van ismét egy kis kérdésem ma végre igaz csak henger nélkül de elvégeztem az első éltjel vizsgálását a motoron van szikra csak éppen betetem a vázba henger nélkül a blokkot és óvatosan forgatam de szép kék szikrát üt na még elktromoság terén nincs első izzóm valaki egy képet tegyen már be ide egy izzóról mert nemtom hogy néz ki pontosan és egy hátsóról is ami bele való és hány voltosak ezek mert nemtom és a műszerfalba honnan lehet szerzni viszajelző óramegvilágitó stb égőket mert amikor még szanaszét volt a motor kivettem őket márami benne volt és sajna azok is ki voltak égve.
sziasztok. NAGYON FONTOS LENNE NEKEM HONDA MT LENTKERÉK LEHÚÚZÓ! nagyon fontos.. .! vagy akárkit tutdodk vagy akárhonna szerezni kérlek értesitsetek! nagyon fontos!
előre is köszönöm
huha.. lehet van egy kis gondom moccal XD...
megállt.. elfogyott belőle a erő..
0 kompresszió
levettem kiput... kis fémdarabokkal volt megszórva XDXD
szegényke.. nem volt hosszú életű:S de legalább most 0 ra szétkapom a blokkját.
sztem elolvadt a dugó..de még le kell vennem a hengert, kipuból néztem be.. nem is fúj..
szereléssel kezdődik a szezon.,
belefér a segédmotorba nem olyan nagy a blokkja hogy kitünjön de én már láttam rengeteg 125öst is sgédmotorként azért az már durva .
és nemtom ki hogy hallotta de rendszámozni kell majd a segédmotort is talán egyesk szerint 2010től mások szerint 2013tól micsoda kibaszás lesz ez a régi kismotoroknak gondolok itt a babettákra rigákra komár és társai nemtom hova fajul már a helyzet lassan nem éri meg kismotort tartani mindegy ha az ember nagyot vesz mert szerintem hiába lesz rendszámos a gép akoris egyszemély szállitására lesz alkalmas.
Énsem tudok semilyen gyári adatot a gépről . De megyen nekem most ez a lényeg.
Majd kéne rá rendszám de még gyüjtöm az infókat és eldöntöm kap-e.
Tőlem is kérdezték hány lovas . Nekem az a lényeg, hogy elmenjen ahol kell. Ez még belefér a segédmotorba? Remélem.
szégyellem megkérdezni de nem tudom pontosan hány lovas nem tudjátok az mtx 80as vizes 6 sebességes gép?
mert nem tudom pontosan hogy néz ki nem tudom hány pacis a gépem
de amugy még mindig egy tanksapát és egy kerek kipufogóvéget keresek akinek van irjon.
Hello mindenkinek!
Eladó az adatlapomon megtalálható Honda MTX 125R. A motorral nincs semmi gond, a papírjai TeljeS mértékben rendezettek! Akit érdekel az írjon levelet!
Törtem rajta a fejem egydarabig.A végső elhatározásom akkor született meg, amikor megmértem az új lamellát. Döbbenten vettem tudomásul, hogy a régi alig kopott./Pedig már nyúzom 1 éve. Napi 20 km minimum. / Tizedekben mérhető csak. Ekkor gondoltam arra mivan ha azok a kis hegyes partok széttolják a lamellákat. Csak nem mertem lereszelni egyből. Arra gondolva ezáltal megnövegszik az a hely ahová a lamellák beűlnek.De utólag nézve nem sokkal lett nagyobb a hézag. De nagyom kell ügyelni arra, hogy egyformán reszeld mert a lamella minden egyes körmének egyszerre kell fogni. Mertha nem gondold végig mi történhet. Akár elis törhet a lamella..............................
Na megcsináltam. Akit érdekel annak leírom; Befogtam a satuba és reszelővel lereszeltem de csak addig, amíg látszik egy picikét a mélyedés. Az jelezte a reszelés mélységét.
Összeraktam a régi lamellákkal és egy gramm csúszás sincs.
Meddig fog tartani, azt később fogom tudni megírni. Elméletileg ugyan az az anyag bírnia kéne egy jó darabig.
én nem azért cserélek sapkát mert folyik hanem mert kulcsos volt anno és vki a kucsos zár helyét kiberhelte és csúnya most kikentem fbs-el de nem jön be kéne egy jó vagy kulcsos vagy kulcs nélküli na meg egy kipuffvég akinek van valamien ilyen vég és megválna tőle jelezze fontos!
9900 ft volt a 4 db. Miskolcon vettem de ők is a Pinkmotors-tól rendelték. Lehet ha tőlük rendelem kiszállítással együtt is olcsóbb lett volna. Ez már így van.
nézz körbe az nsr eseknél. nekik lehet van megoldásuk rá, mert úgy hallottam nekik szinén ez agondjuk.
én is találkoztam vele.
de én extra vastag lamellákat csináltattam bele.
sztem jódarabig jó lesz
amúgy sztem ha arra gondolok amire te, oda be lehet rakni egy acéllapot, amire felfexik, és nem az aluba vájja a gödröket.
elég fassssság megoldás hogy aluval érintkezik a ferodor.
Nekem is fojt a atnksapkám és csak annyit csináltam hogy találtam egy trabant 601-esnek a sapkáját, kiszedtem a gumit és beleraktam a másik alá:D azóta nem fojik
Minden jó. De gondolj bele. a lamellák benne vannak a gödröcskében. Amikor elkezd kopni, már egy ferde síkon fog találkozni a kosárral és szét emeli a lamellákat egy picit. Váltok, húzom, úgy közepesen nem tökig. Megcsúszik, a gázt vissza engedem akkor ujra fog. Holtjáték van. Ha a rúgóerőt növeltem a csúszás kisebb lett de nem szünt meg. Mit csinál az ember? Vesz új lamellákat belerakja, megint jó egy darabig. A gödör pedig csak mélyűl, méghamarabb fogja kicserélni a lamellákat.
Mert ez a megcsúszás nem egyszerre jött, hanem szép lassam. Az új lamella a koptathatóságat figyelembe véve nem sokkal vastagabb. Ha kibírna 3 évet nem szeretném évente cserélni, mert nem olcsó. Megpóbálom leszedetni síkba, mert a lamella mozgása már ígyis-úgyis nagyobb lett. Ha nem sikerűl úgyis cserélni kéne, ha kapok.
annak hogy a kosár oldalát kicsit kikoptatták a lamellák attól még annak semmi baja nincs.
ott valami más gixer van az összeszoritó rugók épek gyáriak vannak bene?
vagy a kinyomó tüske nem ér a kinyomócsapágyhoz?
estleg a vas lamellák nincsnek megégve?
Mit csinálhatok egy ilyen kuplung kosárral? Esztergályos megcsinálhatja?
Váltáskor megcsúszik de utána fog. Vettem másik lamellákat de kár volt. Na majd jó lesz tartalékba.
Itt találsz, több méret van neked melyik kell?