Mikor 14 eves voltam, volt egy 350-es Jawa-m (tkp. ma is megvan). Mikor elestem mindig vakartam a fejemet, hogy hogy fogom felallitani. Aztan maga a motor adta meg a valaszt, mert idovel a sok tekergetestol kilazult a tanksapka nyelve ill. elkopott a parafa, ugyhogy esesnel rendszerint leesett a tanksapka es omlott ki a benzin. Na olyankor ugy kaptam fel a 150 kilos motort az 55 kilommal, mint a sicc, de tulzas nelkul allithatom, hogy 1000 kilos motort is felpattintottam volna.
Csutkaval ertek egyet, ilyen kis aprosagok miatt nem kell elkeseredni. A motorozas ilyen, neha meg kell varni a havert, vagy egy idegent es szolni neki, hogy "He oreg, csoszogja" ma" ide, aztan szedd le rolam a motort, mert a kipufogo finoman olvasztja a labam". Szoval van ilyen. Csak emiatt en sem adnam el.
Ugyanakkor ha valaki barmilyen okbol visszakozik es kissebb motorra akar valtani, ugy erzem helyenvalo. A motorozas veszelyes es sok tapasztalatot igenyel. Ugy nem szabad motorozni, hogy az ember nem szereti a motorjat, vagy valamilyen okbol fel tole. Ez nagyon fontos. Csak biztosra szabad menni! Szoval, ha valaki ugy motorozik, hogy uuu, jaaaaj, mostmilessz, akkor tenyleg jobb ha kissebbre valt.
Sziasztok!
Lehet, hogy nem a legjobb topikot választottam, de talán tud v.ki segíteni.
Egy ismerősöm megválna egy Kawasaki zx 500 B-típusú gépétől. (amit szeretnék megvenni)
Ha valaki ismeri a típust, kérem írjon róla egy-két adatot. (a neten nem sok mindent találtam róla)
Előre is köszi!
Üdv.
Hát, én már estem el, és valóban akkor mindeféle dolgok történnek, nem biztos, hogy egy "motortfelemelőoktatófilm" jut az eszébe az embernek. De erre tényleg nem kéne építeni, főleg ha szereted a motorodat. És biztos, hogy a pasik sorbanállnak, hogy felkapkodják
Ugyan mar, nagyon pesszimistan latod a dolgokat! En sem birnam felelelni az enyemet, es szerintem meg se probalnam... Ne abbol indulj ki, hogy "juj, mi lesz ha elesek"! Az ember altalaban nem szokott elesni a motorjaval... Na jo egyszer-ketszer, de az igazan ritka, evente egy borulas meg belefer az ember lelki vilagaba... Ha nem birod felemelni, hat nem birod, de ne zavarjon a dolog! Sose lesz olyan, hogy ne lenne senki, aki segiteni tud! Egy csomo ember nem birna felemelni a motorjat...
Mivel nőből vagyok, nekem tényleg nehéz ez a motor, nem csak felállítani, de tolni is! Voltam egy rendőrök által szervezett oktatáson, ahol kanyarodás-technikát tanultunk-ami nagyon hasznos volt, mindenkinek ajánlom! - valamint megmutatták, hogyan kell felemelni a motort. A kettővel vagy hárommal ezelőtti hozzászólásban csatolt linkben bemutatott második módszerrel tényleg egyszerűen fel lehet emelni a motort. Csak éppen én egy emelkedőnek felfelé kellett, hogy megkíséreljem ezt a műveletet, ami bizony leginkább lehetetlen. Lehet, hogy Ti még nem estetek motorral, vagy mind erős férfiak vagytok, akik "egy kézzel" felkapják a motorjukat, ezért nem tudjátok elképzelni milyen érzés az, amikor az ember tudja, hogy nem bírja el a saját motorját! Egyébként is eléggé kiszolgáltatott az ember, amikor elesik, de ha még azt is meg kell várnia, hogy jöjjen egy pasi, aki fölszedi a motorját az úttestről, na az már tényleg iszonyatos érzés. De ha most valaki azt fogja reagálni erre, hogy az autóját se bírja el senki, akkor azt hiszem, mérges leszek .
