? Honlapjuk van?
Üdv