Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Sznuupi!

Megnéztem az oldalt, elég jó lehet a tréning.
Milyen feladatokat csináltatok?

Hasonló dolgok nekem is voltak a karbival, fél kanna benzint használtam el a pucolására, utána jó lett. :)
Halihó mindenkinek!

Túléltem az első napot.
Többet tudtok meg innen a képzésről:
http://www.motorshow1.hu/index...

Fárasztó volt az egész összességében, a motor is pihenni vágyik.
Elfogyott az alapjárat. Eddig is voltak vele gondok, csak felfelé. Mivel nem volt összeköttetés az alapjárat állító csavar és az alapjárat között, csak arra gondoltam, hogy a karburátor tömítetlensége miatt pont elgendő levegőt kap. Hála isten. Most meg úgy látszik keveset. Vagy az állítgatás amit Ádám csinált rajta mostanra mutatkozik meg. Van annak legalább két hete.
Megfontolt típus. A szivató hatását is 10-15 km alatt heveri ki.
Mondjuk felfelé minden alapjárat állítható. :)
Reggerl megnézem milyen napora virradtunk, minden nap meglepetés. Tökölig kiderül aznap milyen lesz.

Jó éjszakát mindenkinek!
Sznuupi
Szevasztok
Eladó lenne egy bontatlan állapotban lévő hátsó fékbetét sorolom milyen tipushoz jó *VTR 400 R (NC30) 90*VFR 400 R 87-90*RFV 750 RR (RC-45) 94-*VFR 750 R 88-93 ez van a hátuljára írva érdekesnek tartom én is ha valakinek furcsa lenne az ár:5000ft vagy esetleg cserélném valamire amit ajánlanál érte.
Kép:
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Szia Satis!
Átérzem a helyzeted. Én mondtam az asszonynak márciusban, hogy 1 hétvége motor felkészítés és NINCS festegetés, fúrkálás a falba, stb. Félkész a lakás, de motorozni akartam! :D
Tavaly februárban vettem a motort és márciusban úgy kezdem el használni olajcsere után, ahogy az előző tulaj elrakta.
Neked sok munkád lesz vele?
Szia Sznuupi!
Ne tévesszenek meg a szavak, csak nagyon választékosan beszélünk. :)

Mi ez a street motoros képzés? Olyan Honda Safety-szerű technikai dolog?
Szia Bodoadamvt!
Gondolom normál olajcserére, szűrővel a 2l vonatkozi + "beszéltek alapján, érzésre egy kicsi". Végülis ami olajban fürdik, az nem fut szárazon. :) Mi a nagyobb fordulat nálad? Tartós 8-12e?
Én városban 4-7 között tartom a mutatót. Élvezem, hogy a kis V2 tol 4e-től. :)
Jó lenne a tali, csak nekem ez a hétvége nem lesz jó. Sok a dolgom.
Jövő hétvége?
Szia sznuupi!
Rég jártál erre! Ami igaz az igaz. Többnyire műszaki csevej folyt eddig. De belejönni sosem késő! :) Jó szórakozást hétvégére! Leszek én is tökölön, de nem motoros témában...
Szia adam!
Tökéletesen megértelek. De egy frissen belakott háznál ha hiszed, ha nem mindig van fontos dolog. De azért azon vagyok, hogy hamarosan induljon a szezon nekem is.. :) Addig marad a bicaj, meg a kismotor. Lessz ez még jobb is, de valamit valamiért.
Sziasztok!
Azta mindenit. Lemaradtam, mint vadlúdtól a hulló tolla. Ha elmennék egy találkozóra csak pislogni tudnék. :(
Az nem túl szórakoztató.
Anno a kreszhez megtanítottak valamit a motorról, mint olyanról, de még azt sem tudom, hogy mi az a kartel

Viszont megyek street motoros képzésre. Jön valaki még? Most hétvégén...
Tökölön leszek, ha a közelben lesz valami összeröffenés, szóljatok!

