persze csak ezek a régiek nagyon kezelhetetlenek, volt szerencsém kipróbálni 1 2000-es lc4-et és egy 2008-ast, hát mintha szekérről--ferrarira ültem volna át, szerintem akkr nézz inkább vmi e-s drz-t vagy nem tudom jó árba vannak stb ez az én véleményem....
egyelöre nem is szeretném kimotorozni, hogy öszinte legyek azért szeretnék ekkorát mert mindenképpen négyütemüt szeretnék, minimum 400-ast, de most találtam egy 610est ami bejön, sokáig jo vas lehet, csak kiváncsi lennék azokra a dolgokra, amiket kérdeztem
sziasztok, motorvásárlás elött állok, infokat gyüjtögetek, ha tudtok és van kedvetek segitsetek!
2000-es SM610-es Husky-t néztem ki a palettárol, állitolag korrekt állpotu, szelepeket kellene állitani mert melegen szelephangja van
legrosszabbra számitva ha cserélni kellene, mennyibe kerül a 4 (föként anyagár érdekelne), honnan lehet beszerezni?
DRZ-hez képest sokkal szebb-jobb-erösebb elsö látásra, szervizigénye milyen? mik a szervizek intervallumai (olaj+szürö, dugo, szelepek, vezérmülánc)?
köszi mindent elöre is!
Szokásos "ne ülj rá, mert fődhözb@sz" tanácsok meg "vegyél gyengébbet és később majd cseréld erősebbre".....
Ha van pénz akkor ok, de nem hiszem havonta cserélgetné itt akárki is a mocikat. Főleg a most :S
Én egy 125ös 4T pit után ültem rá az 510es Huskyra és még élek Ha ésszel megy az ember akkor nincs gond!
Peace!
2000-es SM610-es Husky-t néztem ki a palettárol, állitolag korrekt állpotu, szelepeket kellene állitani mert melegen szelephangja van
legrosszabbra számitva ha cserélni kellene, mennyibe kerül a 4 (föként anyagár érdekelne), honnan lehet beszerezni?
DRZ-hez képest sokkal szebb-jobb-erösebb elsö látásra, szervizigénye milyen? mik a szervizek intervallumai (olaj+szürö, dugo, szelepek, vezérmülánc)?
köszi mindent elöre is!