Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom nagyon szeretsz kötöszködni. Az akkori olajok közel sem tudták azt a szintet nyújtani amit a jelenlegiek! Egy olaj tulajdonságai több szemponttól is függ pl:sűrűség,viszkozitás,fagyáspont,lobbanás pont stb...Ezek az értékek a régebbi olajoknál jóval rosszabb minőséget képviseltek. 1971-es szintetikus olajjal nem mondtál újat! Azért egy pl1980-as vagy 2000ben kifejlesztett ásványi olaj között iszonyat nagy külömbség van. Ezeket a régi motorokat azokhoz tervezték,természetesen az újabb csak jobb nekik,kérdés ki mennyit akar olajra költeni,mert akkor Castrol R2-kell venni(közel 4000Ft). 125mtx nicasilos ezért ahoz szóba sem jöhet ásványi,vasperselyeseket ásványival is lehet használni,bár valóbban nem annyira tartósak vele...De a jelenlegi ásványikból is akad amiben megtallálható a gyűrű beszorulás és kipufogó eltömődés elleni védelem,henger és dugattyúkopás elleni védelem,oxidáció és korrózió gátló vegyületek, dermedéspont csökkentő adalékok,gyertyazárlat keletkezésének meggátlása stb...Tehát nem feltétlenül dugul el tőlük a kipufogó és gyertyát sem kell rövid időnként cserélgetni ahogy írtad! AMúgy ez az olaj kérdés olyan dolog hogy, Te fölkelsz reggel és éhes vagy almát akarsz enni,de csak körtét kapsz ezzel is jól lax,de még is jobb lett volna számodra az alma...
Hello! Énis itt lakom a 16 -ba és lehet, hogy érdekel a dolog, valamikor át ugorhatnék megnézni?
A multkori olajos témához, az első full szintetikus 2t olajat 1971 dobta piacra a motul.... erről ennyit...
Sziasztok! akik képet kértek tőlem azoknak mondom, hogy csak holnap tudom megcsinálni a képeket és elküldeni neketek. Amúgy a motornak nem tudom mi baja én nem nagyon értek hozzá az biztos, hogy nem indul se rúgásra se tolásra. A motor budapesten van a 16 kerben... holnap érkeznek a képek...
Ezt nem hittem volna, hogy mindenhol ezt a drótos merényletet követik el. Pesten a Ferihegyi repülőtér mögöt van egy cross pája és az odavezető út rengeteg szántóföld mellet halad el kint a határba,tegnap a jóidö miatt kimentünk 7-en kicsit őrültködni. Úgy félúton jártunk már mikor haverom elöttem ment mint ralyvezető egy suzuki adressel , és mi suhant el a feje felett? Hát egy drót! Én mögötte persze 50-60-al, szerencsére kiszurtam és még idelyébe fékeztem és elcsúsztattam a motort. A drót kb. 6-7 mm vastag volt ami ilyen sebességnél simán leváglya egy ember felyét..na mondom karaly , mocinak szerencssére semmi balya nem lett es a többieknek sem lett szerencsére. Az elkövető még nincs meg de már keressük , több motoros is mondta hogy már találkoztak ugyan ott dróttal de ők gyök2-vel mennek mindíg hogy ne legyen bajuk.Szerintem azzal a dróttal kéne felakasztani az embert az első fára.ha nem veszem észre akkor lehet hogy koporsóba vagyok épp vagy intenzíven...
Abszolút egyetértek Veled!
Ez gyilkossági kísérlet! nem más!
Nem magánterület, csak gondolom unja a motorosokat mert zavarják kapálás közben
a közeli szántón...vagy mittomén...de ha el is akarok zárni valamit (nekem is így van a motorkiállóm
a kert végében) akkor drót, max 70cm magasan, és rá egy naaaagy piroooos zsáááák.
Ha csak nem tolvajlani jön valaki akkor lámpával teszi, s ez azt hiszem elég észrevehető.
De a 2mmes acéldrót fejmagasságban, az...az gyilkossági kísérlet,
és mint napjaink szomorú példája mutatja, sikerrel... :(
az ilyet el kéne ásni a közeli réten.. vagy erdőbe..
sztem figyeljétek ki.. hogy mikor megy oda megint csapdát állítani..
és hívjátok rá a rendőröket.. hogy gyilkossági kisérlet van folyamatban..
mert a drót az az..akárhogy nézzük. fényképezzétek le..+2 tanu.. és végre a rohadék mehet a börtönbe..
persze csak abban az esetben , ha nem magánterület, és ez nincsen feltüntetve.
Hát kuplung-fékkar nekemis oda.
Sőt a gázcső is
Kapott már
Nem tudom hallottad-e jómúltkoriban hogy egy rendőrt
elkapott egy drót és meghalt motorozás közben,
nah hasonló szitu éjjel kb 60-80al egyenes úton...
Nem sokmindenre emlékszem, egy idő után arra eszméltem fel hogy meleg a combom,
vérzés, meg hogy benzines vagyok mert rajtam fekszik a picinyke.
Az volt a jó, hogy bár megállni nem tudtam, azért a 3 m féknyom befigyel az úton,
aztán hosszú szünet, 2 m után egy elsőkeréknyom 20cm hosszan menetirányra merőlegesen...
aztán még 1,5 m és ott fekszik a motor meg jómagam.
Hála az égnek lábon hazavittem
Persze bőrszerkó sisak volt.
Megrántottam az orrát és így a fejidomot kapta el a drót, "csak" elrepültem.

