Hello!
A 2000es évjáratú SM610S-nek a blokkja miben különbözik a 2006-ostól(az aminek már az "új" formavilága van)?vagy ugyan az a kettő,csak más rajta a karburátor?vagy az is ugyan az?
Előre is kösz!
ja, de márcsak 2 napig, utána már nem lehet forgalomba helyezni mivel türelmi ideje lejár az EUro 2-nek. de igen... tudom... te forgalomba tudod helyezni!
Jó napot mindenkinek foxinredsox sajnos még mindig nem jött meg a matrica Megint visszadobta hogy kézbesíthetetlen? ha igen akkor így jártam, nem tudom mi lehet a baj mert a pontos címem adtam meg ez biztos! ha meg eljött legalább szeghalomig akkor igazán nem tudom mért nem talált meg a postás, pedig ismer minket
Blokkban az olaj! Lényeg hogy olyat keress aminek a jobb oldalán 2 vagy 3 csavarral egy kis dekni rögzitve, abban van az olajszürő, ha ilyen van neki akkor dual, de figyelem, ezek 5-7 LE-vel gyengébbek mint az üzemórások!
köszönöm szépen a segítséget!mindenképpen a dual változatot néztem...ilyen versenymotorra egyenlőre nem szeretnék benevezni.azt még esetleg meg tudnád mondani,hogy a 98 utáni dual 610es SM-nek ilyen nedves karteles(ha nem keverem a fogalmakat ) az olajzása(tehát a blokk alján van egy olajteknő,amiben ben van az összes olajmennyiség és onnét nyomja föl a pumpa) vagy szárazkarteles és mittom én a vázba vagy vmi tartályba van az olaj?
és akkor asszem már mindent tudok a típusról
mégegyszer köszönöm a segítséget!
Hát az adtol függ melyik 610röl beszélünk, a Dual változat 98ota kapható annak a 28 nem sok ( külömbség, dupla olajpumpa és van papir olajszűröje a blokk jobb oldalán) ha olyat nézel ami kényszer olajzású akkor 500km olajcsere és 28000kmnél már min. 2 motor reviziót kelett volna kapnia.
És a 28ezer km az sok vagy kevés egy ilyen mociban?még nem volt ilyen nagy köbcentis egyhengeres motorom,szal nem nagyon tudom hogy ezekben mi számít soknak vagy kevésnek...persze gondolom hogy a legtöbb attól függ,hogy az előző tulajok mennyire gyepáltál,mert akár 10ezer alatt is haza lehet vágni egy ilyen mocit...tételezzünk fel egy átlagos tulajt....
hány km-nél kell egy ilyen 610esben szelepetállítani és vezérműláncot cserélni..stb...előírás szerűen...szóval itt a 30 ezer körül milyen problémák jöhetnek meg?
Előre is kösz!
az olajjal nincs semmi gond amit használok..
meg a keverési aránnyal se kellene h gond legyen mert másik is ua így használják.. de szentem ott vmi karbibeállítás lehet a gond..nem tom..
de köszi
A 2000es évjáratú SM610S-nek a blokkja miben különbözik a 2006-ostól(az aminek már az "új" formavilága van)?vagy ugyan az a kettő,csak más rajta a karburátor?vagy az is ugyan az?
Előre is kösz!
BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK!