Egész strapabiro motorok, alkatrész van hozzájuk, semmivel sem dragabban mint kortarsaihoz. Es igen 50 lóerős a gépezet, dual sport kategória ne várd tőle h 4. Ben is jön kerora gázra. Ilyen túra feelinges motor supermoto ruhába oltoztetve.
Sziasztok! Nézegetek egy 1998-as olajpumpás SM 610 mocit, ami jelenleg a blokkot tekintve szélt van szedve. Csatolom a képet a típusról. Mivel semmilyen tapasztalatom nincsen velük, a neten nem igazán találtam tesztet, kérlek segítsetek.
A mociban 37.000,- Km van, a blokk jelenleg szét van szedve, hajtókar-csapágyas.
Érdeklődöm, hogy mennyire megbízható ez a motor, van-e típushibája, milyen az anyagminőség. 37e km után mennyire lehet elkopva. Az is érdekelne, hogy milyen a feeling egy ilyen motorral motorozni, mennyi benne a kraft stb. (Supermotoban eddig csak BMW X650-el mentem, az nagyon tetszett) . Olvastam hogy 50 lóerős, az nekem 650 köbcentihez képest kevésnek tűnik.
Üdv mindenkinek! :)
Érdeklődni szeretnék kinek milyen tapasztalata van Husqvarna TE 350-es gépekkel kapcsolatban?! Kinéztem egyet magamnak (94-es)évjárat, csak sajnos nem tudok sokat róluk. Annyi a biztos, hogy jelenleg supermoto de ha sikerül megvennem szeretném endurora alakítani, idomszett az kuka, és hogy a karbit be kell állítani...
Azt szeretném kérdezni,hogy kb milyen költségek merülhetnek fel, szervízigény, alkatrészellátás, idomok cseréje...és még egyéb információk azoktól akik rendelkeznek/tek ilyen motorral.
Előre is köszönöm.
Üdv: Viktor
Nekem van kapcsolasi rajzom, service manualom Husqvarna TE350-410-610 hez. Ha valakinek kell irjon az erdodiz@freemail.hu cimre es marcius 2-a utan elkuldom neki, akkor erek haza MAGYARORSZAGRA.
Nekem mar nagyon hianyzik a motorozas, ma is lattam quadosokat. Sok erre fele a jo terep, de en sajnos csak otthon fogok tudni motorozni, mivel a gepem otthon van.
Köszi,ezt kipróbálom,de most rendeltem hozzá gyertyát,mert próbáltam nagyobb hézaggal,hátha jobban indul,és úgy vettem észre,nem midig az elektródák közt adta a szikrát,tehát valószínűleg zárlatos,szerdán megjön a cucc aztán kipróbálom,remélem segít rajta.
Én egy évben kétszer cseréltem. Félszintetikus olajat használtam. Castrol Power 1 GPS-t 10W-40 de a Motul 5100 is nagyon jó. Igaz drága de minőség. Nekem a 10w-60-tól nagyon zajos volt a blokkom.
Szerintem nem kell telen es nyaron mas beallitas benzin levego. Nekem nincsen piszkalva, egzszer kell normalisan hozzaerto szemelznek beallitania. Nekem a kovetkezo valt be hideginditaskor. Te350-nel. Szivato alaphelyzetben, nem huzom ki. Dekompresszor kart behuzom es gzujtas nelkul atforgatom ketszer haromszor. Aztan felso holtpontra allitom a hengert. Addig nyomom a berugokart amig teljesen fel nem kemenzedik es nem tudom tovabb nyomni. Ekkor behuzom a dekomprosszor kart es egy picit tovabbforditom a berugokart. De csak egy nagyon kicsit. Visszaengedem a dekompresszor kart, raadom a gyujtast, es rarugok egy telit. Lenduletesen, erosen es teljesen alulra rugom. Ugy ertem, hogy szinte a berugokar legalso allasaig tolom a rugas kozben. Igy eleg bonyolultra sikerult de remelem ertheto. Ezzel a technikaval en mindig be tudom inditani. Eleinte nekem sem ment ra kell erezni a helyes technikara. Ha ezt megtanulod berugni kesobb mas motorral nem lesz problemad. Remelem tudtam segiteni, ne add fel, probalgatni kell.
Azért kérdeztem elérhetőséget vane fész vagy skype ? amin lehetne egyeztetni a dolgokat.
A mociban 37.000,- Km van, a blokk jelenleg szét van szedve, hajtókar-csapágyas.
Érdeklődöm, hogy mennyire megbízható ez a motor, van-e típushibája, milyen az anyagminőség. 37e km után mennyire lehet elkopva. Az is érdekelne, hogy milyen a feeling egy ilyen motorral motorozni, mennyi benne a kraft stb. (Supermotoban eddig csak BMW X650-el mentem, az nagyon tetszett) . Olvastam hogy 50 lóerős, az nekem 650 köbcentihez képest kevésnek tűnik.
Köszönöm a válaszaitokat.
Husqvarna te 350:
Henger, dugò, 2db Komplekt hengerfej, hengerfej fedèl, vezèrlès, 2db delorto 34 karbi!
Érdeklődni szeretnék kinek milyen tapasztalata van Husqvarna TE 350-es gépekkel kapcsolatban?! Kinéztem egyet magamnak (94-es)évjárat, csak sajnos nem tudok sokat róluk. Annyi a biztos, hogy jelenleg supermoto de ha sikerül megvennem szeretném endurora alakítani, idomszett az kuka, és hogy a karbit be kell állítani...
Azt szeretném kérdezni,hogy kb milyen költségek merülhetnek fel, szervízigény, alkatrészellátás, idomok cseréje...és még egyéb információk azoktól akik rendelkeznek/tek ilyen motorral.
Előre is köszönöm.
Üdv: Viktor
Nekem van kapcsolasi rajzom, service manualom Husqvarna TE350-410-610 hez. Ha valakinek kell irjon az erdodiz@freemail.hu cimre es marcius 2-a utan elkuldom neki, akkor erek haza MAGYARORSZAGRA.
Nekem mar nagyon hianyzik a motorozas, ma is lattam quadosokat. Sok erre fele a jo terep, de en sajnos csak otthon fogok tudni motorozni, mivel a gepem otthon van.
Szerintem nem kell telen es nyaron mas beallitas benzin levego. Nekem nincsen piszkalva, egzszer kell normalisan hozzaerto szemelznek beallitania. Nekem a kovetkezo valt be hideginditaskor. Te350-nel. Szivato alaphelyzetben, nem huzom ki. Dekompresszor kart behuzom es gzujtas nelkul atforgatom ketszer haromszor. Aztan felso holtpontra allitom a hengert. Addig nyomom a berugokart amig teljesen fel nem kemenzedik es nem tudom tovabb nyomni. Ekkor behuzom a dekomprosszor kart es egy picit tovabbforditom a berugokart. De csak egy nagyon kicsit. Visszaengedem a dekompresszor kart, raadom a gyujtast, es rarugok egy telit. Lenduletesen, erosen es teljesen alulra rugom. Ugy ertem, hogy szinte a berugokar legalso allasaig tolom a rugas kozben. Igy eleg bonyolultra sikerult de remelem ertheto. Ezzel a technikaval en mindig be tudom inditani. Eleinte nekem sem ment ra kell erezni a helyes technikara. Ha ezt megtanulod berugni kesobb mas motorral nem lesz problemad. Remelem tudtam segiteni, ne add fel, probalgatni kell.