Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kormánymagasítóm kellene feketére festeni, se amit adtak spray-t az körömmel lejön
nézd már meg a képeim közt az xlt mikor rendbe raktam tavaj télen... réz kefével szedtem le minden miliméterröl a régi festéket..szar se maradt rajta szal nekem ne mond h nem tudok alapos lenni
Én vettem külön alapozót a Mipa-ba azzal rajtamaradt Pedig több mindenen próbáltam (villa,felni,blokk)
alapos takarítás kezdésnek mert te erről nem vagy híres
ha meg marad a vasam télen szét kapom takarítás festés azt majd meg látod
valami jo megoldás engem is érdekelne még az alu szinnel is kiegyeznék ha nem mattulna be de semmi jó ötletet nem hallotam még erre
Sziasztok csibészek
és úgy pattog le mint a halról a pikkely
nem kell nagy tudomány alufesték létezik
éppen akad 1 a volt tulaj át akarta alakítani hogy nyerget tegyen rá ..azt már lepucoltam róla xlbe bemegy enyémbe is beraktam de némi alakítgatást azért igényel ..csere áru? valami
Nagyon megy nagyon nincs hozzá semmi és nagyon hullik
Miért van rosszul rajt a berugókar?
Itt egy kis angol nyelvű leírás, az alján pedig technikai paraméterek.
VOR 530
Urak,urak http://www.kepesmotor.hu/vor-q...
erről a vor nevű motorrol tudna nekem valaki vmit mondani? Tartós megbizható alkatrész meg ilyesmi?
nekem arata van a cbr en ,azt nem nehéz kimondani
ez is több mint a semmi
próbálj meg németet fordítani
az még gázabb műszaki téren
Kár, hogy nincs műszaki fordító. Az legalább a rugót nem tavasznak fordítaná. Így kicsit vicces.
ezért írtam hogy ennyit tud a google
szerintem egy légtartály szeleppel aztán ha lassan nyomod össze olyan mintha nem is lenne aztán minél gyorsabban nyomod annál nagyobb az ellenállás
mint a régi biciklipumpák
szerintem.......
sztán lehet teljesen más

kérdezd meg a csikát az jobban ért ezekhez
Köszi Ini ,de ezzel a fordítással nem lettem okosabb
hát igen, mára már csak a kimondhatatlan nevűek a divatok
ha leesik a hó akkor kell menni kifele,nem szétszedni a motort
lehet,amikor ez divat volt é még a csattogós lepkét tologattam
ENZORACING SUBTANK SYSTEM
A enzoracing SUBTANK SYSTEM teljesítmény frissítés mellett a mellső villa. Ez létrehoz egy új dimenziót teljesítményt azáltal, hogy "sebesség érzékenység" a tavaszi jellemző. Hagyományosan, a rugóelem felfüggesztés terhelés / pozíció érzékeny csak. A csillapítás eleme szuszpenzió sebesség érzékeny csak. Mindkét elemnek specifikus funkciók, de nem tudja, amit a másik csinál, ezért működnek együtt. Azonban manipulálni a "légrugó" a villát, az ENZO SUBTANK SYSTEM hozzáteszi "speed érzékenység" a villa tavasszal. Amikor a villa tömöríti lassabb sebességgel, ez ad a sima, plüss intézkedés az alacsony olajszintet. De amikor a villa tömöríti nagyobb sebességgel, ez ad a cég, progresszív cselekvés magas olajszint. Alkalmazkodási a SUBTANK szabályozza a sebességet, amely a rendszer aktiválja. Kiváló minőségű építése megmunkált alumínium és szénszálas tartja a teljes tömegére vonatkoztatva kevesebb, mint rendszer 1 font. Tartalmazza a szénszálas subtank tulajdonosa.

$ 350,00
ennyit tudott a google