Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos csak a régihez van. (a dupla leömlőshöz) Vágasdd szét és cseréltesdd ki egy rozsdamentes csőre. Teljesítményed egyébként ettől sokkal komolyabb nem lesz.
Hello Palcsee!
nincs véletlen ilyen alkatrészed ami nekem kéne:640es KTM 640 LC4(2002) elődobja helyére egy sima átmenős Z cső(a kipuffogó könyökének utolsó része a végdob előtt)?
Újban sajnos nincs, mert még soha egyikbe sem kellett, és nem tartok. Használtban viszont van jó. Vagy rendelés újban. Csillag azt hiszem 4500 körül villa úgy tudom olcsóbb.
a csillag sztem kopott, a léptető villa sztem elemegy még,de cserélném mindkettőt, van neked új?
Hmm. A váltócsillagod élei nincsenek megkopva? Plusz a váltórúd végén lévő villa (amit rugó húz vissza) hegye nincs lekerekedve? Hideg olajnál ha kopottabbak ezek a dolgok, van olyan hogy nem működik tökéletesen a váltó.
Keresd vissza kérlek a [2210] hsz-emet
Lehet hogy én leszek az..... Ma vettem egy felújításra váró 650 blokkot, úgy hogy újabb projekt indul.
......de ha a csajok csipáznak, azok mégkönnyebben beveszik
ennél több "sokkal könnyebben beveszi"-t nem is irhattam volna...
no megyek is nem megy ez ma nekem

ja meg Pali ha netán olvasod a fórumot és tudnál vevőt az FP rendszerre, ne tartsd magadban
szeva
állítsd le úgy sokkal könnyeben beveszi, ilyen ez a popszakma
amúgy próbáld meg - járó motornál - hogy 2-esből rakod üresbe, enyém úgy sokkal könnyebben beveszi
Az én fc-550em pont ilyen, az az előnye, h sohasem váltasz lyukat, am én 2-3 között szoktam rajta N fokozatot találni.
Sziasztok!Segitségeteket kérném.Vettem 1 2002-es Husaberget Fc 470-es.Olyan problémám volna hogy álló helyzetben lehetetlen 1-ből üresbe tenni.Menet közben veszi szépen az összes fokozatot,csak ha megállás előtt nem teszem ürebe akkor gond van.Minden "okos" hozászólást szivesen veszek.Köszi előre is.
Szép estét Bergia!

Mizus errefele?
csinálta iponal is,még nincs 2 ü.ó a motorexben ami most van benne
Ilyet csinált már nekem is a hatötvenes, be is pánikoltam ,h szét kell majd boritani Majd gondoltam 1et, kiengedtem belőlle a frissen cserélt Elf olajat és felöntöttem agip10-60nal, azonnal elmult .Am aszem, h motorexet kéne használni.
Persze lehet, h ennél nagyobb a baj nállad, de talán érdemes megpróbálni másik olajat.
Szia
Olyan tünetet produkál a masina,hogy napi első elinduláskor jött elő csak eddig,1. 2. sebesség van rajta,többi nyista,váltókar mozdul fel,de ugyanúgy kettesbe marad.
ha más méretű is a tengely egy csapágycserével megoldható a dolog.
az odáig megvan...
az évjárat nem számit,nem szokott változni a tengely mérete? hiába irom be hogy husaberg felni vagy ilyesmi,fingom sincs...
köszi azért
sztem bármelyik ktm/husaberg agyas
sziasztok!
kis segítség kellene.
egy haverom husaberg fe 400as endurojába,ami 99es évjárat,szeretne supermoto kerekeket. valaki esetleg megtudná mondani,hogy milyen passzol bele?méretileg vagy ilyesmi? hogy lehet ezt megoldani?
köszi!
hát az egy más motor, nem értek hozzá
az enyémen így van az tuti,meg a hangja is kicsit hangosabb,szárazabb a blokknak 10óra körül...utánna nem tudom,mert annál többet még sose mentem.
lehet hogy tök hülyeség,de én így csinálom,nem is óhajtok győzködni senkit,ez szerintem teljesen egyéni
Stílusától függetlenül azt azért asszem mindenki elismerheti hogy ért ahhoz amit csinál...
Nekem egyébként szimpibb volt amikor lett színe az olajnak, mert addig nem nagyon látszott a nívópálcán
Viszont ha az általad írt elvet követtem volna, akkor kb. 5 üó-ként cserélhettem volna a traktorban olajat...az meg asszem elég nagy luxus lett volna...
Szerintem tök felesleges olajcsere nincsen egy verseny motoron!
Nekem nagyon fontos a berg és amit lehet azt megteszem hogy a tökéletes működést biztosítsam neki! Ahogy én nálam megy úgy 30-40 óránként kéne cserélnem az olajat és szűrőt, Mert nem vagyok versenyző! Nálam olyan sora van hogy jobbat nem is kívánhatna!

Ha palcsee-t erről megkérdeznéd aki (HusaberG vázon az élő szövet) akkor azt mondaná hogy a hangján hallani mikor 10ó körül jár!
Na most az enyémnek olyan fasza hangja van hogy semmi nem zörög semmi nem klattyog ami egyébként ezeknek az egyhengereseknek sajátja! Amikor ebben változás áll be azt fülem hallom és láss csodát mind a kétszer éppen a 8 üó.-nál jártam! Na ezért mondom hogy én 8 nál cserélem!
leszarom hogy miben ért egyet elhiheted!
a saját tapasztalatom mondom: 10nél fekete, 8nál még jó. ennyi. én fogom azt lecserélem 8nál,az a tutkó.azon a 2őn nem múlik , nekem nem szimpatikus ha fekete. nem vagyok vegyész azt hozzáteszem persze motorex 10v60. meg lehet kövezni érte,de én nem szívesen várom meg hogy befeketedjen teljesen
Nekem a 625-ben anno párszáz km után mint a korom olyan fekete lett az olaj...szvsz ez nem jelent semmit, sőt...hiszen az olajnak többek között az is feladata hogy a szennyeződéseket ne hagyja lerakódni a blokkban...ebben talán még a hosszúnyakú topictárs is egyet fog érteni velem...