Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen,kétszer is,ráadásul Kelebián is voltam
Most értem haza
Hát mert hogy motoroznék veled?
Majd ha meggyógyultál
Hátha lesz még ilyen jó idő..
Nem volt 8 kezed, de volt fél szemed mint a kalózoknak. A többit majd tényleg súgom, mert ha most mondom a többiek még megijednek!
Ez természetes!
Előbb tuti én sem fogok elindulni vele sehova ilyen célból...
ahogy gondolod. Viszont ahhoz hogy hozzá tudjak nyúlni kell olyan hőmérséklet amikor egyébként is használva van a motor, magyarul csak tavasszal. (kb20 fok minimum)
számottevő? Na mindjárt el is alélok Semmi baja nem lett remélem...
ennyitől nem hinném hogy lett számottevő baja, mivel nem versenymotorról van szó, nem egy hegyes konstrukció.
Szerintme maradjunk abban lejhet elviszem az M3-ba ott kap egy diagnosztikát- azt utána te meg állítgathatod szépen akkor tudjuk majd kajakra mi a helyzet szegről végről
Mennyire hosszú távon kúrhatja szét a blokkot ez a dolog? tehár arra vok kivi ugye csak nem rontottam a motor állapotán- mondjuk semmit nem vettem észre eddig
össze hát, csak mondom ha a szűrőt is berakod akkor erősebb lenne.
azért mert a karburátorba nem nyúltál, adott lukon ugyanaz a mennyiség fér át.
Na igen de épp ez a része a dolognak ami nekem gyárilag így jó ahogy van ergo maradjunk a gyári szűrőnél
csak össze lehet faszára lőni nem?
Mar megint motoroztal es raadasul nelkulem
ricsikém csak arra felelj már nekem ,hogy a fogyi akkor miért nem változott? sehova? Tehát erről nem lehetne észre venni mi a stájsz?
a k&n nagyon jó fajta szűrő ha rendszeresen ki van takarítva és le van kezelve akkor semmivel sem enged be több port mint a gyári. Csak ugye itt jön be az a bibi hogyha jól be lenne állítva a szűrővel akkor lehet akár 1l-el is nőne a fogyi.
kb 5-ezer kmet mentem az új dobbal
a k@n-el alig kétezret
a gyertyákkal 4 ezret
Remélem nem tosztam el semmit?
Mar amivel huztam a gazt
mivel nagyon oxigéndús a keverék, ezért magasabb hőmérsékleten ég mint normális esetben, ami a szelepeket meg a dugattyút is hamarabb tönkreteszi. 20at csak a diagnosztikára ne fizess ki mert kép alapján is látszik hogy így nem jó.
Vegyel egy Hondat
Volt vagy nyolc kezem?
Ricsi!

ÉS hosszú távon mi baja lehet a blokknak ha nem állítom bővebbre az anyagot?
Okisz ugy lesz
Az volt benne hamar kis is vetttem mert akkor már tényleg éreztem hogy szegény a keverék, befrulákolt néha ha aprókat húztam a gázon- szal ki nem dobtam ugyan, de nincs benne bizodalma, félek elkoptatja a motort
20 ropi a diagnosztika- lehet rászánom ,akkor ezzel teljesen be bírnák mérni nem?
ha gondolod meg tudom csinálni úgy hogy jó legyen. Mondjuk akkor már a helyedben lehet dobnék bele egy k&n szűrőt is, és úgy belőni. Azzal tényleg sokat változna.
figyi az alapjárati rendszer hozzáállítása és szinkron megoldható. Viszont a teljesítményrendszer nagyon pontos beállításához dyno pad szükséges, és számos mérés. Az nyilván nincs nekem. De ennek ellenére tudok rajta állítani úgy hogy jó legyen. Fogyasztás nyilván növekszik, illetve ha úgy nézzük akkor várhatóan erősebb lesz, nem kell akkora gázt húzni ahhoz hogy ugyanúgy menjen, tehát akár maradhat is a mostani fogyid.