ahogy gondolod. Viszont ahhoz hogy hozzá tudjak nyúlni kell olyan hőmérséklet amikor egyébként is használva van a motor, magyarul csak tavasszal. (kb20 fok minimum)
Szerintme maradjunk abban lejhet elviszem az M3-ba ott kap egy diagnosztikát- azt utána te meg állítgathatod szépen akkor tudjuk majd kajakra mi a helyzet szegről végről
Mennyire hosszú távon kúrhatja szét a blokkot ez a dolog? tehár arra vok kivi ugye csak nem rontottam a motor állapotán- mondjuk semmit nem vettem észre eddig
a k&n nagyon jó fajta szűrő ha rendszeresen ki van takarítva és le van kezelve akkor semmivel sem enged be több port mint a gyári. Csak ugye itt jön be az a bibi hogyha jól be lenne állítva a szűrővel akkor lehet akár 1l-el is nőne a fogyi.
mivel nagyon oxigéndús a keverék, ezért magasabb hőmérsékleten ég mint normális esetben, ami a szelepeket meg a dugattyút is hamarabb tönkreteszi. 20at csak a diagnosztikára ne fizess ki mert kép alapján is látszik hogy így nem jó.
Az volt benne hamar kis is vetttem mert akkor már tényleg éreztem hogy szegény a keverék, befrulákolt néha ha aprókat húztam a gázon- szal ki nem dobtam ugyan, de nincs benne bizodalma, félek elkoptatja a motort
ha gondolod meg tudom csinálni úgy hogy jó legyen. Mondjuk akkor már a helyedben lehet dobnék bele egy k&n szűrőt is, és úgy belőni. Azzal tényleg sokat változna.
figyi az alapjárati rendszer hozzáállítása és szinkron megoldható. Viszont a teljesítményrendszer nagyon pontos beállításához dyno pad szükséges, és számos mérés. Az nyilván nincs nekem. De ennek ellenére tudok rajta állítani úgy hogy jó legyen. Fogyasztás nyilván növekszik, illetve ha úgy nézzük akkor várhatóan erősebb lesz, nem kell akkora gázt húzni ahhoz hogy ugyanúgy menjen, tehát akár maradhat is a mostani fogyid.
Most értem haza
Hát mert hogy motoroznék veled?
Majd ha meggyógyultál
Hátha lesz még ilyen jó idő..