Szia!
Olvastam hogy xt vagy er6 közül szeretnél választani.Nekem volt xt660 is és most er6n van.Szerintem jobban ki lehet használni a Kawasakit, igaz hogy nagyon jó az az egy hengeres blokk de lóerőben kevesebb mint a er6,és 160-170 körül be leng az xt eleje.Fogyasztása kb ugyan annyi mind kettőnek. Nekem az xt kicsit magas volt! Üdv: Ati
Baromi nagy mákod van egyébként, mert az utóbbi időben szinte sose vagyok itt. Csak most valamelyik nap pillantottam ide, hogy van-e valami!?
No akkor kezdjük:
1: http://www.er6.hu/index.php?op... ezen a linken találsz egy kis írást a váz gondról. (regisztráció szükséges az olvasáshoz)
2:
- 4 liter
- 5,5 liter
- etettem már meg vele 10-et is, nem tudom hogyan sikerült, de megkajolta. Mondjuk ez autópályán volt, és nem kíméltem, időre kellett mennem.
Amúgy 4-6 liter között szerintem simán el tudsz vele motorozni. ha nagyon állat módon mész, akkor talán felkúszik a 7 lityibe, de akkor tényleg nagyon állatnak kell lenned.
Nekem mielőtt leraktam 4,5-4,8 között evett. Normál használat mellett. (ui. nekem nem gyári az áttétel a láncon, így többet forog, ezért kicsit többet is eszik)
1: egyáltalán nem biztos, hogy új váz van-e már a motoron. Nem hivatalos infó, de úgy tudom, hogy teljesen mindegy mikor jelentkezik a váz gond cserélniük kell!
2: nekem 50000 kili van benn, az utóbbi időben nagyon visszavettem, eddig semmi olyan gondom nem volt ami nem az elhasználódásból adódó. kapott új telószimmeringeket, hengerfejpakolást (ez nem törvényszerű), azt hiszem mást nem kapott a kötelező szervizeken kívül.
2,5: tudok olyanról amiben már 70000 felett van, és azon még ezek a dolgok sem lettek cserélve, mint az enyémen.
3: minek a sportdob? amúgy, igen fogyasztás növekedéssel jár. az enyém sem légszűrőt, sem elektronika piszkálást nem kapott amikor felkerült rá. (most már megint gyári van rajta)
remélem tudtam segíteni!? ha még van kérdés, ne fogd vissza magad!
Motor vásárlás előtt vagyok, próbáltam még anó er6n-et ringen de nyilván egy nap alatt nem tudom milyen megbízható stb..(persze amit egy nap alatt tapasztaltam az tetszett)
1.,Olvastam ezt a váz repedést. Ez ugye a 2005-06-os darabokra vonatkozik.. Viszont valószínűleg akinek elő lépet ez a hiba rögtön garisan cserélte tehát, ha bele gondolok "elméletbe" ha használtan akarok 5-6-ost venni akkor már ki van rajta cserélve.
2.,Nekem nagyon fontos szempont ez a kevés fogyasztás, megbízhatóság, mert össze kaparom rá a pénzt, de utána a kötelező szervizeken kívül nem lesz rá keret költekezni.
3., Viszont ha sport dobot teszek rá a fogyasztás megnő? és ilyenkor kell lékszűrőt cserélni? És melyikek azok a dobok amiket ajánlótok?
ER6-hoz már van egy csomó sport dob.
- Gianelli, elég olcsó, és szép a hangja is
- Bódis, ilyenem volt, de eladtam. Durva hangja van ennek is, de nekem látványra nem tetszett
- Akra is van
- Sebring, Remus...
Nézzél szét a neten, amit tudtam még eladó dobot, már annak is van gazdája. Szerintem nem nagyon fogsz találni használtat.
kösz a mail-t, de én az "első" oldalidomokra gondoltam, 1 jobbos és 1 balos kellene (fekete vagy zöld, bár a szín annyira nem számít). Ennek is 3000 darabja ugye?
(küldtem 1 hasonló tartalmú mail-t is, csak sz.rakszik a freemail-em)
érdekelnek az oldalidomok!
Küldj légyszi a skodafreund@freemail.hu -ra címet (Kispest) és elérhetőséget és hogy mikor mehetnék érete, mielőtt mennék hívlak. Bár nagyjából tudom, h hova kell menni, 1x már vettem tőled ülést
Heves Adamek akkor ott laknak az utcatok vegen, igaz mar tovabbepult azota.
Meghanytam megvetettem magamban, Stuntolni nem akarok, a kismotort meg nem tudnam mire hasznalni.
Ne bassz! A Fenyves u itt van felettünk két utcával! Na üdv!
A Yami nem az enyém, egy cimborám rámbízta, h indíjjam be, mert 4 évet állt. Kidzsuváztam a karbisort, meg a tankot, és szépen ketyeg, gyári dobbal rém csendben jár, órájában 19000, szerintem valós. Papírjai rendben, műszaki lejárva, gumik-fékbetétek-lánc-lánckerekek ötösek. Illetve az adatlapomon hirdetések között van egy Gsxr 600, abba is beleszámolnám szívesen a blokkot, az ára erősen alkuképes!
Olvastam hogy xt vagy er6 közül szeretnél választani.Nekem volt xt660 is és most er6n van.Szerintem jobban ki lehet használni a Kawasakit, igaz hogy nagyon jó az az egy hengeres blokk de lóerőben kevesebb mint a er6,és 160-170 körül be leng az xt eleje.Fogyasztása kb ugyan annyi mind kettőnek. Nekem az xt kicsit magas volt! Üdv: Ati
Baromi nagy mákod van egyébként, mert az utóbbi időben szinte sose vagyok itt. Csak most valamelyik nap pillantottam ide, hogy van-e valami!?