A Kawasaki Ninja 250 - ami még sajnos nincs forgalomban - 154 kiló. Egy 650-es Suzuki sporttúra motor pedig 170 körüli. Még mindig fenntartod az állításod?
hát....
nem akarok negatívan hozzzászolni de más motor is ilyen nehéz, és ez sztem nem az 57 kilón múlik.
nem könnyű de azért fel lehet emelni
amúgy szép motor kár ezért eladni, nekem is ugyanez az évjárat meg szín van.
Sziasztok!
Látom itt mindenki nagyon kedveli az ER5-öt. Én is így voltam vele, egészen addig, míg egyszer el nem estem vele, és nem tudtam felállítani... Akkor rájöttem, hogy ez a gyönyörű, jól kezelhető 199 kilós motor nem az én 57 kilómnak lett megteremtve . Szóval fájó szívvel, de eladom a kis drágát. Ha valakit érdekel, hívjon, szívesen megmutatom.
Ami más rajta: indexek (kisebbek és szebbek), visszapillantó tükrök, kormány (szélesebb, kényelmesebb, bár kicsit rontott az egyenességén az esés), puig plexi, piros fényvisszaverő csík a kerekeken... ja és letört az önindító gomb, amit egyszerűen sehol nem tudtam még beszerezni...
2004. 6. havi a motor és eddig kb. 10500 km-t ment összesen, garázsban van tartva, és dédelgetve van, úgyhogy az esés miatti károkat leszámítva kívülről és motorikusan is teljesen jó állapotban van!
Az ára 850.000 Ft.
Tel: 06/30-5462054
Nyáron eldobtam a motoromat, 4 et bukfencezett, és a szántásba kötöttem ki vele. Én karcolás nélkül megúsztam viszont a motor eleje és a hátulja összetört!
Sürgősen árak kellenének nekem a következő bontott alkatrészekre!
komplett első villa
első kerék
első fékrendszer+ féktárcsa
fékkar
kuplungkar
kormányrúd
hátsó oldalidomok (mind a két oldal)
hátsó irányjelzők
első sárvédő
rendszámtábla tartó idom
Ha lenne valakinek valami ötlete kérlek jelezzétek az e-mail címemre
gaborstern@hotmail.com
Sziasztok!Én még kezdő vagyok ebben a témában, most vettem meg életem első motorját egy gyönyörűszép ER5-öst!De van egy két dolog amit rendbe kéne hozni rajta: két index búra, két körte bele, egy kuplung és egy fékkar kéne nekem!Ha valaki volna olyan kedves és írna nekem egy címet vagy valamit ahol olcsón betudok szerezni nem utángyártott alkatrészeket akkor azt nagyon megköszönném.Sokat segítene nekem!Ja és örülök hogy ittlehetek köztetek
Laci
Csutkaval ertek egyet, ilyen kis aprosagok miatt nem kell elkeseredni. A motorozas ilyen, neha meg kell varni a havert, vagy egy idegent es szolni neki, hogy "He oreg, csoszogja" ma" ide, aztan szedd le rolam a motort, mert a kipufogo finoman olvasztja a labam". Szoval van ilyen. Csak emiatt en sem adnam el.
Ugyanakkor ha valaki barmilyen okbol visszakozik es kissebb motorra akar valtani, ugy erzem helyenvalo. A motorozas veszelyes es sok tapasztalatot igenyel. Ugy nem szabad motorozni, hogy az ember nem szereti a motorjat, vagy valamilyen okbol fel tole. Ez nagyon fontos. Csak biztosra szabad menni! Szoval, ha valaki ugy motorozik, hogy uuu, jaaaaj, mostmilessz, akkor tenyleg jobb ha kissebbre valt.
Csatlakoznék a topikba
Egy hete van ER-5-ösöm, még nem tudok róla mondani semmit, mert még nem hajtottam sokat.
Van köztetek Vas megyei ER-5 tulaj?
Üdv
Lehet, hogy nem a legjobb topikot választottam, de talán tud v.ki segíteni.
