Sajnos junius elején romlott el a gép és családi/ anyagi és egyéb okokból nem tudtam megvenni ( egyébként tudok 2 helyről egyiknél 55 másiknál 50 ért új hajtókart- prox) az új alkatrészt ezért gondoltam rákérdezek, hátha van bontott olyan amit még be lehet tenni mert egyéb okból lett kivéve.
Ha nincs nincs. nem fogok olyat betenni amiben nem vagyok teljesen biztos. Inkább kivárom most már azt a kis időt és összevakarom a lóvét arra a nyavalyás vasdarabra
Nem mondod hogy még mindig egy nyavalyás hajtókarszetten rágódsz..... Egyébként vannak hajtókarjaim, de kb. egyiket sem raknám vissza, sem magamnak sem másnak. A legtöbb LC 4 úgy áll meg hogy az elszakadt hajtókar kiüti a blokk elejét. Idén eddig 3 ilyet újítottam fel és adtam el, garanciával természetesen. ÚJAT KELL VENNI.
Én az újat 52 e -be tudom adni a régi sonkádba átpréselve, centírozva.
most nem bergelek, mert kicsit elfáratd a gépsárkány, és a szerelőm is így pihenő van
Széttört a vízpumpa rotor mert leesett a zégergyűrű, így kicsit járásképtelenné vált a szerkezet. Már javítás alatt van mert időközben felépült a szerelő is, és ha már belevágott akkor egy komplett felújításon is átesik a moci, csak hogy jobban érezzem magam. Lassan itt a szezon, addigra kész. Addig meg csakaVTR
Nem gondoltam volna, hogy érezni fogom a különbséget a két rendszer között (gyári-FP) nő létemre, úgy kellett rábeszélni, hogy tegyem fel kipróbálni. Na, utána jöt a meglepi, mennyivel egyenletesebb tőle a gép , sokkal jobb ezzel a kipuffal pályázni.
Szia! Nincs mit. Biztos, hogy könnyebben lélegzik vele a kicsike......A másik (a sokkal csúnyábbik) már szerintem idegesítően hangos, és talán nem is olyan egyenletes vele a moci.
Ha nincs nincs. nem fogok olyat betenni amiben nem vagyok teljesen biztos. Inkább kivárom most már azt a kis időt és összevakarom a lóvét arra a nyavalyás vasdarabra
Én az újat 52 e -be tudom adni a régi sonkádba átpréselve, centírozva.
Széttört a vízpumpa rotor mert leesett a zégergyűrű, így kicsit járásképtelenné vált a szerkezet. Már javítás alatt van mert időközben felépült a szerelő is, és ha már belevágott akkor egy komplett felújításon is átesik a moci, csak hogy jobban érezzem magam. Lassan itt a szezon, addigra kész. Addig meg csakaVTR
Nem gondoltam volna, hogy érezni fogom a különbséget a két rendszer között (gyári-FP) nő létemre, úgy kellett rábeszélni, hogy tegyem fel kipróbálni. Na, utána jöt a meglepi, mennyivel egyenletesebb tőle a gép , sokkal jobb ezzel a kipuffal pályázni.
Még nem is tudtam Neked megköszönni a kipuffot, meg a szelepálltást!
Nagyon tuti lett a motor ettől a rendszertől!
Mizus mostanság Veled? Megy a Bergelés?