Meg is néztem.Igen az volt az!Valoszinü hogy kapcsolo nem mükszik rendesen.Viszont a jelenség még mindig jelen van hogy amikor barakom ugyan nem ál le,de rug egyet.Mintha nem lenne a kuplung behuzva vagy csak alig.És akuplungot már tövig állitottam.De holnap még megnézem lehet meg van tágulva és nem huzza meg rendesen a bowden? Hmm
Mindensetre köszi az infot.Ujra gurul a vas! :)))))
Ahh.Köszi a tippeket.Igen a bowdent már megnéztem.Azzal elvileg minden rendben.A csattanás az talán normális,de hogy közben rug egyet a motor mintha el akarna indulni...Az talán nem az.Mintha beraknám kuplung nélkül és kiesne..Mindnesetre ezt a kapcsolót holnap megnézem.De sztender nélkül probáltam a sebességet ugyhogy marada kapcsolo :)
Köszi az infot.
Esetleg szerelöt aki ért hozzá és nem drága? :)
A kattanás/csattanás természetes. Nézd meg nem túl nagy-e a bovden holtjátéka a kuplungkarnál. Illetve van egy kapcsoló az oldalsztender tövében, ami megállítja a motort ha lehajtott sztendernél teszed sebességbe. Érdemes széthúzni a csatlakozóját, és befújni kontaktspray-el. Illetve megnézni felhajlik-e teljesen a sztender, nincs-e elnyúlva a rugója.
Helo.Én most vettem egy er6n-t.A motor sajna váltohibás.Vagyis nem vagyok benne hogy az de ugy tünik.
Amikor behuzom a kuplungot és beteszem sebességbe döccena motor és megáll a motor.Olyan mintha nem emelne ki a kuplung és ahogy beteszem egyesbe egyböl ráadja a sebességre mintha be sem huztam volna a kuplongot.
Amikor megvettem még mentem vele.Akkor is kattant és rázott egyet amikor beraktam egyesbe de nem állt meg a motor.Csak kiprobáltam.Talán 10km tert mentem vele.Majd amikor megállitotttam már nem tudtam ujra berakni.Van valakinek ötlete mi lehet?Valoszinüleg az sem normális hogy kattant amikor beraktam elösször vagy?
Bármilyen ötletet szivesen meghallgatok! :)
Köszi!
Egyelőre még motorvásárlás előtt állok és nem biztos az sem, hogy F-es sikerül, csak nézegettem egy sérültet, ezért tájékozódom előre, hogy ha szükség lesz rá, tudjam mit hol tudok beszerezni.
Üdv!
Hali!
Megvan még igen, annyi baja van, hogy az egyik fül letörött és meg kell műanyagozni az összes többi a helyén van. 35000 ft-ért oda tudom adni ha jó neked.
Üdv:Vinkó
A kurflik a hossz miatt kellettek.Hátsókeréken 68.De hát az nem olyan szép szám mint a 78. Jó a géped!A papírjait,hogy intézted el?Vagy véletlenül megegyeznek a számok ?
Ezt alátámaszthatom: Nekem az egyenes, mindenféle kurfli nélküli leömlőkkel, és a dupla dobbal 64 Le-t mért Ago padon beállított PC-vel. Igaz ezt hátsó keréken.
Ja a sportdob ha nem labirintusos hanem egyenes tök szar csak hangja van,de gyengébb lesz.Ez 6LE egy durván kinyitott légszűrő házzal.6500on75NM,8500on78LE.
Igen 3000től tisztul ki a járása,de nem azért mert rossz hanem mert olyan a blokk felépítése.Ha sokat kínzod 3000 alatt még a dugó is leszakadhat.Járj vele úgy ahogy szereti!1,2,3,3000től 4,5,6 3500tól gyorsítsál.De 4000től él igazán.8500 elfogy.Picit javít rajta ha veszel rá egy foggal kisebb lánckereket előre.
Sziasztok!
Van néhány eladó alkatrészem 2009-2011-es évjáratú ER6 F-hez,
első lámpa, 1 fül törött de megvan hozzá burája hibátlan, bal oldalidom műanyagozni kell, kuplungkar, bal első index.
20-596-8172
Mindensetre köszi az infot.Ujra gurul a vas! :)))))
Köszi az infot.
Esetleg szerelöt aki ért hozzá és nem drága? :)
Amikor behuzom a kuplungot és beteszem sebességbe döccena motor és megáll a motor.Olyan mintha nem emelne ki a kuplung és ahogy beteszem egyesbe egyböl ráadja a sebességre mintha be sem huztam volna a kuplongot.
Amikor megvettem még mentem vele.Akkor is kattant és rázott egyet amikor beraktam egyesbe de nem állt meg a motor.Csak kiprobáltam.Talán 10km tert mentem vele.Majd amikor megállitotttam már nem tudtam ujra berakni.Van valakinek ötlete mi lehet?Valoszinüleg az sem normális hogy kattant amikor beraktam elösször vagy?
Bármilyen ötletet szivesen meghallgatok! :)
Üdv:Vinkó
Egyelőre még motorvásárlás előtt állok és nem biztos az sem, hogy F-es sikerül, csak nézegettem egy sérültet, ezért tájékozódom előre, hogy ha szükség lesz rá, tudjam mit hol tudok beszerezni.
Üdv!
Megvan még igen, annyi baja van, hogy az egyik fül letörött és meg kell műanyagozni az összes többi a helyén van. 35000 ft-ért oda tudom adni ha jó neked.
Üdv:Vinkó
A lámpa még megvan? Ha igen, mennyiért adod?
Üdv!
MRA Vario érdekelne kp:22000
2007-es Kawasaki ER-6n-hez milyen akumulátor kell. Méretei és az Ah érdekelne igazából mert ezeket nem találom a neten.
Van néhány eladó alkatrészem 2009-2011-es évjáratú ER6 F-hez,
első lámpa, 1 fül törött de megvan hozzá burája hibátlan, bal oldalidom műanyagozni kell, kuplungkar, bal első index.
20-596-8172