hát jah. ha lenne lóvé a gixerből is elég durvát lehetne faragni. de igy se gyenge. jó ez a motorka nekem. tervezem hogy belerakok egy 40.000 et mielött eladom
azon nem mulik. felmeygek mert mindenképp akarok menni eggyel. mert eddig még oylat nem találtam amire szivesen lecserélném a gixit. esetleg egy uj 1000 rr honda.. de arra meg nicns keret:D
Gázra az enyém nem hinném, kuplunggal tuti (1-2 gázra,3ba kuplung, de ez csak tipp )! Jut eszembe 2 személy, ezt nagyon megfogja akár egy 50ks csaj is, mintha az ereje felét elhagyná...de hátul legalább nem kényelmes!
nem tudom most hogy az tőled menniy:D nekem volt már oylan 600+ kilométeres napom:D amugy azért nézegettem a husqykak mert azal kcisit egyszerübb örömmotorozni:D::D gixivel azért picit macerás, mert egy kis egykerék és már bőven 100 fölött vagy. ezt átalakitgatni nem akarom streetfighterre, de igy meg nem olyan egysezrü a városba bohockodni. viszont lehet ha mennék egy 610 el vissza se akarnék ülni. de most még gixi az istenD: amugy nem tudjátok nem lesz valamikor tesztnap?
Hát én se non adtam még oda senkinek sem Deeviden kívül , Na de kipróbáznék egy gixert is, Hm h sportosabb e? hát úgy mondanám h seggfájósabb,hát én eccer mentem le Tokajba ezzel két hétig nem ültem rá utána ezek versenyzésre vannak kitalálva nem hosszú távra
Elvileg 2.500km az olajcsere (könyvbe 5000!), de én olyan 1500-2000nél cserélem, olajszűrő minden 2. olajcserénél, a légszűrő 500-1000km. Nem problémásabb mint más motor, melegítés és olaj-víz legyen benne! Ez is elromlik idővel mint a többi, nem szrvízigényesebb egyáltalán, lehet nem lesz másnapra alkatrész, de lesz.
értem hát. ismerős. a motor kölcsön adás viszont nem szokásom sorry. én se kérem el másét :) de kituggya még mit hoz a jövő. szoval akkor a tied a sportosabb ha jólsejtem. élvezed mi?:D
picsába.. ezek azért gondok. de még megvárom mig a kolléga ir kicsit és akkor még töröm a buksim:D ezek azért még 3 ba fel fel emelik az elejüket nem?:D
nagyon istenkirály. én nagyon szeretem, igazábol nem tudom hogy el akarom e adni:D a legjobb az lenne ha futná még mellé pluszba egy husqyra. most csak körbeérdeklődök. amugy nagyon jó, kanyarba egyenesbe midnenhol..:D gondolom arrol hogy hoygan emeli az elejét nem egy supermotosnak kell mesélni:D
A 610 gyárilag 52-53 le és 142 kg, ami az 510 hez képest kb +20kg és - 7-8le. A futóműve jóval puhább, az úthibákat jobban elnyeli, az ülése kényelmesebb, de elárulom nekem kb 250 km után 10 percenként fel kell állnom a motoron, de lehet én vok puhány. Eddig 1 nap 315km-et mentem és azt simán bírta (én kevésbé ). Gyári 15/45 lánckerékkel simán elmegy 150-et (kb7000ford), de ott már igen jól kell kapaszkodni, nem nevezném kényelmesnek, a 120-140 már inkább. 12l a tankja, ami nálam legalább 200km-re elég.
Hát amiket leírtam és oda figyelsz ezekre az 510 és a 610 között Hm kmt mondok inkább egy 510es vagy 15 ezert megy el 610 kb 30 at is! De érted közbe jöhet akármi, 510 jobban ki vannak hegyezve.