2004től vannak keihinnel szerelve, de semmi radikális változás nem történt a blokkban. Persze nyilván változtattak eztazt, mint pl 2005ös FSC650 az 628 cc assszem, míg az én 650em 644. A radikális változtatások az idei modellben történtek
üdv!csak 2003-tol vegyél mert idösebbnél nincs már alkatrészelláltás meg ami van azis 2szer annyi meg a 2003tol radikálisan változott blokk sokkal tartosabb a karbi változás miatt jobban indul sokkal idegesebb a gázadásra a gép!rövden ennyi!ha hülyeséget irtam javitsatok ki
Szevasztok! Jövőre tervbe vettem egy supermoto vásárlást és eléggé huzok a Berg felé. Vegyes használatra szeretném tehát endurózni is akarok vele, de többet aszfalton fog gurulgatni a gép 2002-03 körüliben gondolkodom az ár miatt! Azt szeretném kérdezni melyik tipust ajánlanátok van e valamelyiknek esetleg tipushibája? Műszakisban gondolkodom. Azért érdekelne, mert a Bergről nagyon megoszlik az emberek véleménye, valaki azt mondja szar valaki azt hogy király vas. Köszi az infót. Azt is hallotam '01-től szabad csak berget venni, mert ott csináltak valamit az olajszivattyúval! Kiváncsi vagyok a véleményetekre. Köszi az infót.
Sziasztok!
Valaki tud nekem segíteni abban hogy milyen ellenállás értékei vannak a Berg FE501 állórésznek.
Letettem a motort ugy hogy minden rendben volt vele, majd 3 hét múlva elővettem és nem indult. Elmúlt a szikra...
Az álló részre gyanakszom...
Valakivel fordult elő már ilyen?
Nem gondolnám hogy ilyen gondod van .....vajon melyiket válasszam.... két hiper jó és méreg drága supermoto közül!
De végül is mindegy is!
Én elfogult vagyok! (meg itt sokam mások) Nekem nem a számok és a lóerő adatok diktáltak meg hogy üzemórás-e vagy kmeres-e! Simán az emócióm szerint döntöttem nekem ez a legszebb supermoto és ennyi!
Az új berg először nagyon nem, aztán most már nagyon tetszik és meg tudnék veszni es fs 570-ért!
Berg! Minden érv mellette szól! Ljungren srác pedig '08 tól ezzel versenyzett, és a világ számos táján tesztelték profik, hogy kijöjjenek az esetleges bébibajok. A gyár 1ik tesztmotorja 15000kmtment anélkül h a blokkot babrálták volna, csak olajcsé
Eleve csak párféle színt tudnak eloxálni, szóval kérdéses hogy lesz-e köztük olyan amit szeretnél...hogy kétszínűre tudnak-e azt tőlük kell megkérdezni
De szerintem nézzél körül több helyen is mert mondom, ahol én csináltattam, ott a korábbi évekhez képest észrevehetően romlott a minőség, cserébe viszont már egyáltalán nem olcsóak
na jó azt gondoltam hogy nem Te csináltad festékspray-vel....
és szerinted eloxálni tudnak olyan felesbe mint az alpina felnik (fekete citromsárga kéne)? vagy azt más eljárással csinálják?
szeva, annak ellenére hogy mindörökké HusaberG, én nem mernék még beleugrani a 2009-esbe, nagyon új technika az... bár csak jót hallani róla, de akkor is...
Miért nem, megkérdezhetem?
Jó lenne már tényleg egy Berg találkozót összehozni.
Míg lesz egy normális fékem az kb 2 hét,de közúton nem használhatom még.Pályáig meg valahogy eltudom transzportálni
Vega! Neked mikor lesz kész a géped?
Hogy oldódott meg a probléma, csak okulásképpen
Megoldódot a dolog.
Valaki tud nekem segíteni abban hogy milyen ellenállás értékei vannak a Berg FE501 állórésznek.
Letettem a motort ugy hogy minden rendben volt vele, majd 3 hét múlva elővettem és nem indult. Elmúlt a szikra...
Az álló részre gyanakszom...
Valakivel fordult elő már ilyen?
Most látom Te enduróba utazol ill. az érdekel ne!
Milyen sm mániás vagyok?! Már csak abban tudok gondolkodni!
Ám de a lényeg ugyan az!
Nem gondolnám hogy ilyen gondod van .....vajon melyiket válasszam.... két hiper jó és méreg drága supermoto közül!
De végül is mindegy is!
Én elfogult vagyok! (meg itt sokam mások) Nekem nem a számok és a lóerő adatok diktáltak meg hogy üzemórás-e vagy kmeres-e! Simán az emócióm szerint döntöttem nekem ez a legszebb supermoto és ennyi!
Az új berg először nagyon nem, aztán most már nagyon tetszik és meg tudnék veszni es fs 570-ért!
De szerintem nézzél körül több helyen is mert mondom, ahol én csináltattam, ott a korábbi évekhez képest észrevehetően romlott a minőség, cserébe viszont már egyáltalán nem olcsóak
és szerinted eloxálni tudnak olyan felesbe mint az alpina felnik (fekete citromsárga kéne)? vagy azt más eljárással csinálják?