Hátsó doboz tartó konzolt szeretnék 2009-es ER-6F-re.
A használt is megfelel nekem, szóval ha Valakinek van eladó légyszi keressen meg.
Felmerült pár kérdésem a konzollal kapcsolatban. Néztem Pl a Shox oldalán.......van, de nem vagyok benne biztos, h melyik kellene nekem.
Van ez, ez 09-től írják 30 ezer.: http://www.shox.hu/givi-monora...
És van amit 2012-2014-es évjárathoz írnak de az kb 10.000-el olcsóbb......na és a kérdés, h pont ehhez a 2009-es évjárathoz miért drágább 10 ezerrel, vagy csak én látom rosszul??
Köszönöm a válaszokat.
Olyan kérdésem lenne, hogy nem ismerős valakinek a Szabó Béla név, aki Érden lakik a Felső utcában és nemrég adott el zöld ER-6-F-t 2009-es évjárat.
Ha van valami infótok róla, örülnék neki.
Road 3-at ajánlják sokan. Én is azt rákok rá pár nap múlva. A képekből nem derül ki, hogy ez a fenti vagy a lenti szem, nem írod az évjáratok sem. Nekem most el van temetve a motor nem tudom lefotózni.
Újból kérdéssel fordulnék Felétek.
Az 1 napja használtan vásárolt motoromon ezt a hibát véltem felfedezni már amennyiben ez hiba, de én attól tartok h az.
A hátsó rugónál van egy műanyag gyűrű ami ketté van törve. Én azt gondolom, h annak az a feladata, h arra feküdjön fel a rugó.
Lefényképeztem, ha van egy kis időtök légyszi nézzetek rá és mondjatok véleményt.
Kis segítséget szeretnék kérni Tőletek.
Van egy ER-6F-em és arra szeretnék gumit venni. Mit ajánlotok melyiket válasszam a sok közül?
Ez a motor előtt egy Er-5-öm volt és azon a MICHELIN PILOT STREET RADIAL volt....nagyon szerettem rajta semmi gondom nem volt vele. De a kérdésem, h vajon ezen az ER-6on h muzsikálni? Hiba lenne ezt a gumit tenni erre a motorra is??
????????????????????
No itt a séma hogy kell váltani vele, 5000 alatt ahan, biztos, még anno a 250 es Tz-n is e felett váltogattunk ha haladni akartunk vele, evvel meg 5 ezer alatt, mesélj még... http://youtu.be/xAQrCAIuQ1Q
nemsokára büszke tulajdonosa leszek az A2 es jogsinak:) aztán szeretnék még büszkébb tulajdonosa lenni egy kawasakinak :) kettő modell van ami érdekel: er6n illetve er6f kezdésnek szerintetek melyik lenne a jobb választás? nem a többnapos túrák érdekelnek hanem inkább a motorozás jobbról balra dűteni stb :) illetve ha meg veszek a korlátozott teljesítményüt aztán ki veszem a "korlátozást" az okozhat számomra fejfájást?
Én is ezen akadtam fenn. Kellett pár km mire ráéreztem és így már csak az 1-es csattan, a kettes még néha, igazából ahogy érzem, alacsony fordulaton 2500 táján szereti a váltás. Szerviz anno anno régen azt mondta ez ilyen. Én sem ismertem a csattanást a korábbi motornál.
Sziasztok.
Újdönsült Er-6n tulajdonos vagyok.:)
Számomra elég durva és nyers a váltó, főleg mikor 1-ből 2-be váltok erőteljesen csattan.
De a többi fokozat kapcsolása sem "Hondás" .
2006-os évjárat, 53.400km.
Olajat még nem cseréltem, most vettem.
Az lenne kérdésem hogy minden Er6 ilyen?
Esetleg az előző tulajok rossz váltása miatt megkophattak a kapcsolókörmök?
Van egy ELADÓ gyári Kawasaki ER-6F plexim. Ha Valakit érdekel kérésre küldök képet!
Köszönöm!
Üdv Szabolcs