Amit Husky-ból kapsz olcsón az is szerelgetős lesz, talán még jobban is mint a KTM. Amúgy egy jobb állapotban lévő LC4 szinte utcai motorhoz hasonló szintű karbantartással megelégszik.
De nyugisabb endurozáshoz (földút stb.) sztem TT600, XR600 KLX650(R) is bőven elegendő, és azoknak alapból jóval kisebb a szervizigényük mint az európai típusoknak. De ilyen korú és felhasználási jellegű motoroknál sokkal többet számít az előző tulaj(ok) hozzáállása mint a márka...
egy(vagy több) igazi összefogott beszámolóra lettem volna kíváncsi
egy 600as xt-t szeretnék könnyebb gépre cserélni
ktm-ről lebeszéltek mert az olcsóbbak igen szervízelősek
husaberg is eléggé magas szervízigényűek
most a husqvarnáról puhatolóznék....
felénk inkább homokos a terep, viszonylag nyugodt endurozáshoz keresgélnék megfelelő motort
Magyar motor. Hozzáteszem szó sem volt "átverésről", ennyi pénzért nem lehet hibátlan 10 éves gépet találni. A mienk az 570 egyébként az, abba bele kell nézni viszont. 8000 km első gazda, full taknyolásmentes. De lehet hogy meg kéne hagyni sajátnak egy szelepcsere és hajtókarfelülvizsgálat után egy gyorsítós karbit és nyitott rendszert rárakva hullára szétütni ebben a szezonban....
100-110-nél még jön kerékre ha kellően idióta ül rajta.....A 600-650 Berg után a legjobb súly/Le arányú gép. Az LC 4-nél vmivel talán könnyebb.
hali
kinéztem husqvarna te 610 van aki ismeri ezt a típust?
van valami sűrűn előforduló hibája ?
szeretnék egy könnyű de nyomatékos 4t motort amire nem megy rá a gatyám a fenntartására
köszi!
Affrancba, elvitték a 610-est előlem, holnap tudtam volna megnézni . Az a legdühítőbb, hogy tényleg nem én töketlenkedtem, hanem mindig csak az a rohadt meló-meló-meló . A celebek meg meresztik a picsájukat a kereskedelmi csatornákon, mi meg ilyen öreg masinákra próbálunk valahogy összekuporgatni. Vááááááá
Akkor most milyen indomok vannak hozzá? a 100éves évfordulos (ami 2004es 4T motorokon volt mivel akkor volt 100 éves a Husqvarna) vagy azzal amit itt láthatunk?
De nyugisabb endurozáshoz (földút stb.) sztem TT600, XR600 KLX650(R) is bőven elegendő, és azoknak alapból jóval kisebb a szervizigényük mint az európai típusoknak. De ilyen korú és felhasználási jellegű motoroknál sokkal többet számít az előző tulaj(ok) hozzáállása mint a márka...