Szoktak Karbon kompozitból vázat csinálni?--
bicigliken láttam már..
most ismerkedek az üvegszálas technikával.. poén:D
csak sokat kell farigcsálni..sok idő..
de tanulok belőle legalább:)
tudtok valami számadatot a vákuumozott kompozitoktól.. egy táblázat mondjuk.. szakítószilárdságról, rugalmasságról ilyenek..
labormérések..
mert akkor számolgatni lehetne.. mit bír...
ha az alu birja mint váz.. akkor a karbonnak is kell..
de fenntartom hogy sokkal könyebb..mint az alu:D..
mag hamár itt tartunk.. ki és hogyan gyárthat motorvázat?
van egy olyan tippem hogy horror összeg..(adó,regisztrációsgenyóságok,műszaki)
aki jártas ilyenben az írjon már vissza ebbe a fórumba..
köcce
Szia! Tényleg sokmindentől függ az ár, de egy kb-t tudok mondani. Legutóbbi Vale Rossi replica amit festettem: 20 000 be került a megrendelőmnek...
Szerintem ez korrekt ár, nem sokan csinálják meg ennyiért.
Szia!Honlapod nincs?egy bukót mennyiért fújnál át mintásra?tudom hogy ez hülye kérdés mert sok mindentől függ de úgy nagyjából? http://www.seastarsuperbikes.c...
csak érdeklődöm ha úgy döntök hogy átis fujatnám a bukóm az is csak jövőre lenne max...szal csak egy nagyon körübelüli árra lennék kiváncsi.egyátalán érdemes-e?mert 40ért van a Kszériás AVG...csak abba nincs napszemcsi mint a cabergomba
előre is köszi
Szeva Dani! Az én drz-m Debrecenben van és most hogy már hidegre fordul az idö ,gyakrabban elöveszem mint a nagymotort, mert ezen többet gépészkedem és nem fagyok át nagyon. Jó lett volna azonnal is de igy majd kivárom, hátha addig nem verem ugy oda ,hogy kilukadjon! Ha volna a szettröl kép és feltolnád ide v a drz-topikba biztos többeknek bejönne! A napokban majd hivlak telón üdv Z
Kösz, én is úgy gondolom, hogy az üvegszál elég erős, ha a műgyanta hozzáköt a műanyaghoz és a felület akár többszöröse is lehet a törésnek, mivel belül nem látszik. A lukakat meg teljesen kilehet önteni, akár 10x10-es felületre is és utólat ki lehet fúrni, sőt több fül is le van törve és azokat is pótolni fogom ezzel a módszerrel. Köszi.
sokan foglalkoznak műanyaghegsztéssel.
de szerintem alapvetőn nem tökéletes. el is mondom miért (szerintem). mert egy műanyag csíkot melegítenek rá valami géppel.
és mivel ez egy másik anyag, sosem lesz olyan jó mintha a saját anyagával olvasztanád össze. nekem összetört a motorom, és amikor szétszedtem akkor vettem észre, hogy az első sárvédő már volt hegesztve. tartott az valamennyit, összeolvasztotta az a két felet, de a 2féle anyag között nem sok kötés alakult ki, kis eröfeszítéssel egy fogóval letéptem róla.
majd megcsináltam magamnak
és közben jöttem rá hogy ABS(műanyag) és ABS között is sok különbség van.
legjobb a saját anyag. persze megcsináltathatod műanyaghegesztővel, vagy magad üvegszállal (csak érdesítsd fel a felületet,és legyen zsírmentes hogy tapadjon a gyanta. van előny és hátrány is: ha hegesztőhöz viszed nem kell vele kínlódj, és nem is kerül sokba (de az is csak pénz), ha magad csinálod akkor elmolyolhatsz vele, de legalább tanulsz valamit.
remélem segítettem, sok sikert.
Szia, műanyag az idom, de azt mondták, hogy hozzáköt a műgyanta vagy talán mégse? Ki van szakadva a három tartó csavar helye és az orrából is hiányzik egy kicsi. A gyári új 40-ezer, de annyit nem akarok költeni rá. Te mennyiért javítanád meg?
DR-Z SM-hez most fejezünk be egy komplett carbon szettet. Minden idomját meg tudjuk csinálni üvegszálból, carbonból vagy akár kevlárból is igény szerint!
Deknivédőt is csinálunk. Ha septibe kell, akkor a te motorodról vennénk le a bal oldali mintát, job oldali már van. Ha 1-2 hetet ráér neked, akkor a motorod nélkül is lesz bal oldali formánk.
Kérdéseiddel keress fel bátran!
Gombhoz akarsz kabátot venni? Halami hasonlóra készülsz
Ha üvegszálas az idom és nem műanyag akkor hívj fel és pikkpakk kijavítjuk!
Hívj bátran ha kérdésed van!
20/317-78-85
vagy Carbonmad-et... mindegy!
Szeva Carbonmad!
Mint szakmai érdeklődő fordulok hozzád.Gépészmérnök vagyok ezen belül is polimertechnika célirányos.Érdekelne,hogy hogy kezdted a gyártást,mennyibe fájnak a cuccok,mennyi idődbe tellett,mire ezt a technológiát elsajátítottad,és úgy gyakorlatilag minden Ha felvennéd velem a kapcsolatot azt nagyon megköszönném,mert máshol nehezen tudok ilyen témában szakavatott emberre lelni Köszke előre is.Üdv:Bandy
Szia gabec!
vagy a deknikre vagy a motorra lenne szükség a mintavételhez!
A két oldal megvan kb 25ből.
Részletek miatt: 06-70-560-6900 www.carbonstuff.eu
Széles utat!
Szia Berber!
Látom levarázsoltad a deknivédőket. Juttasd el hozzám és készítünk rá karbonból védőket. Az ár a két oldalra 27e.
Várom megrendelésed
Üdv. CarbonMad
Kérdésem valaki gyárt Yamaha WR 450 .-hez két oldalra kör alakú deknivédőt , olyasmit , amit az egyik alábbi fotókon látni . Szerintem mindegyik WR-YZ 400-426-450 egyforma . Nekem dekorációs célból kell , meg a festés mindig lekopik a bakancsomtól . Esetleg üzenetet is küldhetsz a
WWW. hgabec@freemail.hu-ra kb árral . Előre is kösz
Van drz 400-ra deknivédő szerszámom le tudom gyártani neked. hívj ha érdekel 20/ 991 43 96 üdv: bbones