Köszi ! És mit tudsz a megbízhatóság és az alkatrész -ről ? Igaz a dt nem egy kemény motor de jó olajjal örök élet plusz egy nap.Sokan mondták ne cseréljek mert a dt megbízható a wr meg nem és nincs alkatrész hozzá.Véleményem szerinte nem kell sok alkatrész hozzá dugó gyűrű azt meg lehet kapni gondolom kopó alkatrész meg van.Dt vel enduroztam és 400 as drz ék után mentem húznom kellet neki a szarvát de nem hagytak le ahol ők ott én is elmegyek.A wr sokkal agresszívabb ? És a futóműve milyen ?
fiuk ti ismeritek a wr 125 endurot ? Mik a jellemzői ? Megéri cserélni egy 125 dt re szőrén szőrt ,mind a kettő azonos szép állapot és évjárat ? Endurozni kell a dt enduros üzemmódomban 5 l evett a wr hány körül ehet ? Elvileg hány lóerős ? Tényleg cross blokk van benne ,csak lámpás ?
mondjuk a haveri körben mindenki Keihint szerelt a dellorto helyett. joval agreszivabb lett!
de elárulnám neked hogy a maga 113 kilojuk valos és a 625röl velük szembe beszélni nagyon nem passzol. inkább a 650es berget hoztad volna fel! az sulyba is ellenfele!
de ezek mind dinok, kihalt régi technologia, én nagyon várom már az uj husqvarna 630ast év végén fog megjelenni, és rögtön megy is egy a garázsba!
Huski Wr 250 2004 -esemhez ,csak interneten lehet venni hozzavalo lábtartót? VAlaki tud esetleg valami huski-s boltot ,bontót vagy ilyesmi ?Kösz . Bence
Nekem SC 620 LC 4 volt anno 2003-2005-ig 3 db , annál értettem hogy könnyebb, bár sztem nem sokkal, igaz konkrétan sohasem méregettem őket, mert mindegy, egy próbakör dönti el nem egy katalógusba odabiggyesztett sokszor nem is valós adat.. A 640 +az önindítós 620, 625 +15 kg kb. Meg gyengébbnek is tűnnek az 5 kontra 6 gang miatt, de egy gyorsítós karbi sokat dob gázreakció szempontjából bármelyik egyhengeresen, amelyiknek nem túlméretezett lendtömege, és kellő teljesítményű megbízható gyújtása van. Jó az az 570... A 630 feltételezem adrenalinban, vezetési élményben még jobb, 660 kittel főleg bár sohasem mentem velük, ezek azért a mai napig unicumok, és a gazdáik igazi ékkőként vigyáznak rájuk.
Valószínű a holland is tökéletesen tudta mit vesz meg, és a motorral együtt némi imidzset is vásárolt automatikusan egyúttal magának. Azért a Benelux államokban is szeretik az európai márkákat, meg pl. ott a sidecar is az enduro, a cross és a supermoto mellett.
Sziasztok!
Lenne egy KTM Arrow sneakers utcai cipő amit eladnék!
Ajándékba kaptam, de méretprobléma miatt sajna nem tudom használni!
Bolti ára 21000!
Légyszi segítsetek!
Köszi!
ezt néztem ki
számít az is hogy olcsóbbat beszámít, mert elég nyűgös mostanság eladni egy idős motort
hiába van jó állapotban.....
esetleg ismeri ezt a gépet valaki?
Kb. 38-40 paci
de elárulnám neked hogy a maga 113 kilojuk valos és a 625röl velük szembe beszélni nagyon nem passzol. inkább a 650es berget hoztad volna fel! az sulyba is ellenfele!
de ezek mind dinok, kihalt régi technologia, én nagyon várom már az uj husqvarna 630ast év végén fog megjelenni, és rögtön megy is egy a garázsba!
csak eredeti létezik hozzá!
Valószínű a holland is tökéletesen tudta mit vesz meg, és a motorral együtt némi imidzset is vásárolt automatikusan egyúttal magának. Azért a Benelux államokban is szeretik az európai márkákat, meg pl. ott a sidecar is az enduro, a cross és a supermoto mellett.
Lenne egy KTM Arrow sneakers utcai cipő amit eladnék!
Ajándékba kaptam, de méretprobléma miatt sajna nem tudom használni!
Bolti ára 21000!
Légyszi segítsetek!
Köszi!
630asom volt 660kittel, kint volt tavaly a motorkiállításon is. Azóta boldog holland hasis tulaja van!
számít az is hogy olcsóbbat beszámít, mert elég nyűgös mostanság eladni egy idős motort
hiába van jó állapotban.....
esetleg ismeri ezt a gépet valaki?