Én nem gondolom hogy a gixxer a legjobb motor!
Olcsó jól használható van hozzá sok tuning sok alkatrész sok tapasztalat mert sokan használják, ez a gixxi.
Itt meg csak leírtam a tapasztalatom, miért baj ez?
Ha negatív tapasztalatom van akkor azt már el kell hallgatni?
mind2 motort volt alkalmam kipróbálni. de nem csak ezeket, hanem elég sok gyorsasági gépet. sajnos nekem nem tetszik ez a műfaj, ezért elég keveset mentem velük. de azért a Duc-ban volt valami megfoghatatlan, ami megkülönböztette a gixxertől.
Én akit ismerek, csak a gondja van vele!
De azt mondja ő is hogy csak egyszer legyen kész, eladja és vesz valami normális motort amit használni is tud, és nem csak szétszedve áll!
szerintem nem a gixxerrel van a gondja, hanem ugyan úgy mint nekem is, a legtöbb gixxer tulajdonossal. elhiszitek magatokról, hogy alattatok a legjobb sportmotor zörög, aztán kicsit ki kellene nyitni a szemeteket, és rájönnétek, hogy valójában egy teljesen átlagos motor, ebben a kategóriában. megy a nagy észosztás meg a vetítés, mint valami mozigép, aztán a háttérben meg a legtöbb esetben semmi. sem emberileg, sem motoros tudás ügyileg. nézd meg Te is bejössz az SM topicba, osztod az észt, bejössz ide osztod az észt. keresd már vissza, hogy én mikor jártam mondjuk a gixxer topicban! azt sem tudom, hogy van-e olyan!
Mi bajod a gixxerrel?
Inkább segíts a srácnak ha tudsz, mint hogy nekem irogatsz ilyen marhaságokat.
Én elmondtam a tapasztalatom és a véleményem. Nekem nem jott ba a Husky, mi ezzel a gond?
Kérdezz meg mindenkit, akinek van husqvarnaja és kellett alkatrésze, hogy megkaptae vagy nem. Max 5 munkanapon megvan mindent. Legallább én úgy jártam !
csak a gixxer, csak a gixxer! addig már el sem lát, hogy egy Ducati 1098, vagy inkább az idei 1198 úgy kitömi pályán, hogy leszáll menet közben a gépről. sokat gondolkoztam azon, hogy miért ilyen buta, az átlag magyar. nem jöttem rá a megoldásra, de egy valamiben biztos vagyok. ezért a mentalitásért vagyunk ott, ahol éppen vagyunk. az ásóbéka segge alatt 2 ásónyommal.
Sok okos irományodat olvasva, valahogyan bele ugatásoddat egyszer sem támasztottad alá tényekkel. De sebaj, nekem az a gixxer kép elég nagy tény.
Ja, szerintem ne vegyél gixxer, nekem volt régen 3 is, örültem hogy megszabadultam tölük, se alkatrész se semmi nem volt hozzá. csak a problémák. Inkább vegyél europait, erösitsük magunkat!
jaja k*rv@ jó a japó gép! hát persze! én is azt hittem, ameddig a mátrában, menet közben, lángra nem kapott alattam, azz adatlapomon szereplő DR-Z. a legnagyobb baj az az, hogy olyanok mondanak véleményt a legtöbbször egy motorról/motor márkáról akiknek még 10 méteres körzetében sem volt egy, a szidott alanyok közűl. vagy esetleg érdemes szétnézni a motorsport terén. pl: supermotoban az uralkodó márkák az alábbiak: Husky, KTM, Husaberg. Érdekes módon, itthon, mind a 3 márka szarba sincsen véve, a nagy japán motor kedvelők részéről. nem értem miért? ez nem háború, hogy "aki nem velem van, ellenem van!"
ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐ!
u.i.: összehasonlításképpen a DR-Zm és a 660SMC-m azonos futott kilométer alatt, más más szervízelést igényelt. a DR-Z-t állandóan hordhattam garanciális átvizsgálásra, különböző problémák miatt, a "szervízigényes" KTM-et meg soha.
Mára azért változtak a dolgok, más importőr, több használt, bontott alkatrész stb...
Azért tudni kéne mennyi pénzt szán rá, mert japán gépet nem biztos hogy kap, normálisat! Vagy kínlódhat egy DR600, vagy XT600 ólom döggel.
Régen volt egy két Husyvarnam, de örülök hogy megszabadultam tőlük.
Szerintem ne vegyél ilyet, inkább valami japánt.
Japóhoz van alkatrész is bőven minden sarkon, ehhez meg csak az ígéret az ígéret..... azán megrendelheted külföldről ami kell.
Sziasztok!
Mivel nagyon sok rasszat lehet hallani a Huskikról így szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy a régebbi 4 üteműeken mit érdemes jobban megnézni?
ezt vicces szerintem pont egy smr tulajdonostól
azért abból is van egypár igaz mindenki igyekszik egyedivé tenni
Látom még elég kis pisis ovis vagy!
veled még nem volt olyan,hogy a parkolóban véletlen egy másik GIXERre ültél,mert azt hitted,hogy a tiéd?
Itt meg csak leírtam atapasztalatomat, miért baj ez?
Ha negatív tapasztalatom van akkor azt már el kell hallgatni?
Olcsó jól használható van hozzá sok tuning sok alkatrész sok tapasztalat mert sokan használják, ez a gixxi.
Itt meg csak leírtam a tapasztalatom, miért baj ez?
Ha negatív tapasztalatom van akkor azt már el kell hallgatni?
De azt mondja ő is hogy csak egyszer legyen kész, eladja és vesz valami normális motort amit használni is tud, és nem csak szétszedve áll!
Mennyit motoroztál már pályán sportmotorral, hogy ilyen okos vagy?
Inkább segíts a srácnak ha tudsz, mint hogy nekem irogatsz ilyen marhaságokat.
Én elmondtam a tapasztalatom és a véleményem. Nekem nem jott ba a Husky, mi ezzel a gond?
Ja, szerintem ne vegyél gixxer, nekem volt régen 3 is, örültem hogy megszabadultam tölük, se alkatrész se semmi nem volt hozzá. csak a problémák. Inkább vegyél europait, erösitsük magunkat!
Te bud light pussy!
ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐ!
u.i.: összehasonlításképpen a DR-Zm és a 660SMC-m azonos futott kilométer alatt, más más szervízelést igényelt. a DR-Z-t állandóan hordhattam garanciális átvizsgálásra, különböző problémák miatt, a "szervízigényes" KTM-et meg soha.
Azért tudni kéne mennyi pénzt szán rá, mert japán gépet nem biztos hogy kap, normálisat! Vagy kínlódhat egy DR600, vagy XT600 ólom döggel.
Szerintem ne vegyél ilyet, inkább valami japánt.
Japóhoz van alkatrész is bőven minden sarkon, ehhez meg csak az ígéret az ígéret..... azán megrendelheted külföldről ami kell.
Mivel nagyon sok rasszat lehet hallani a Huskikról így szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy a régebbi 4 üteműeken mit érdemes jobban megnézni?
Itt van pl ez.
(nem tudok mit tenni tetszenek az új smilek)