oka biztos volt, bár nemhinném hogy a helyhiány,aztán hamar rájöttek h mégis elég lesz ide 1 karbi :D
amúgy tényleg rafkós népség,most hogy újra kellett kötnni a crm gyujtását, csak lestem micsoda megoldásokat alkalmaztak már anno 90be is, itthon akkor még csak a szimók mentek kb
aha,hát én nem is tudom mért gondolták hogy mért lesz ez jó hogy ráraknak 2karbit 1 hengeres gépre :D
az XL em annó megvolt fél évig de ak arbijához nem volt gusztusom nyúlni,pedig el volt kicsit dugulva
igazából azon nem csináltam semmit,kb az egyetlen olyna motorom volt amin semmit se szereltem
az xt-nél egy pillangószelep mozog a másik felén aztán a vákuum húzza fel a subert(vagy mipicsa ennek a kütyünek a neve)
nincs se úszó se semmi csak egy fúvóka aztán jónapot
szóval egy maxigáztól sem torpan mert a vákuum nem engedi hogy hirtelen elszegényedjen a keverék
bár ha lenne egy injektor pakk a gépre tuti feltenném a karbik helyett
na igen mostmár 0 karbi van :D
xt nél nemtudom hogy van megoldva a dolog, sose volt XT m, nem is szereltem sose.
de régen 1 haver olyat szopott ezzel a suplakarbival, már szétszedték az egész motort mert nehezen indult és rohadt mód melegedett és végül kiderült,hogy nem mozgott szinkonba a 2 karbi,és ez szivatta
a karbis kérdést inkább fordítva kéne feltenni, miért jobb az 1 karbis,mint a kettő.. :D
nem véletlenül tértek át az 1 karbis megoldásra, felesleges 1 hengerre 2 karbi,csak több a hiba lehetőség stb...
Mindegy lett volna ha 1normális vákumost tesznek rá
De itt is van úszóház -úszóval,meg alpjárati és főfuvóka is
amúgy tényleg rafkós népség,most hogy újra kellett kötnni a crm gyujtását, csak lestem micsoda megoldásokat alkalmaztak már anno 90be is, itthon akkor még csak a szimók mentek kb
vagy a rák tudja
valami oka csak volt, mert elég ravaszak ezek a japó mérnökök
az XL em annó megvolt fél évig de ak arbijához nem volt gusztusom nyúlni,pedig el volt kicsit dugulva
igazából azon nem csináltam semmit,kb az egyetlen olyna motorom volt amin semmit se szereltem
nincs se úszó se semmi csak egy fúvóka aztán jónapot
szóval egy maxigáztól sem torpan mert a vákuum nem engedi hogy hirtelen elszegényedjen a keverék
bár ha lenne egy injektor pakk a gépre tuti feltenném a karbik helyett
xt nél nemtudom hogy van megoldva a dolog, sose volt XT m, nem is szereltem sose.
de régen 1 haver olyat szopott ezzel a suplakarbival, már szétszedték az egész motort mert nehezen indult és rohadt mód melegedett és végül kiderült,hogy nem mozgott szinkonba a 2 karbi,és ez szivatta
nekem az xt karbi jobban tetszik mint az xl, sokkal ötletesebb és egyszerűbb
nem véletlenül tértek át az 1 karbis megoldásra, felesleges 1 hengerre 2 karbi,csak több a hiba lehetőség stb...
a mostani is 140ről van
szóval az a 70 km az semmi
olyan ritka cucc mint a becsületes roma
a 600ashoz meg hegyekben van minden
Az ikerkarbis mennyivel jobb mint ami nem az ?
Köszi a választ!