Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahoz nem kell . Amugy max 1hét(yamahához)többihez nemtom..
hogy jobban menjen, ahhoz meg kellett neki egy YZ!
ahan,ezt lehet elbasztam
itt már annyira supermotórol volt szó,hogy már csak abban gondolkodtam
Aha, tudom én.
De még mindíg azt mondom hogy előbb fogd fel hogy ezt mire írtam.
Segítek kicsit mert látom nem fog menni magadtól.
Olvasd el az előzményt is!
régen volt husqvarnája!
Kíváncsi lennék egy ugyan olyan régi japánhoz mennyi idő alatt lenne alkatrész
Lehet hogy te vagy az egyetlen akivel ilyen történt.
Ha a haverod jól tud menni a DRZ-vel akkor valószínű más is tudna úgy menni vele, ha szintén legalább olyan jól tud motorozni. Tehát hogy úgy menjen kell hozzá a DRZ is.
nézd csak,én erre gondoltam:

Régen volt egy két Husyvarnam, de örülök hogy megszabadultam tőlük.
Szerintem ne vegyél ilyet, inkább valami japánt.
Japóhoz van alkatrész is bőven minden sarkon, ehhez meg csak az ígéret az ígéret..... azán megrendelheted külföldről ami kell.
GD nekem is volt! nem kell bemutatni a gépet. teljesen meg voltam vele elégedve, de nagyon sok volt vele a probléma. többek közt az is, hogy menet közben kigyulladt alattam 2700km-esen. ettől függetlenül nem szeretném lehordani a gépet. de teljesítményben, menettulajdonságokban, messze alúl múlja a KTM-eket. borsatya hihetetlen jól ment a DR-Zvel de ez nem a motor érdeme, hanem a motorosé!
Akkor olvasd el megint miről volt ott szó.
És majd ha tudod is értelmezni akkor meglátod hogy miért beszélsz félre!
Na lassan kiosztom a jeleket tiszta ovit csináltok
Ugyan nekem nem volt, de a részben ide is irogató ösmerősök (borsatya, sowi) szerint semmi baj nincsen a DRZ-vel...literteljesítményben is kb. ott is van, mint mondjuk egy SM610S vagy LC4 640...az ilyen FMX (muhaha ) meg hasonlókhoz meg ne is hasonlítsuk...
aha
lent olvastam hogy vegyen inkább valami japánt,kiváncsi lettem volna hogy mien japánra gondolsz....azért nem akkora poén ez
elgurult a gyógyszer?
Te tényleg azt vártad hogy erre írok majd valamit?

Pedig mekkora poén volt!
nem szeretném túlterhelni a processzort estére! még a végén megfő!
várhattál volna még egy kicsit,ameddig ír valami tutit
ne kérj tőle lehetetlent! egyik japó cégnek sincsen gyári SuperMoto-ja. a DR-Z-t inkább nevezném supermotonak látszó tárgynak.
a japán supermotók közül,melyiket ajánlod jobban egy sm510nél?
én a gixxer tulajokról beszéltem és nem a tömeg motor tulajokról! amint látod, nekem van egy 660smc, amiből jelen pillanatban 3db van az országban. ez nem mondható tömeg motornak szerintem. a 450SMR már más tészta, abból sokkal több van, de valójában engem ez nem érdekel. felőlem akár mind2ből lehetne akár 1millió is az országban, nekem nem a különcködés a cél, a motor vásárlásnál. nem a motorokról van már itt zsó régen, hanem az emberi mentalitásról.
ezért IS jó a HUSQVARNA !Mondjuk még pár év és lesz belőle annyi mint ktm smr-ből! vagy TC ből vagy TE ből vagy WR ből
Nem tömeg tucat de nem megsértödni
Én nem támasztottam alá semmit, felőlem azt gondolsz amit akarsz.
Engem nem zavar.
Biztos magadból indultál ki amikor jellemezted a tömeg motor tulajokat, elvégre te is az vagy!
Szia(sztok)Ez nem pontos igy,mert nem tipus függő Mondjuk az tény pályán mindig megy a harc az SM/Speed gépek/tulajok között(tiszt a kivételnek.. )de csunyadolog az általánositás
én visontán már ültem rá máséra!

értem