Én csak annyit tudok hogy az SC blokkja karbi nélkül 36 kiló (és ugye ezen eleve nincs önindító), mert azt lemértem anno...a 640-esé szvsz olyan 40 körül lehet kompletten...TE-é mennyi
Helló!
2006 os Te 250-esemen szerettem volna a hátsó rugóstagon állítani , hogy magasabb legyen egy kicsit az ülés.De nem nagyon sikerült.Még úgysem ,hogy levettem mindkét oldalidomot ,után a légszűrő házat akartam kivenni de 8 csavar kivétele után az sem sikerült.Mit kellett volna másképp csinálnom.Vagy nem lehet állítani a magasságon?
Azért a 1,5-szer nagyobb blokk az hülyeség. Tény hogy magasabb a henger, és emiatt a blokk is de tömegre több a Husqvarna a sok túlméretezett kacat miatt, (lendkerék, kiegyenlítőtengely). A polcon lévő 4 kuka hajtókarszett ezek szerint optikai csalódás. Viszont a 40x52x22-es alsó tűgörgő biztosan többet bír mint a 34x43x22.
Fogalmam sincs de szerintem nem...meg nem is hiszem hogy érdemes, én semmilyen pozitív hatását nem éreztem, viszont ezek a modellek észrevehetően többet fogyasztanak...amúgy meg FCR-t neki, Lacikám!
Ha hiszed, ha nem, egy így van...egyébként szerintem nagy csodaság nincs benne, állítsd egymás mellé az LC4-et meg a 610-est, egyből látszik hogy az előbbinek másfélszer akkora a blokkja...engem az SC-ről átülve a 610-es inkább egy EXC-re emlékeztetett méretileg (teljesítményben mondjuk nem, de az a konkrét darab eléggé leharcolt példány volt)...
60 e km rengeteg, bár ha finoman használják... Háát én nem hiszem el. Én 4 db olyan motorról tudok, amibe a tűgörgő tört össze, vagy a hajtókar pattogott ki, és első gazdás gépek voltak. Ezekbe már a Carrillo hajtókarok mentek.
Van az ismeretségi körben pár darab LC4 és eddig nem volt jellemző hogy 60-70e km-nél hamarabb hajtókart kellett volna cserélni...még az enyémben sem, pedig abba az első 3x ezer km-t a Pereptics Ricsi rakta bele...
Az LC 4-nek is a hajtókar a gyengéje (mint az összes nagyköbös egyhengeresnek), az is elszáll 10-15 e km-nél, autodeko ugyanúgy elkopik, szabadonfutó megdöglik. Tavaly 3 db hajtókart cseréltünk 2002-2003-s gépekben, 10-12 e km -nél estek szét. A High-Flow hengerfejesek meg gátrepednek. Viszont olcsóbb hozzá az alkatrész és jobban megy az tény. Mondjuk én maradok a 650-s Husabergnél, és nem akarok túrázni.
Engedelmeddel pár gondolatot hozzáböfögnék az eszmefuttatásodhoz: valóban nem lehet katalógus-adatok alapján megjósolni a motorozási élményt! Nekem KTM vonalon van tapasztalatom: az 55 LE körüli teljesítményű 640 SM-t, Duke-ot kb. feleolyan erősnek éreztem a saját kb. 57 lovas 625-ösömhöz képest...ennyit számít a gázreakció (Mikuni vs. Keihin FCR) meg az akusztika (nyitott kipuff/légszűrőház)...ugyanakkor a 30 LE környéki EXC 125-ömről akármilyen nagyköbcentis utcai motorról átülve mindenki fülig érő vigyorral és hűbazmegolva szállt le...2T teljesítmény-karakterisztika ugye...
Egyébként a lentiek ismeretének tükrében én is egy 620/625 SC/SXC-t javasolnék, azzal 4-50e km-ig nem lesz gondod, hajtókart meg elég 60-80e magasságában cserélni...egyéb tekintetben pedig kisebb kompromisszumokkal mindazt tudja amit elvárásként felsoroltál...
Még szerencse hogy van telefon! Nem kell az MSN!
de szerintem 1 magasított ülés is el férne alattad (tapasztalat)
2006 os Te 250-esemen szerettem volna a hátsó rugóstagon állítani , hogy magasabb legyen egy kicsit az ülés.De nem nagyon sikerült.Még úgysem ,hogy levettem mindkét oldalidomot ,után a légszűrő házat akartam kivenni de 8 csavar kivétele után az sem sikerült.Mit kellett volna másképp csinálnom.Vagy nem lehet állítani a magasságon?
csak a kiváncsiság, gondolom sokpéz
Egyébként a lentiek ismeretének tükrében én is egy 620/625 SC/SXC-t javasolnék, azzal 4-50e km-ig nem lesz gondod, hajtókart meg elég 60-80e magasságában cserélni...egyéb tekintetben pedig kisebb kompromisszumokkal mindazt tudja amit elvárásként felsoroltál...