Egy ismerősöm megválna egy Kawasaki zx 500 B-típusú gépétől. (amit szeretnék megvenni)
Ha valaki ismeri a típust, kérem írjon róla egy-két adatot. (a neten nem sok mindent találtam róla)
Előre is köszi!
Üdv.
Mivel nőből vagyok, nekem tényleg nehéz ez a motor, nem csak felállítani, de tolni is! Voltam egy rendőrök által szervezett oktatáson, ahol kanyarodás-technikát tanultunk-ami nagyon hasznos volt, mindenkinek ajánlom! - valamint megmutatták, hogyan kell felemelni a motort. A kettővel vagy hárommal ezelőtti hozzászólásban csatolt linkben bemutatott második módszerrel tényleg egyszerűen fel lehet emelni a motort. Csak éppen én egy emelkedőnek felfelé kellett, hogy megkíséreljem ezt a műveletet, ami bizony leginkább lehetetlen. Lehet, hogy Ti még nem estetek motorral, vagy mind erős férfiak vagytok, akik "egy kézzel" felkapják a motorjukat, ezért nem tudjátok elképzelni milyen érzés az, amikor az ember tudja, hogy nem bírja el a saját motorját! Egyébként is eléggé kiszolgáltatott az ember, amikor elesik, de ha még azt is meg kell várnia, hogy jöjjen egy pasi, aki fölszedi a motorját az úttestről, na az már tényleg iszonyatos érzés. De ha most valaki azt fogja reagálni erre, hogy az autóját se bírja el senki, akkor azt hiszem, mérges leszek .
Megfelelő módon nem lehet ekkora gond a felemelése.
aki emiatt eladja a motort.......
az vegyen 125....
pl...
http://motorostura.hu/build.as...
A Kawasaki Ninja 250 - ami még sajnos nincs forgalomban - 154 kiló. Egy 650-es Suzuki sporttúra motor pedig 170 körüli. Még mindig fenntartod az állításod?
nem akarok negatívan hozzzászolni de más motor is ilyen nehéz, és ez sztem nem az 57 kilón múlik.
nem könnyű de azért fel lehet emelni
amúgy szép motor kár ezért eladni, nekem is ugyanez az évjárat meg szín van.
www.er-5. webhop.net
Látom itt mindenki nagyon kedveli az ER5-öt. Én is így voltam vele, egészen addig, míg egyszer el nem estem vele, és nem tudtam felállítani... Akkor rájöttem, hogy ez a gyönyörű, jól kezelhető 199 kilós motor nem az én 57 kilómnak lett megteremtve . Szóval fájó szívvel, de eladom a kis drágát. Ha valakit érdekel, hívjon, szívesen megmutatom.
Ami más rajta: indexek (kisebbek és szebbek), visszapillantó tükrök, kormány (szélesebb, kényelmesebb, bár kicsit rontott az egyenességén az esés), puig plexi, piros fényvisszaverő csík a kerekeken... ja és letört az önindító gomb, amit egyszerűen sehol nem tudtam még beszerezni...
2004. 6. havi a motor és eddig kb. 10500 km-t ment összesen, garázsban van tartva, és dédelgetve van, úgyhogy az esés miatti károkat leszámítva kívülről és motorikusan is teljesen jó állapotban van!
Az ára 850.000 Ft.
Tel: 06/30-5462054
Szép napot mindenkinek!
Nyáron eldobtam a motoromat, 4 et bukfencezett, és a szántásba kötöttem ki vele. Én karcolás nélkül megúsztam viszont a motor eleje és a hátulja összetört!
Sürgősen árak kellenének nekem a következő bontott alkatrészekre!
komplett első villa
első kerék
első fékrendszer+ féktárcsa
fékkar
kuplungkar
kormányrúd
hátsó oldalidomok (mind a két oldal)
hátsó irányjelzők
első sárvédő
rendszámtábla tartó idom
Ha lenne valakinek valami ötlete kérlek jelezzétek az e-mail címemre
gaborstern@hotmail.com
Laci
tud nekem valaki er 5 re alsó idomot és plexit? nagyon megköszönném, ha valaki jelentkezne.
Gabo