én is elfogadnék egy GTR 1400-at azt nem kellene ilyennel szarakodni!
Meg akkor elvontatnám vele, a sok zongora tulajt- innen a fórumról a méhtelepre bezúzatni a sok hangszert!
A gondolkodásodban ott látom a hibát, hogyha a felhordott kenőanyag nem válna le (menet közben) akkor nem kéne utánapótolni mind amellett , hogy megdőlne pár Newtoni fizikatörvény is.
Èn 1300 HUF-os Stihl olajat használok, az 1 literből kb 6-7 dl fogyott el az elmúlt 32 ezer km alatt (,pedig a motorom több vizet látott az európai túrákon mint egy középkori angolszász fregatt). Ennyit kellett LETÖRÖLNÖM, de nem levakarnom a motorról, mert egy papírzsepivel is lejön pont ugyanazokról a helyekről ahonnan előtte a láncspray-t kellett levésnem.
A 40 e km jó érték. Barátom gsx 1400 -en kb 65 e km-nél lett lecserélve a gyári lánc, pedig ó is fújkálja. Igaz egyszer végignéztem hogy kezeli, utána majdnem ráadtam a kényszerzubbonyt. Nekem kb 1 -2 körbeforgatással 1-2 ezer km-ként egy ronggyal lejön a "kosz", majd wd 40, és a következő túra első pár 10km-én bekapcsolom a eső, vagy cross fokozatot, mely extra adag olajat ad a láncnak. A lánc nem kopik ( baromság a magyarban a nyúlás szó a láncnál, jól is néznénk ki ha megnyúlnának a szemek), nem kell feszíteni...
Sorry erre elfelejtettem reagálni. Igen szólt. Pls írj rám ezzel kapcsolatban az e-mailemre(adatlapomon megtalálod). Ott folytassuk a témával kapcsolatban a beszélgetést .
Köszönöm!:)
Semmi nem tartja vissza, csak pl az ár- én anno a csaszi4 által a Honda CB 500 fórumon látott német rakd össze magad rendszert néztem, ha már felrakom legyen automata- és az ő által használt jó pontokat kapott a teszten (már nem tudom a márkáját).
Mert biza ezekben is van sok szar meg kevés jó...
De amit ő vett valami 30- 40 ezerbe került, szal úgy gondoltam hagyjuk. Amúgy így is elment a gyári lánccal a kawa a megadott 45 ezer km- ig ( kicsit hamarabb cseréltem, nem akartam kihasználni a végletekig) persze biztos sokkal többe lett így mintha a lánc olajzót használom.
De már csak ilyen a paraszt- sokszor kis pénz van, egyben nagy alig..
Én évek óta MOL teflonos sprayt használok, szerintem az egyik legjobb a piacon és nem is drága, valamint sokkal kevesebb dzsuvát csinál maga körül mint a többi. Esőben szerintem jóval tovább fenn marad a láncon mint a Castrol vagy Valvoline.
Szia!
Legutóbb 40ezret futott láncot cseréltem le, persze fujkáltam is rendszeresen aminek költségét ha összeadnám nem kis összeg jönne ki ezt nagyon jól tudom. Viszont láttam már néhány lánckenő rendszert is, de még olyat nem ami nem mocskolta össze a hátsó traktust... a lánc spray-k között is van olyan amelyik szóródik, nekem is volt szerencsém hozzá és bosszantó amikor egy túrán a dobozon is találtam kenőanyagot...
Amúgy gondolkoztam már rajta én is, szereztem mágnesszelepet is és ötleteim is vannak, nem is ezzel van a bajom, hanem az anyaggal amit azzal felhordanék a láncra. Hallottam már motorolajat, láncfűrész olajat és hasonló híg kenőanyagot is erre a célra felhasználni... nekem ez nem tetszik leginkább a fent említett okok miatt.
Nálam két oka van: egyrészt fakezű gyík vagyok a kivitelezéshez, ha meg megcsinálják nekem, alighanem igen drága (mer a motoros az gazdag, le kell húzni). Másrészt szíjas motorom van
Bocs hogy csak idecsöppentem, de mitől függ hogy valaki preferálja a jó kenőanyagokat a motorban, de a spray-t használ a lánc kenésére?
Mi tartja vissza a motorosok táborát hogy a sokkal hatékonyabb és kényelmesebb automata láncolajozást válassza, amivel most már többek által bizonyított eredmény a lánc élettartamának 2-3 szorozódása, és közben elhagyható a több ezer forintot kóstáló spray. Egy fapados rendszer már 8-10 ezerből megépíthető... fapados
Igazából nem is találtam olyan láncsprayt még ami jól bírta volna esőben, esőben legjobb a kardán!
No szal már kipróbáltam a Louisos S 100 Weisses kettenspray- t is hogy az micsoda büdös egy cucc!
Olyan szag volt a garázsban mintha beszart volna valaki!
NA szal testsieger meg anyám kínja, de amilyen drága (jelenleg az 500 ml- es 16,99 Euro- vagyis 5 ezer ft körül van) annyire nem jó azért szerintem..
Fuchs anno a Titanium Chain gelt próbáltam förtelem repkedett, nem jó. Állítólag jó még a MOL láncspraye- illetve a kenőanyag topicban a mutkor valaki Berneres láncsprayt árult de az nem kifejezetten motor láncra való- hanem láncra, de talán teflonos volt.
Nálam az alap feltétel hogy teflonos legyen, a Fuchsot kivéve nem is vettem soha sima láncsprayt.
Esőhöz nekem is volt szerencsém főleg Erdélyben, mivel fehéres a színe inkább bekoszolódik, de rajta marad, legalábbis gondolom mert a felnin sincs. Minden fújás előtt egy rongyal korbefogom és letörlöm a régi dzsuvás réteget, csak azután fújom rá az új réteget, lehet ez a titka. Évente egyszer, max. kétszer mosom le a láncot alaposan, függ ez attól is milyen körülmények között használom a motort.
Nekem anno a valvoline-val az volt a tapasztatlatom, de lehet nem a Babetta sima láncára kellett volna anno fújnom, hogy igen hamar elrepült esőben róla. Azóta nem is preferálom, de a Motul- ellenben a motorolajjal- ebben bejött!
Még nem próbáltam, de van aki esküdik rá nekem a Valvoline bevált így maradok annál. Legutóbb pont nem volt, ráadásul Motul se ezért vettem Castrolt, egyik cimborám is használta ezt a fajtát, én nem estem seggre tőle...
Köszönöm az ajánlást, de szerintem maradok a bridgestone-nál. Hátul bevált. 2000 huf difi. Valami láncsprayt kéne beújítanom, mert ez a putoline nagyon hamar leszóródik
Most olyat használok, de csak azért mert nem volt "fehér" Valvoline a boltban, nekem meg sürgősen kellett. A Valvoline SZERINTEM jobb! A Castroltól koszosabb a felnim...
én is elfogadnék egy GTR 1400-at azt nem kellene ilyennel szarakodni!
Meg akkor elvontatnám vele, a sok zongora tulajt- innen a fórumról a méhtelepre bezúzatni a sok hangszert!