Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali mindenki az uj 300asrol mi a velemenyetek?
Szia!

Még szerencse hogy van telefon! Nem kell az MSN!
Én csak annyit tudok hogy az SC blokkja karbi nélkül 36 kiló (és ugye ezen eleve nincs önindító), mert azt lemértem anno...a 640-esé szvsz olyan 40 körül lehet kompletten...TE-é mennyi
Most te kiemelni akarod,vagy ülést kell(ene)megemelned mert magasvagy(kényelmetlen mert a virgácsaid hosszuak )
csak gondoltam egy próbát megér!
Szia(sztok)Nemed most miért kell magasitani elégmagasnak tünik ugy az...
a segédváz megoldásra én is gondoltam de annyira nem akartam megbontani.az ülésen viszont elgondolkodom.
szerintem egyszerübb ha leveszed a segégvázat
de szerintem 1 magasított ülés is el férne alattad (tapasztalat)
Helló!
2006 os Te 250-esemen szerettem volna a hátsó rugóstagon állítani , hogy magasabb legyen egy kicsit az ülés.De nem nagyon sikerült.Még úgysem ,hogy levettem mindkét oldalidomot ,után a légszűrő házat akartam kivenni de 8 csavar kivétele után az sem sikerült.Mit kellett volna másképp csinálnom.Vagy nem lehet állítani a magasságon?
Bocs, 40x50x22
Azért a 1,5-szer nagyobb blokk az hülyeség. Tény hogy magasabb a henger, és emiatt a blokk is de tömegre több a Husqvarna a sok túlméretezett kacat miatt, (lendkerék, kiegyenlítőtengely). A polcon lévő 4 kuka hajtókarszett ezek szerint optikai csalódás. Viszont a 40x52x22-es alsó tűgörgő biztosan többet bír mint a 34x43x22.
pont azt kérdeztem a másik topicban... azt megéri? nagyon sok pénz az!
Fogalmam sincs de szerintem nem...meg nem is hiszem hogy érdemes, én semmilyen pozitív hatását nem éreztem, viszont ezek a modellek észrevehetően többet fogyasztanak...amúgy meg FCR-t neki, Lacikám!
Ha hiszed, ha nem, egy így van...egyébként szerintem nagy csodaság nincs benne, állítsd egymás mellé az LC4-et meg a 610-est, egyből látszik hogy az előbbinek másfélszer akkora a blokkja...engem az SC-ről átülve a 610-es inkább egy EXC-re emlékeztetett méretileg (teljesítményben mondjuk nem, de az a konkrét darab eléggé leharcolt példány volt)...
és azt a régebbiekre is rá lehet tenni? mondjuk van e egyáltalán 620asra való
csak a kiváncsiság, gondolom sokpéz
Kisebb égéstér, nagyobb átmérőjű kipufogószelep. Vékonyabb az anyag a szelepfészkek között, és megreped.
mi a külömbség a high flow és a sima hengefej között?
Mondjuk a KTM blokkját már 88-ban kitalálták, és a mai napig ugyanazok a megoldásaik, plusz olajpumpát kapott és annyi.
De a méretezés és műszaki megoldások tekintetében azért mindenképpen átgondoltabb az önindítós Husqvarnaknál.
60 e km rengeteg, bár ha finoman használják... Háát én nem hiszem el. Én 4 db olyan motorról tudok, amibe a tűgörgő tört össze, vagy a hajtókar pattogott ki, és első gazdás gépek voltak. Ezekbe már a Carrillo hajtókarok mentek.
Van az ismeretségi körben pár darab LC4 és eddig nem volt jellemző hogy 60-70e km-nél hamarabb hajtókart kellett volna cserélni...még az enyémben sem, pedig abba az első 3x ezer km-t a Pereptics Ricsi rakta bele...
Az LC 4-nek is a hajtókar a gyengéje (mint az összes nagyköbös egyhengeresnek), az is elszáll 10-15 e km-nél, autodeko ugyanúgy elkopik, szabadonfutó megdöglik. Tavaly 3 db hajtókart cseréltünk 2002-2003-s gépekben, 10-12 e km -nél estek szét. A High-Flow hengerfejesek meg gátrepednek. Viszont olcsóbb hozzá az alkatrész és jobban megy az tény. Mondjuk én maradok a 650-s Husabergnél, és nem akarok túrázni.
Engedelmeddel pár gondolatot hozzáböfögnék az eszmefuttatásodhoz: valóban nem lehet katalógus-adatok alapján megjósolni a motorozási élményt! Nekem KTM vonalon van tapasztalatom: az 55 LE körüli teljesítményű 640 SM-t, Duke-ot kb. feleolyan erősnek éreztem a saját kb. 57 lovas 625-ösömhöz képest...ennyit számít a gázreakció (Mikuni vs. Keihin FCR) meg az akusztika (nyitott kipuff/légszűrőház)...ugyanakkor a 30 LE környéki EXC 125-ömről akármilyen nagyköbcentis utcai motorról átülve mindenki fülig érő vigyorral és hűbazmegolva szállt le...2T teljesítmény-karakterisztika ugye...
Egyébként a lentiek ismeretének tükrében én is egy 620/625 SC/SXC-t javasolnék, azzal 4-50e km-ig nem lesz gondod, hajtókart meg elég 60-80e magasságában cserélni...egyéb tekintetben pedig kisebb kompromisszumokkal mindazt tudja amit elvárásként felsoroltál...
Nincs MSn-m, és nem is lesz.
húú nagyon köszönöm ezt a tényleg (mindent) kimerítő választ!