Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bohóckodni dömperrel is lehet...
értem. de bohóckodni 610 el is ugyan ugy lehet nem? üzemórárol meg szerviz intervallumokról tudsz mondnai valamit?
Hát...Dveednek még a 2007-es 510e van szóval ő tudna igazán sokat beszélni a strapabírásáról szerintem elég jól bírják,kategóriájában szerintem viszi a pálmát könnyű, erős és non kezelhetők.Az enyém már a 08-as, ezek már injektorosak jobban harap,de inkább fent húz jobban hát itt írhatnák h milyen is de amit belinkeltem oda le van írva minden h miben változott az előzőekhez képest. Hát amire oda kell figyelni egy supermotonál a melegítés,olaj olajszürő csere elég sürven,levegőszürő takarítás!Teszem hozzá ezek akra vannak levizsgáztatva szóval ilyen teljesítmény adót nem kell rá fizetni meg ilyen luxus izét, sima kötelező oszt kész 18 ezer egy évre nekem! Hát 610ről olyan sokat nem tudok mit írni Talán majd Renatoo bekapcsolódik ehez, talán kényelmesebb és hosszabb távra van kitalálva mint a miénk. röviden ennyit tudtam írni
konrétan ez tetszik. csak azt nem értem hogy lehet a 610 kevesebb paci mint az 510.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husqvarna/husqvarna_sm_610-3656011
hát 510 ből 2005-6-7 610 ből pedig 2006 tól. amikortol az a kicsit morcosabb eleje van.
egy kis ízelitő...ezt olvasd el
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/husqvarna_supermoto_modellek_200
8
Hát non röviden igen de évjáratban melyikre gondoltál 510 ill 610ek között?
izgatja a fantáziám.. szóval tudsz segiteni egy kis ismertetővel?
supermotora akarsz átnyergelni?
sziasztok. tud valaki segiteni nekem, hogy az 510 sm és a 610 sm között mi a különbség? jah és hogy ezek a husqyk üzemórásak e, mert supermotoba nem vagyok otthon. ja és hogy mennyire megbízhatóak. köszi
köszi
Husqvarna-racing.hu
itt van az elérhetőség....ide dobj egy emailt és választ fogól kapni
na igen, de az ki?:D márkaszerviznél kell érdeklödni?
a miénkhez elég húzós kb 32e 1db az 510hez, akkor elképzelheted h mennyi lehet,de kitudja a régiekhez lehet olcsóbb,az importőrt kellene megkérdezni
én is gyanakszom és emiatt a kérdés, mert ha csak szelepállitás akkor azt az 5-6 ezrest érdemes megcsinálni... szoval elég gyanus nekem is, föleg mert még villogott is azzal, hogy semmi pénz az a 4500 forintos olajcsere, amit ugyis meghálál a motor és 3000 km után megcsinált
ha jol tudom ez 4 szelepes, mennyibe kerülhet hozzá 4 uj szelep?
Helló!
Szerintem ha melegen van szelephangja, az nem csak szelep állítás.
Javítsatok ki ha tévedek?!
Hát mikor eladtam Tz-t, utána vettem a kocsit , addig nem volt más "Csak a Tack" ,szóval jó hosszú idő után a husqi510-et
az enyém 97-es te 610
valakinek van régebbi
most mért
én 15 év kihagyás után vettem egy dt80-at fél év után egy te610-et ez volt lassan egy éve. Láthatólag élek, messze nem motoroztam ki még a 610-est, de amikor egy S-es drz-t kipróbáltam, nem volt rossz, patent kis gép, de az én csörgőzörgő vénséges huskymat nem adnám érte!
nemgáz, de azért hátha valaki tud mondani rola valamit, bár ahogy nézem mindenkinek ujabb vasa van :)
Jah, hogy a kérdésre nem kaptál választ?

Én nem ismerem ezt az évjáratot 510-ről tudnék Neked mesélni de erről nem. Bocs!
köszi mindenkitöl h félt, vagy nem, persze kiprobálom majd mennyire kezelhetö, de állitolag messze veri a DRZ-ket :)
viszont valaki tudna a kérdéseimre válaszolni?
Kikérem magamnak
Azé' vót' ott még egy 250es ETZ is
A Tied miért ne tudnám?