Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindenképpen jó helyen jársz, hiszen a vt250-es család tagja a bicajod. Bár nem xelvis, annak az elődje. Mikori évjárat? Európai?
Sziasztok!
Meghívást kaptam erre az oldalra. Szerintetek jó helyen járok, ha egy Honda VT250 F gazdája vagyok, ami integra volt, amíg az előző tulaja nem szedte le a blokkról az idomot?
Ez egy Xelvis?
Ha igen, akkor hány embernek van ilyen Magyarországon?
Sznuupi
Úgy érzem elég lett volna egyszer is...
Üdv a fedélzeten! Akkora volt már a csönd, hogy kezdtem azt hinni mindenki motorozik! =D (nagy a pofám, oszt a gép még takaró alatt... ) Amúgy a vizet jól bírja, legalábbis nekem soha nem ázott be. Az is igaz, hogy minden szezon előtt kontakt kezelést kapnak a fő csatlakozók.
Üdv a fedélzeten! Akkora volt már a csönd, hogy kezdtem azt hinni mindenki motorozik! =D (nagy a pofám, oszt a gép még takaró alatt... ) Amúgy a vizet jól bírja, legalábbis nekem soha nem ázott be. Az is igaz, hogy minden szezon előtt kontakt kezelést kapnak a fő csatlakozók.
Bekötési rajz ,ha kell valakinek át tudok lőni ,neten.
Index nekem is sokat villogott, az első nem gyári ,10 w. égő volt benne, Vettem bele gyári értékű 21w.-at és lőn csoda szépen 60-120 között villog ,ahogy a kressz vagy mi kimondja.
Tiszteletem Sportársak!
Új Xelvis tulajként érdeklődni ,hogy a gépet ,hogy lehet vizijárművé átalakitani? Ennyi ki...szott vizet én még nem láttam.
Hétfőn Üllőről Pestre ,majd onnan Szolnokra mentem a géppel ,"fincsi" volt!
Szebb napot! Nagy a hallgatás... :) Esőruhateszt megvolt?
Paja1, sikerült összedrótozni az indexet?
az én xelvisem is 2x annyit indexelt, mint ami normális lett volna, de nekem 5W-os izzók voltak benne 25 helyett, sosem foglalkoztam vele, hogy kicseréljem

szerintem azért sokallod a kábelek számát, mert belpiacos, lehet számunkra érdekesen van megoldva
PaJa1, nekem karbi pucolás előtt 3,8-4,2 litert evett. Lehetséges, hogy Neked is ki kellene pucolnod.
Igen, ez a másik oldala a mérlegnek, városi araszolásnál így is van amikor többet kell csúsztatni a kuplungot... Az öt liter sem túl extrém, legfeljebb a cm3 miatt tűnik annak. Viszont teljes értékű motor használható erővel.
Satis, véleményem szerint nem érdemes az áttételt csökkentened.
2 személlyel kell a nyomaték. Én is gondolkodtam anno a 14:39-es áttételen. Olvastam, hogy túrázásra jobb, de vegyesre nem hiszem.
3 liter tényleg egy álomhatár, sosem hallottam ennyiről.
Nekem 3,6-3,8 az átlag, többnyire városi használatban, egy személlyel és dobozzal. Ebbe belefér az M0-ás is 90-120 között huzatva. Egyszer hegyi túrán evett 5 litert, amikor nagy motorokkal kellett tartanom a tempót. 3-6 között cikázott a váltó és 8 ezer alatt alig volt a fordulat.
Ne vedd tragikusan, hiszen a 3liter szerintem soha nem létező adat, esetleg laborkörülmények között... Főleg, ha többnyire városban használod, simán jön az öt lityi. A 90-7ezer sem túl irreális.
Akkor nálam lehet valami bibi, mert szerintem a 3 literhez képest az én 5ös átlagom nem fogható csak az áttételre. Még nem számoltam meg hány fogas kerekek vannak rajta, 90 nél forog 7ezret.
