jaja, de igazából a lényeg az lett volna,hogy szerintem látszik az olajon valamennyire,hogy birta volna még,vagy húúú basszus de jó hogy eszembe jutott lecserélni
Ezt nem merném neked meg ígérni, mert a kezem még mindig nem tudom használni és örülök hogyha derékmagasságba pakolgatok!
Viszont ha szerelőbarátom meglátogat hétvégén és rá tudom venni, hogy szereljen,... akkor kiszedjük!
Kíváncsi lennék én is mert ha van rajta valami szám akkor azt tudom váltani Ferodo-ral Ha lesz hozzá akkor azt lehet tudok jó árban!
sziasztok
az olajcseréhez: én pl kevesebb mint 8nál cserélem,de ki kell tapasztalni. nekem 10körül már igen fekete az olaj,ezt nem szabad szerintem megvárni.8nál még tűrhető,de ekkor biztos ami biztos mindig lecserélem. szóval szerintem ez stílus,és hely függő is,hogy hol megy vele az ember,és hogy. bár nem bergem van,de gondoltam hozzáteszem a tapasztalatom bocsi
Szerintem tök fölösleges 8 óránként cserélni benne olajat. A gyári előírás a Te motorodra a 15 üzemóránkénti (vagy 100 l benya) olajcsere. Az üzemóra pedig arra értendő, hogy versenypályán cibálod neki ahogy csak tudod. Nem hiszem, hogy utcán szinte mindenhol ahogy csak a motor bírja és ahogy tudsz kapaszkodni úgy gyorsítasz ki.
Az FC, tehát a cross változatokra adja a gyár, hogy 10 üzemóránként kell olajat cserélni.
Ezt a 8 óránkénti olajcserét csak a pénztárcád bánja, de haszna szerintem nem sok van.
Mondom Én , akinek nincs is ilyen motorja (majd csak szeretnék). Bocs, hogy beleszóltam, de nekem ez a véleményem.
Albijam,
Azzal a kéréssel fordulnék,hozzád,látom neked is 4 dugós beringered van, tudnál csinálni egy képet a fékbetétekről ,hogy a tiéid hogy néznek ki?
Lehet!
Vaagy valami Német minimalista gondolkodású egyén volt és csak egyenes-kanyar-egyenes-kanyar-hosszú egyenes-kany..... ba tudott gondolkodni és ez lett belőle!
Szívesen!
A kérdésedre ott válasz ---(2174) ma 20:52--- hozzászólásom!
Elvileg bármelyik motoros boltba van vagy hozatnak neked!
Nem találom azt a fotót pedig meg akartam mutatni nektek direkt lefényképeztem, hogy a Mann szűrő (kódja:MH55) 2300 Ft és a hiflofiltro (kódja:155) 1200Ft tök ugyan az és szerintem ugyanabban a gyárban készül!
Köszi,közbe rájöttem
én mondjuk olajat használok,az évtizedekig elég basszus, egyszerúen nem akar fogyni. nem mintha bánnám
ez a zacskós trükk viszont nagyon ravasz,mindig tiszta gané a kezem.így fogom mostmár csinálni. KÖSZI
Az levegőszűrő olaj Motorex-es spray változat nem olyan jó mint az olaj de olcsóbb mert liter folyékonyat sohanapjáig nem használnék el ez meg 4-5 alkalomra elég!
Az eljárás meg úgy megy hogy egy új zacskóba teszem a brigéciolal kitisztított majd megszárított légszűrőt, kívül belül szét fújom ami mellé menne az a zacskóban marad, majd a zacskó száját bekötöm és jól összegyűrőm belén facsarom az olajat és kész! Tiszta gyors!
Köszönöm a felvilágosítást! Igazad van inkább sűrűbben cserélem én is az a biztos!A levegőszűrő olajam nekem is ez van az oil szűrőt hol veszed és az olajat vagy rendeled?
Ez olyan dolog hogy mindenki amivel foglalkozik abban tud a barátainak, jó ismerőseinek segíteni! Akinek meg boltja van annak kedvezménye is és a mai világba én már a gesztust is nagyra értékelem hát még a valós Ft-os segítséget!
És jó érzés amikor viszonozhatja az ember a saját eszközeivel!
Na jól van most már befogom a po... , csak okoskodok itt.
Viszont ha szerelőbarátom meglátogat hétvégén és rá tudom venni, hogy szereljen,... akkor kiszedjük!
Kíváncsi lennék én is mert ha van rajta valami szám akkor azt tudom váltani Ferodo-ral Ha lesz hozzá akkor azt lehet tudok jó árban!
az olajcseréhez: én pl kevesebb mint 8nál cserélem,de ki kell tapasztalni. nekem 10körül már igen fekete az olaj,ezt nem szabad szerintem megvárni.8nál még tűrhető,de ekkor biztos ami biztos mindig lecserélem. szóval szerintem ez stílus,és hely függő is,hogy hol megy vele az ember,és hogy. bár nem bergem van,de gondoltam hozzáteszem a tapasztalatom bocsi
De ha rám hallgatok,azt csináltok amit akartok
Az FC, tehát a cross változatokra adja a gyár, hogy 10 üzemóránként kell olajat cserélni.
Ezt a 8 óránkénti olajcserét csak a pénztárcád bánja, de haszna szerintem nem sok van.
Mondom Én , akinek nincs is ilyen motorja (majd csak szeretnék). Bocs, hogy beleszóltam, de nekem ez a véleményem.
Azzal a kéréssel fordulnék,hozzád,látom neked is 4 dugós beringered van, tudnál csinálni egy képet a fékbetétekről ,hogy a tiéid hogy néznek ki?
Kicsit leesett az áruk. Én még 800ért vettem 2 éve az FC-t, most meg nem lehet eladni. Le is vettem a hirdetést, megmarad a gép.
Vaagy valami Német minimalista gondolkodású egyén volt és csak egyenes-kanyar-egyenes-kanyar-hosszú egyenes-kany..... ba tudott gondolkodni és ez lett belőle!
Bergos HusaberG 570 SM
A kérdésedre ott válasz ---(2174) ma 20:52--- hozzászólásom!
Elvileg bármelyik motoros boltba van vagy hozatnak neked!
Nem találom azt a fotót pedig meg akartam mutatni nektek direkt lefényképeztem, hogy a Mann szűrő (kódja:MH55) 2300 Ft és a hiflofiltro (kódja:155) 1200Ft tök ugyan az és szerintem ugyanabban a gyárban készül!
én mondjuk olajat használok,az évtizedekig elég basszus, egyszerúen nem akar fogyni. nem mintha bánnám
ez a zacskós trükk viszont nagyon ravasz,mindig tiszta gané a kezem.így fogom mostmár csinálni. KÖSZI
Baszki azt én is bevettem! és írok neked itt mint a jó gyerekek!
Az levegőszűrő olaj Motorex-es spray változat nem olyan jó mint az olaj de olcsóbb mert liter folyékonyat sohanapjáig nem használnék el ez meg 4-5 alkalomra elég!
Az eljárás meg úgy megy hogy egy új zacskóba teszem a brigéciolal kitisztított majd megszárított légszűrőt, kívül belül szét fújom ami mellé menne az a zacskóban marad, majd a zacskó száját bekötöm és jól összegyűrőm belén facsarom az olajat és kész! Tiszta gyors!
És jó érzés amikor viszonozhatja az ember a saját eszközeivel!
mi az a hosszu dobozú?olyat még nem csudáltam
(air filter oil)