Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki nem tud infót a Képesen hirdetett fekete honda xl 600 rmg-ről? 185ért hirdetik
mennyit ér meg neked ?
ha minden igaz holnap hozom a blokkot vegre
Lehet érdekelne. Mit kérsz érte?
igen NimiGXr650r az honda xl 600 rmg
teny es valo hogy a XT duplaja jobb mint az XL-e
Ja akkor ez is 2 karbis,csak vákumos a 2-es?
Mindegy lett volna ha 1normális vákumost tesznek rá
az egyik felén van, de a másikon csak az a vákuumos rész van
Ennek a neve: CV KARBURÁTOR,ilyen van a Dominátoron is meg nekem a 900RR-en(csak 4 db)
De itt is van úszóház -úszóval,meg alpjárati és főfuvóka is
Dupla karbi a legnagyobb okorseg.....semmi ertelme nincs mert nem megy jobban es nem is fogyaszt kevesebbet
hát ha jobb lenne a 2karbis megoldás akkor most is használnák ,de 20éve nem alkalmazzák
Ami időben újabb nem biztos hogy jobb is... persze hibalehetőség terén igazad van.
valakinek nincs szüksége véletlenül egy xr 6 gyújtásdeknire ? jelképes összegért cserébe? nincs repedve
oka biztos volt, bár nemhinném hogy a helyhiány,aztán hamar rájöttek h mégis elég lesz ide 1 karbi :D
amúgy tényleg rafkós népség,most hogy újra kellett kötnni a crm gyujtását, csak lestem micsoda megoldásokat alkalmaztak már anno 90be is, itthon akkor még csak a szimók mentek kb
szerintem helyszűke volt, aztán így oldották meg
vagy a rák tudja
valami oka csak volt, mert elég ravaszak ezek a japó mérnökök
aha,hát én nem is tudom mért gondolták hogy mért lesz ez jó hogy ráraknak 2karbit 1 hengeres gépre :D
az XL em annó megvolt fél évig de ak arbijához nem volt gusztusom nyúlni,pedig el volt kicsit dugulva
igazából azon nem csináltam semmit,kb az egyetlen olyna motorom volt amin semmit se szereltem
az xt-nél egy pillangószelep mozog a másik felén aztán a vákuum húzza fel a subert(vagy mipicsa ennek a kütyünek a neve)
nincs se úszó se semmi csak egy fúvóka aztán jónapot
szóval egy maxigáztól sem torpan mert a vákuum nem engedi hogy hirtelen elszegényedjen a keverék
bár ha lenne egy injektor pakk a gépre tuti feltenném a karbik helyett
na igen mostmár 0 karbi van :D
xt nél nemtudom hogy van megoldva a dolog, sose volt XT m, nem is szereltem sose.
de régen 1 haver olyat szopott ezzel a suplakarbival, már szétszedték az egész motort mert nehezen indult és rohadt mód melegedett és végül kiderült,hogy nem mozgott szinkonba a 2 karbi,és ez szivatta
aztán meg a 0 karbi lett a nyerő
nekem az xt karbi jobban tetszik mint az xl, sokkal ötletesebb és egyszerűbb
a karbis kérdést inkább fordítva kéne feltenni, miért jobb az 1 karbis,mint a kettő.. :D
nem véletlenül tértek át az 1 karbis megoldásra, felesleges 1 hengerre 2 karbi,csak több a hiba lehetőség stb...
nekem a csúcs táv az 270km volt, ez haver gépe volt de én is mentem
a mostani is 140ről van
szóval az a 70 km az semmi
Csak érdeklődtem, azért az 500as felől mert az van itt majdnem a szomszédba. 600as meg 70 km-re :D
még mindig nem tettél le az 500asról?
olyan ritka cucc mint a becsületes roma
a 600ashoz meg hegyekben van minden
Andrushh tőled kérdezném hogy az 500-as xl neked ikerkarbis volt?
Az ikerkarbis mennyivel jobb mint ami nem az ?

Köszi a választ!