Őszintén megmondva ötletem sincs... :) A fordulatszámból kiindulva olyasmi az érzet mint amit írtál. De szegény gép még ponyva alatt várja, hogy a költözés hordaléka eltűnjön előle, ezért megnézni sem tudom. :) Én kicsit sokalltam a fogyasztást, ahhoz képest hogy 3 litert mondott mindenki. (gondolom milyen tapasztalat alapján... ) Szóval én utassal nagyon ritkán vagyok 4 alatt. Mondjuk 140-ig használva. De ott már nem szeret menni. Ezért kérdeztem az áttételt.
Bevallom én élőben még se kéket, se feketét nem láttam. :)
Nekem a gyári 14:43 van. Ezzel 80 km/h-nál kb 6000-6200-et pörög a blokk és 4000-től húz. Most milyen áttételed van?
Ha már az én gépemről nincs kép: 91-es fekete, én vagyok itthon a 3. gazdája. Véletlenül az előző kettőt is ismerem... Megvan hozzá az itthoni szervizfüzete is. Én vezetem. :) Az idomon van karc, de előttem már "javították" különféle dekorációkkal. Ami nem is néz ki túl rosszul. Kilakitás alatt van egy csomagtartó hozzá, mert utassal a hátsó zsák nem túl kényelmes. Ja! Gondolom, hogy a csusza miatt az indexek már nem a nagy gyáriak. Nekem most esedékes a lánccsere, ki milyen áttételt használ?
Én olajban már régóta a Castrolt szeretem, egyszerűen bevált. Árban és tudásban nekem és a gépnek is jó. Én többnyire a teljesítményfokozatot nézem, a viszkozitás annyira nem érdekel, mert szezonban, utcai használat mellett nem kell túl extrém tudás. Ilyen öreg gép meg a szintetikust sem igényli. Na ezt jó parasztosan írtam, de az olaj külön tudományág ezért gondolom így is érthető. Lánckenőcsből pedig régóta nem találtam jobbat a motulnál. Érdekes, de abból a castrol nekem nem jött be...
Üdv Paja! Valóban ritka a kék szín ennél a típusnál! De szép! Az indexhez elvben nem tudok okosat fűzni, de, ha gyorsabban villog, az annak a jele, hogy kissebb az ellenállás. Pl az új égő kissebb wattszámú. A hátsó kerék tényleg hamar koszos, ennek lehet oka a rövid kipu is. A 25V a 250-es V motort jelöli! :)
Akkor csak az lesz hogy összekötöm a két anyát, meglátom úgy milyen lesz, elvileg mennie kell majd.
Az enyém színe a forgalmi szerint kék(királykék). Azért ilyen ritka mert ez is candy red - pirosnak indult, aztán kék lett belőle, már így vettem.
A kép amit tettem fel régi is, meg le sincs csutakolva. Annál még szebb :) Karcok vannak rajta, én csak egyszer borultam vele saját hülyeség miatt, az index látta kárát, de a legtöbb karc már megvolt rajta mikor vettem. Annyira nem vészesek, de az idomokat újra kellene fújni, csak félek nem lesz ilyen szép kék, már úgy megszoktam ezt.
A 25V felirat ép nagyából mindkét oldalon, de nem tudom mire utalhat, mert se nem 25 szelepes és nem is 25 voltos a rendszer.
Paja1, ha a felni koszolódására gondolsz, akkor hetente moshatnám.
Satis, Eddig 3 olajat próbáltam, 5000 km után cserélem.
Castrol actego 10w40 - jó volt, csendesebb volt a blokk.
Valvoline 10w40 - Zajosabb volt a blokk és szerintem sokkal hamarabb melegedett a motor, akadozóbb volt a váltó.
Repsol sintetico 10w40 - nagyon jó a váltó, még ez van benne.
Legközelebb Repsol 15w50 lesz. Állítólag ilyen korú motorokhoz ideális.