No akkor kezdjük:
1: http://www.er6.hu/index.php?op... ezen a linken találsz egy kis írást a váz gondról. (regisztráció szükséges az olvasáshoz)
2:
- 4 liter
- 5,5 liter
- etettem már meg vele 10-et is, nem tudom hogyan sikerült, de megkajolta. Mondjuk ez autópályán volt, és nem kíméltem, időre kellett mennem.
Amúgy 4-6 liter között szerintem simán el tudsz vele motorozni. ha nagyon állat módon mész, akkor talán felkúszik a 7 lityibe, de akkor tényleg nagyon állatnak kell lenned.
Nekem mielőtt leraktam 4,5-4,8 között evett. Normál használat mellett. (ui. nekem nem gyári az áttétel a láncon, így többet forog, ezért kicsit többet is eszik)
Elég gyp.-és kérdések de ugye egy motor vásárlásnál azért még is fontosak.
1.,A 2007-es veszek akkor ugye azon már nincsen váz repedési gyári hiba..akkor azon van valami hiba? és ha van mik azok?
2., fogyasztással kapcsolatba menyit fogyaszt? nyilván csukló mozdulatól függ
-normál tempóba sehol nem húzom vagyok vele városba is országúton is,
-vegyesen húzom indulásoknál néha rá rántok, azért alapjáraton finoman megyek.Ez is ilyen vegyes helyeken.
-és végül egy jó sportosan és persze jó sok csutkával..
1: egyáltalán nem biztos, hogy új váz van-e már a motoron. Nem hivatalos infó, de úgy tudom, hogy teljesen mindegy mikor jelentkezik a váz gond cserélniük kell!
2: nekem 50000 kili van benn, az utóbbi időben nagyon visszavettem, eddig semmi olyan gondom nem volt ami nem az elhasználódásból adódó. kapott új telószimmeringeket, hengerfejpakolást (ez nem törvényszerű), azt hiszem mást nem kapott a kötelező szervizeken kívül.
2,5: tudok olyanról amiben már 70000 felett van, és azon még ezek a dolgok sem lettek cserélve, mint az enyémen.
3: minek a sportdob? amúgy, igen fogyasztás növekedéssel jár. az enyém sem légszűrőt, sem elektronika piszkálást nem kapott amikor felkerült rá. (most már megint gyári van rajta)
remélem tudtam segíteni!? ha még van kérdés, ne fogd vissza magad!
Motor vásárlás előtt vagyok, próbáltam még anó er6n-et ringen de nyilván egy nap alatt nem tudom milyen megbízható stb..(persze amit egy nap alatt tapasztaltam az tetszett)
1.,Olvastam ezt a váz repedést. Ez ugye a 2005-06-os darabokra vonatkozik.. Viszont valószínűleg akinek elő lépet ez a hiba rögtön garisan cserélte tehát, ha bele gondolok "elméletbe" ha használtan akarok 5-6-ost venni akkor már ki van rajta cserélve.
2.,Nekem nagyon fontos szempont ez a kevés fogyasztás, megbízhatóság, mert össze kaparom rá a pénzt, de utána a kötelező szervizeken kívül nem lesz rá keret költekezni.
3., Viszont ha sport dobot teszek rá a fogyasztás megnő? és ilyenkor kell lékszűrőt cserélni? És melyikek azok a dobok amiket ajánlótok?
köszike a válaszotokat előre is köszi
Ha valaki tud olcson dobot továbbra is érdekel.
ER6-hoz már van egy csomó sport dob.
- Gianelli, elég olcsó, és szép a hangja is
- Bódis, ilyenem volt, de eladtam. Durva hangja van ennek is, de nekem látványra nem tetszett
- Akra is van
- Sebring, Remus...
Nézzél szét a neten, amit tudtam még eladó dobot, már annak is van gazdája. Szerintem nem nagyon fogsz találni használtat.
Nem tud valaki sport dobot?
Képet és árat küldjetek.
Köszike!
kösz a mail-t, de én az "első" oldalidomokra gondoltam, 1 jobbos és 1 balos kellene (fekete vagy zöld, bár a szín annyira nem számít). Ennek is 3000 darabja ugye?
(küldtem 1 hasonló tartalmú mail-t is, csak sz.rakszik a freemail-em)
Előre is kösz.
Sanyi
érdekelnek az oldalidomok!
Küldj légyszi a skodafreund@freemail.hu -ra címet (Kispest) és elérhetőséget és hogy mikor mehetnék érete, mielőtt mennék hívlak. Bár nagyjából tudom, h hova kell menni, 1x már vettem tőled ülést
Sanyi
Meghanytam megvetettem magamban, Stuntolni nem akarok, a kismotort meg nem tudnam mire hasznalni.
A Yami nem az enyém, egy cimborám rámbízta, h indíjjam be, mert 4 évet állt. Kidzsuváztam a karbisort, meg a tankot, és szépen ketyeg, gyári dobbal rém csendben jár, órájában 19000, szerintem valós. Papírjai rendben, műszaki lejárva, gumik-fékbetétek-lánc-lánckerekek ötösek. Illetve az adatlapomon hirdetések között van egy Gsxr 600, abba is beleszámolnám szívesen a blokkot, az ára erősen alkuképes!
Dobjal rola kepet, mikori?
az oldalidomokat mennyiért adod?
Sanyi
megm mindig van egy elado 1000km-t futott blokkom, papirozhato
+ idomok, hatso van kompletten meg oldal is egy par darab meg
+ hatso felni,