Sziasztok!
Ha valakit erdekel esetleg, lenne par elado alkatreszem ER6, ER6n es Versys-re
nagyvonalakban: ER6 blokk huto es injektor nelkul 1000km-t futott.
Fej es faridomok mindharom modellhez, oldalidomok labtartok, gyari dob, kabelkoteg, rendszamtablatarto es meg rengeteg mas aprosag is
Udv.
elvileg ha olyan volt a gazda, akkor a szervizkönyvből. Amúgy csak is a szervizben tudod lekérni, hogy kérdezzék meg az importőrtől, hogy erre a vázszámra rendeltek-e új vázat!? Ezt egyáltalán nem biztos, hogy megteszik...
Másik dolog, hogy alá hajolsz, megnézed a tartófül, s a cső szögét egymásra. Ha kb. 90° akkor még régi tipusú váz van a gépeden (cserélték.e ebből nem derül ki, nekem is régi került alá), ha kb. 45° akkor már új tervezésű váz van a gépedben. Van ahol vannak képek is az ilusztráció végett... http://www.er6.hu/index.php?op...
itt találsz képeket is, remélem eléggé érthető lesz.
Hela,
Nekem alapjáraton nincs papír a géphez, de így, h nem a saját blokkja ment bele, pláne nem is lehet, Ha a GS-be GS blokkot akarsz tenni,tehát típusazonos, akko semmi probléma, csak számlával, és/vagy adásvételivel igazolni a származását, majd az okmányirodában bejelenteni a változást, plusz nekem van egy gsxr-em, azis blokkcserés volt, ahhoz meg a vizsgáztatásnál kértek egy igazolást, h a beszerelést szakember végezte.
Adatlapodon láttam hogy kicsit farigcsáltad a motorod 1 blokkcsere miatt.
Jelenleg blokkcsere előtt állok, és arról szeretnélek kérdezni hogy a papírmunkának mi a menete? Mármint hogy a forgalmiban az új motorszám szerepeljen... gondolom átalakítási engedély stb. Na engem ez a stb érdekel.
Hogy szép sorban melyik hatósághoz kell menni, milyen papírokkal, és kb mennyi a vége.
Üdv