1.Magasságomhoz picivel kényelmesebb a mostani ( az se volt rossz )
2. Szerettem volna más stílust kipróbálni.
3. Épp olyanom volt akkor
Nem ráz/vibrál ne foss tőle.
Ennyire ne szőrözz egy motorral. Ülj fel egy 650 bergre vagy egy régi lc4-re. Az szétrázza a segged.
Annyi, hogy motorfék az van benne nem úgy, mint egy sor4-ben.
Ha full kényelem kell vegyél egy goldwinget ott kinyalja a seggedet is az ülés
Mondom kényelmes, rugalmas, nyomatékos, hangos, jól fogyaszt, de ne várj tőle k5 gixer powert meg goldwing kényelmet.
Még az érdekelne, hogy a motor vibrálása/rezgése mennyire zavaró, illetve mennyire van csillapítva? Mi az pont, amikor esetleg már a kézfej elzsibbad, vagy a lábfej stb?
Digitális órás volt igen!
Láncot fújtam kb 400 km-ként. Olaj/szűrő csere szigorúan 6000-ként.
Nem kell hamarabb sem és későbbre sem hagyni. Motul 5100 10W40-t használtam.
Mikor megvettem volt, hogy kidobálta üresbe kuplung nélküli felváltásoknál de ezt rögtön kiküszöböltem egy olajcserével és megszűnt a jelenség. Biztos régi vagy szar olaj volt benne. (olaszból hozattam be)
Hátsó gumit cseréltem Michlen pilot road 2ct-re panaszom nem volt rá de egy pilot power így utólag visszagondolva jobb lett volna. Hamarabb fogyott volna de jobban is tapadt volna de ez már más téma.
Ha teszel rá egy széles kormányt, stabilabb lesz az úttartása a gyári olyan nyugis túrázós feeling.
Sportdob ajánlott rá, bitang hangja van.
Szerviz amit előír a könyv.
Azon kívül csak olaj/szűrő csere meg lánc fújogatás.
Ne számíts semmi komoly meghibásodásra vagy egyáltalán meghibásodásra. Jó gép faszán össze van rakva.
Az 172 cm-hez pont tökéletes lesz.
Én 170-72 körül vagyok magasságilag:)
A tied már a digi órás vot?
A szervíz ciklusokról írj már valamit légyszíves. Illetve a lánc kenésen kívül olyan dolog amire figyelni kell és karbantartás címszóval otthon kell csinálni.
Szia!
Nekem 2009-es volt feketében. 2 évig használtam panaszom nem volt rá!
Kipufogó nem ciripelt a gyárival sem. A 2 tesó meg szólt rajta ahogy kellett
Nyomatékos, kis fogyasztás ( 4-5 liter) kényelmes.
Városban jó volt cirkálni vele és 1x mentem vele hosszabb útra ( Budapest-Düsseldorf 1200 km) Simán kibírtam rajta 1 nap volt az út.
Egy dolog zavart a márciusi 10 fok bőrruha alatt nadrág pulóver is kevés volt.
Semmilyen hibája nincs ennek az évjáratnak mert ami volt ( vázrepedés a régebbieknél itt-ott néha) azt kiküszöbölték.
Ha első motor ill. hosszabb távra tervezel vele tökéletes választás.
Nekem a 190 cm-hez kicsit már kicsi volt de még bőven jobb egy sportmotorhoz képest:)
Egy biztos rosszul nem jársz vele.
Van videóm a sportdobról meg a gépről nézd meg
Most állok motorvásárlás előtt és a 6f is a jelöltek között van.
Az érdekelne hogy valami típushiba van-e ennél a gépnél, ami bizonyos km után valószínűleg előjön?
A kipufogó ciripelésről olvastam, ez mennyire jellemző. Ezt elég gáznak érzem.
Személy szerint a 2009-ben megjelent változatot venném, ezen már digitális kijelző van.(talán lesz rá zsé) Elég sok mindent változtattak rajta, ez lenne a szimpatikus. Mi a véleményetek?
használnám városban, hoszabb távokra és a bükkben a hegyi utakon is. Mennyire bírja a hosszabb túrákat 400 km felettiekrők beszélek.
Jó választás a gép, nem lesz vele gond! :) Ajánlom figyelmedbe az er6.hu -t és annak a fórumát, sokkal aktívabb és hasznos infókat találsz ott a motorhoz.
Hátsó fékpedálnál belül van egy érzékelő, valószínű túl lazára van állítva vagy a rugója nincs meg. Ilyen műanyag csavaros rész, ami a fékpedálhoz van rögzítve egy rugóval, azon a csavaron csavargass vagy ellenőrizd, hogy megvan-e a rugója. Más azon a részen nincs, aminek köze van a féklámpához. Képet nem tudok most hirtelen, de ha a szerviz manuálban megnézed, biztos le van írva. Itt találsz manual Nem baj, hogy régebbihez van...
Van egy problémám, a féklámpa csak akkor világít, ha az első féket húzom, ha taposom a pedált, semmi. 1hetes a motor, jövő héten vinném forgalomba helyezni.
Aki képben van, kérem jelezze, hogy lehet orvosolni a hibát.
Vagy csináljuk meg együtt, BP XI-ker.
Bővebben tudnál írni vmit a konzolról meg az oldaltáskáról?