Széles utat mindenkinek!
Sznuupi
Szia Satis
Hát én sokkal inkább a mocidra lennék kíváncsi
Na meg már elő kéne szedned mert a szezon már javában tombol .
Május elsején megy valaki Kunmadarasra?
Szia bodoadam! A vasárnap nálam úgy néz ki, hogy kb kettőre vagyok itthon (Csepelsziget közepe) egy kissebb kerékpáros megmozdulás után. Innen nekem szinte mindegy, hogy Dunakeszi melyik pontját kell eltaláljam. Viszont nem tudom mennyit olvastál vissza, de az én motorom még nincs elővéve. Tehát nekem csak az autós mozgás jön szóba ekkora távon.
Szia Satis
A vasárnap délután nekem is jó lesz(ha jó idő is lesz).Na de hol taliznánk? Valahol dunakeszinél gondoltam,esetleg az Auchan parkoló Retz bútor részénél vagy a Jób gyógyszertárnál?Jó lenne összehozni egy talit Dave78 részéről is esetleg többen is lehetnénk ha többi klubtagos is jönne...
Adam, néztem és nem is tünt fel! Durva...
Helló fiúk!
Azért a nagy kő leesett a szívemről, hogy nem járok egy literrel kevesebb olajjal... :) Dave! Biztos vannak változások, de mivel eddig semmi xelvises irodalom nem jutott hozzám, ezért elég jól lehet használni az F rajzait is. Adam! Láthatóan kapott a gép alaposan! Ha téped neki rendszeresen akkor bizony jól jöhet a plussz olaj. Az, hogy a himba is eltört, azért jelent valamit... Nem "sima" lecsapágyasodás. De lényeg, hogy rendbe tudtátok tenni. Gondolom azóta szorgalmasan nézed a szintet. A hétvége jó lehet. De főleg vasárnap délután.
Srácok megnéztétek a hengerfejes képet is? A szelephimba törött! Egyik ága(baloldali)nincs is rajta...
Szia Dave78
Igazad lehet hogy a belső felépítése változhatott a blokknak habár most nézegettem hogy nekem is mi van írva a blokkra:1,9;2;2,5 liter.
Jó lenne ha tudnánk talizni valamikor a hétvége folyamán(ha jó idő lesz).Az is igaz hogy a pécsi szervizben azt mondták nyugodtan töltsek bele fél litert vagy picit többet is az jót tesz a motornak ha nagyobb fordulaton használom huzamosabb ideig
Szia Satis
5 éve volt annak hogy főtengelyes lett a motorom és nehéz visszaemlékezni a pontos történtekre... de úgy emlékszem hogy nem figyeltem az olajszintre és közben nagyon sokat pörgettem magasabb fordulatszámon
Szia Satis!
Én a robbantott ábrában is találtam eltérést a 250F-hez képest.
Szerintem módosítottak rajta az idők során. Végülis ez a fejlesztés menete. Azért kuriózum a 250ccm/V2...
Elvi dolog: a pumpa átnyomja az olajat a rendszeren, egészen a legmagasabb pontig. A főtengely persely mentén simán a kartelba csurog, de a hengerfejből idő kell, mire visszafolyik. Azaz van egy olajmennyiség, ami "csak úgy csordogál" és nincs nyomás alatt.
Tegnap előtti olajmix során 2 l töltöttem, a szűrő nélküli 1,8 ajánlás helyett. +2dl pont elég, hogy járó motornál a nívó közepén van a szint.
Japán kriksz-kraksz a blokkon: 1,8l / 2 l / 2,5 l
Adam! Azt még jó lenne tudni, hogy milyen körülmények között történt a hiba?
Szia Dave!
Nekem eddig nem volt gond az olajjal, nem is melegszik, nem is túl hangos. Ahogy adam írja, a -lánc típusa alapján is- neki elég régi lehet a gép. De akkor is furcsa a görgős lánc. Lehet a kenési rendszerben is van eltérés. Ezt még nem hallottam. Az igaz, hogy a korai v hondák nem voltak kiforrott gépek. (eleinte) De ezt eddig csak a nagy négyhengereseknél hallottam. Visszatérve az elvi részre, ugye az olajrendszernek a pumpa után nagyobb térfogat kellene mint az olaj mennyiség ahhoz, hogy felvegye az egészet. Vagy kanyarban levegőt szív, mert dől a motor. Te mennyi olajat teszel bele?
Üdv: bodoadamvt
Megrúgtad a darázsfészket! =D Kezdem nem tudni mennyi olaj van a motoromban, vagyis mennyi kell bele... Van a te adatod, könyvek írnak 1.8-2.5 között, én meg úgy emlékszem 2 litert szoktam tenni bele, meg egy kicsi... De már bizonytalan vagyok! =D Na ki mennyit tesz bele felső nívóig? :) Azt megkérdezhetem, hogy mi a motorod pontos típusa?
Szinte mindenhol ilyen "bolygókerekes" szivattyút használnak...egyszerű konstrukciós szerkezet(habár megcsinálni nem könnyű)és nagyon hosszú az élettartama...
Üdv, Satis!
Max a vacsoráról maradhattál le. :)
Arra írtam, hogy akkor lehet kevés az olaj mennyiség menet közben, ha szivattyú többet bír pumpálni, mint ami a karterbe visszacsurog. Ilyenkor a szivattyú kavitál, "habosítja" az olajat, mert vákuum keletkezik a szívó oldalon. Nekünk bolygókerekes szivattyúnk van, szívó oldali szűrővel.
Tovább gondolva ezt, lehet, hogy az olajnyomás hiányt jelző lámpa nem gyullad ki, mert kvázi megvan a nyomás. (Csak elvi sík).
Szia Bodoadamvt!
A bedarált rugótöredék okozott ekkora kárt?
Ha jól látom az emberke a persely külsejét(!) mutatja, ami elnyalódott. Megforgott volna a persely?
Szia Satis
Tudtommal rajta van a blokk oldalán az olaj beöntő nyílásnál...ami 2,9 litert ír ki és eredeti japán felirat van hozzá
Én kb 3,3 litert használok,kell neki ez a "túltöltés"