Hát ez az,a keret.Én is itt tartok:a dobozokat párbn vettem 20pézért
gagyi platnival.Ebból kell valami normálisan kinéző dolgot összeütni és indulhatnak a nagyobb túrák.
Nekem szerencsém volt- haver szerzett GIVI oldaldobozokat nekem- igaz használtban 2x 36 literest. A boltban olyan 80- 90 e ft lett volna a kettő- így meg megszerezte nekem 32 e ft ért. Az egyik fedelét kell majd kicsit kozmetikázni meg hogy egységes legyen lefényezem majd a fedelüket.
A keret lesz az igazi kihívás- már szereztem pót kapaszkodót amihez a felső rácsot fogom fúrni.. De a kivitelezés- jéjj, de nincs kedvem hozzá..:)
Hali!Nekem van oldaldobozom igaz most nincs a mocin de ha érdekel felrakom/ha jobb idő lessz mert most nincs kedvem/tök profin meg van csinálva/ valami amcsi desszantos doboz/az előző tulaj csinálta de igényesen.Szerintem ezzel a felfogatással más dobozt is fel lehet rakni.
Hát a doboz annyira nem tetszik meg kicsivel drágább is.
Lehet tavaszra a véleményem megváltozi,meg a motorn látni kéne ,hogy hogyan is áll.Majd lesz valami előbb utóbb.
Dettó.Egyszer kúszott 180 környékére a mutató utassal az M1-en tavaly,de én sem hiszem el.Vagy az út lejtett vagy tolt egy kamion észrevétlenül.Amúgy szólóban is csak 170-175 óra szerint(-%)Kicseréltem az első lánckereket egy foggal kisebbre de a sebességen nem veszem észre a csökkenést viszont picit jobban gyorsul.
Sokkal többen is lehetünk.Nem mindenki fórumozik.Győrben is látni néhányat belőle (+az oktatómotorok zöme is ilyen) Igaz,hogy nem egy rakéta,de mire kellene nekem több ló vagy nagyobb végseb ilyen utakon és ilyen közlekedők között?
Rakjál fel inkább oldaldobozokat.Legalább lesz honnan lekoppintani a felrögzítést.én tavaly vettem de most a meleg miatt nem tudok vele foglalkozni a garázsba.Tavaszra késznek kell lennie aztán GO.
Elhiszem, legközelebb csak tele tankkal leállítom. A fene majd megevett, amikor volt egy kicsit jobb idő, de már nem volt kedvem nekiállni összerakni.
Nemsokára olajat cserélek, ha lesz egy kicsit jobb idő, menetkésszé teszem, az tuti.
Hát, magam is csodálkozom, de hidd el igaz!
Azért legyünk realisták:
- az ER5-ön lévő mechanikus km-óra valószínűleg nem a legpontosabb. Szóval elfogadom, ha valaki szerint az a mindig emlegetett 5-10%-os csalás van a dologban. De ennyit mért az óra, és ez tény, mert ott voltam tőle 5cm-re.
Hát nem tudom- Az enyém óra szerint ment max. 180- al de akkor már hasaltam a tankon- két személlyel 170- nél vége, még ha hurkapálca 40- 50 kilós csaj is ül hátul..
Aztán nem szólt hozzán egész nap! (az asszony)
Én iscsináltam már hihetetlenül keveset, egy horvát túrán 300km után 10 lityi ment a tankba.
Ha kicsit rászámolok, hogy előtte jobban tele lehetett, stb..., akkor is bőven 4 liter alá mentem vele!
gagyi platnival.Ebból kell valami normálisan kinéző dolgot összeütni és indulhatnak a nagyobb túrák.
Szia
A keret lesz az igazi kihívás- már szereztem pót kapaszkodót amihez a felső rácsot fogom fúrni.. De a kivitelezés- jéjj, de nincs kedvem hozzá..:)
Lehet tavaszra a véleményem megváltozi,meg a motorn látni kéne ,hogy hogyan is áll.Majd lesz valami előbb utóbb.
Látom van oldaltáskád Én is erre gyújtök most
Milyen márka+típus?Bevállt?
természetesen nyakig beöltözve
mi volt a baja a kislányodnak?
Nemsokára olajat cserélek, ha lesz egy kicsit jobb idő, menetkésszé teszem, az tuti.
Azért legyünk realisták:
- az ER5-ön lévő mechanikus km-óra valószínűleg nem a legpontosabb. Szóval elfogadom, ha valaki szerint az a mindig emlegetett 5-10%-os csalás van a dologban. De ennyit mért az óra, és ez tény, mert ott voltam tőle 5cm-re.
Én iscsináltam már hihetetlenül keveset, egy horvát túrán 300km után 10 lityi ment a tankba.
Ha kicsit rászámolok, hogy előtte jobban tele lehetett, stb..., akkor is bőven 4 liter alá mentem vele!
Na jó, felfelé kerekítettem!
De 186-tal nyomtuk!