Szevasztok!
Akinek van honda mtx 80 összeszerelési rajza vagy tudja hogy hol találok,
az írjon a babylon69@freemail.hu-ra, vagy küldjön linket!
Előre is kössz
ki is keresett mtx 125ös blokkot?
a teszveszen láttam én attól az ilettőttől vettem tankot és 2 idomot be kel irni a teszveszen a keresőbe hogy mtx és ott lesz.
Én a dugattyu tűgörgöjére tippelek, ártalában az csilingel, havernak is az volt a baj hogy rossz minőségü volt a csapszege és a tűgörgö megzabálta. Szerintem a hengerrel kezd a mókát.
nálam forgalmiban 16 kw van azaz 25.6 paci.. de az enyim az mtx R 89'
hogy valójában mennyi nem tom.de egy nagyobb karbi, vagy jó beállytás sztem dog még rajta.
de ezek pörögnek 13mat is.jószívűen 11ezer.max
majd ha lesz időm rálesek a hajtókarra, lehet az állásban télleg berozsdált..
más nem igen lehet azok közül amit mondtál, mert ha törött lenne a gyűrű, nem lenne ilyen bika a gép.
mert megy rendesen, csak a másikhoz képest hangos a járása.
majd lekapom a hengert és megnézem mi csöröghet . emlékeztet hajtókarra..a hangja.
de elvileg 1 éve lett felújítva.. nektek mien hangos a gép?motorzaj.
ebben mondjuk jó esetben van 38000 km az óraállásból következtetve.
hát ott lehet sokminden zöröghet a hajtókar akár alul vagy felül is a dugó is csiligelhet ha már nagyon kopott a gyűrűk a dugón, igaz ez simsonnál jellemzőbb meg a német gépeken de a karbiba a siber is csörghet.
vagy ha gyűrűt eltörte és fejátszotta a dugó teteje és a hengerfej közé az is zöröghet ha nem tudja kifújni a kipufogón sztem vedd le a hengert és ne inditsd be mert azal ha olyan a baj a kár többszöröse is lehet ami estleg még menthető még azt is tönkre vágná.
nekem finoman és normálisan veszi az ürest a váltoval sose volt gondom azthittem valami alapjárati feszültséget szabályoz vagy valami de ezk szerint nem szal tökre nem érdekel én meg még szorakoztam vele hogy kapja be:)
Ha nem jár a motor akkor mint a vaj, gyönyörüen minden sebességet vesz, de ha viszont jár a motor akkor semmi.gurulok,nem gurullok marha nehéz kivenni és kicsit idegesítő. A kuplung beleszolhat? Mert ijen problémával még nem találkoztam soha.
Elég sok motor olyan, hogy ha állsz nehéz kivenni üresbe járó motornál is! Ez nem feltétlenül hiba! Amikor meg akarsz állni és ugye pakolod vissza, egyszerűen 2. -ból, akkor rakod üresbe amikor még egy picit gurul a motor! Megszokás kérdése
az enyémet nagyon nehéz kivenni üresbe ezért is szeretném megcsinálni ,hogy lássam mi a f***t rakosgatok. átlagban az a trükkje hogy megállok, beteszem 1be aztán ha sikerül 2be és 1 nagy rugás és kint van üresbe. de ezt csak nagyon néha engedi. Valami baja lehet belül de nem tom hogy mi.Most raktam össze a blokkot és nem nagyon szeretném szétszedni még1x , én nem jöttem rá miért van de ha valaki tudja mi lehet az oka akkor az is megfelel nekem. de ha van valakinek fölös üresjelzője még igy is vevő vagyok rá.
Ami a DT fórumon folyik nem semmi! A DT-k igazi cross gépek 32LE-vel Az MTX-től tuti gyengébbek már csak érzésre is! Nem tudjátok hány lovas egy 25-ös MTX?
tiszta papírmasé feelingje van az epoxizásnak XD.
ellehet vele tökölni.
holnap lesz a végleges javítása az idomoknak. meg 1-2 nap szárítás. és kapja a fényt.
utánna lehet jönni megnézni akinek kell. a tankot még le kell csiszolnom :S..
utánna jöhet a 2K festék. nagyon remélem hogy jövőhét elejére készen lesz.
meg a moccon lesz egy új kormány, a gyárinál kicsit keskenyebb..aluból. Debian kolléga kormánya :)
a saját moccomra meg megtartom a kissé viseltes kormányt.. már megszoktam.
160E ft ba el lehet vinni. 89 es piros HONDA MTX 125 R (50) no rendszám
Belga import.
új kenda enduró gumik.
új aksi.
láncfogaskerék(100km van benne),lánc(90% os)
a külön olajzást kikötöttem, de működik(igény szerint odaadom.)
tél elött fújt váz(gyári színre)
ülés átbőrözve. 3 oldalon honda felirattal.
faxa accerbic markolatvédők. baloldalt tükör.
fényezés után matricázok.. vagy azt odaadom a vevőnek, ajándékba.
a mocinak annyi a baja. hogy elektronika a nem kap elég testet sztem. mert miután lefújtam a vázat akkor jelentkezet,, hogy 6-12v között ugrál a fesz. az aksit nem túl jól tölti, ezért lemrül.
ha valaki ért az elektronyikához sztem meg tudja csinálni.
de lehet mire jön vki megnézni már megcsinálom.
érdeklődni 06202441831
a motor Érden van , Tusculanum fele.
csak 4 után , elötte csörögni.
Nekem egy sima vaspersely van benne és úgy nézett ki mintha gyári lenne és nincs huzagolás. De jó, hogy felhoztátok megnéztem amit szétszedtem abból hiányzik.
nem csapágy megy oda, nekem is volt vele gondom mert nekem új a vízpumpa tengejem és az újról hiányzott, a régin meg csak 1 fém persej van. én is csodálkoztam hogy fém de az csak egy támaszték, nincs nagy feladata mert a deknibe ott a csapágy, de bele kell rakni.Én tegnap raktam össze a blokkomat és már nem tudom megmutatni hogy milyen az a persely de benne kellet hogy legyen mert anélkül kicsit elreszelt volna pár dolgot odabenit biztos.
na mostmár csak 2 crossgumit keresnék 110/100-18as és 90/90-21es méretben a 21eshez belső is kéne és a két tankcimkét keresek.
és egy fontos kérdés most szedtem szét 2 mtx 80as vizes blokot és hiányolok valamit nemtom hogy van e benne van a viszivattyú annak a tengelye 1 golyóscsapággyal megvan támasztva a dekniben de a blokkházba is benyúl a tengely vége ami látszik fel van köszörülve és nagyobb lyuk van kiképezve a blokkban mint a tengely kérdem én hogy oda nem kellene egy kis pici tűgörgős csapágy mert sajna a 2 blokkból egyikbe se volt de azt nem hiszem hogy a szivatyút arra az egy golyóscsapágyra bizza a japán ami a deknibe van.
aki tudja hogy oda kell e csapágy az szóljon. THX
Akinek van honda mtx 80 összeszerelési rajza vagy tudja hogy hol találok,
az írjon a babylon69@freemail.hu-ra, vagy küldjön linket!
Előre is kössz