Másik haver terepen borult akkorát hogy feküdt utánna, motorosbarátok
a földúton kivettek egy kissebb gyeptéglát és letakarták hogy elsőkerékkel megfejeld.
Neki sikerült...

no comment...
Kicsit lenne kedvem beleküldeni az ilyet a saját csapdájába...
hehe.. az enyim nem aludt :D
volt kinn téli bevetésen..
nem hittem volna hogy ilyen jól bírják az indexek..
meg az új térdvédőm.. karácsonra kaptam.. amint volt egy kicsi friss hó kipróbáltam
10en valahány alkalommal el is kellett..
de sajna kuplungkart is kicsináltam..(legközelebb nem veszek másikat)
de most nagyon poén :D
megy a kicsike
és lemértük tesómmal, még a km órája is 1% pontos
110 volt a vége...
látszik hogy eltaláltam az alacsony fogyasztású beállítását :P
keresek a képen látható recézett lábtartót mtx 80asra.
Szeva!
Köszi a gyors reakciót
Akkor asszem szerelés lesz jövhétvégén
Úgyis a powerrel is gondjaim vannak, mert egyszerűen időnként behúz, időnként nem.
Szóval ha már egyszer nekiállok, akkor borítom a motort.
Olajat akkor csak én keveselltem, olyan alacsonyan van az a csavar:)
De odáig felvan töltve, azt ma csekkoltam, tod ma volt az újra-üzembehelyezés
a téliálom után
Hell
"Valaki tudna nekem segíteni hogy Honda MTX 125be mennyi olaj kell hogy legyen?"
ATF olaj ami autómata váltóba jó. az oldalán ahol mondtad, addig kell legyen feltöltve. és az sem kevés olaj. majdnem 7 deci.

"Másik, hogy a lánckerék feletti kis résen olaj folyik időnként, ezzel egyidejűleg
a különolajtartályból eltűnik az olaj, de folyás máshol nincs a motoron...."

valszeg a különolajozás pumpánál nem kerek valami
nézetsd meg a tömítéseket, gumigyűrűket. mert drága az olaj ahhoz , hogy csak úgy elcsepegjen.
nekem is volak ilyen tapasztalataim.. én lekötöttem az egész olajzást, és keverem a benzinbe.
3700 Ft-s olajat nem akarom havonta venni.
de már találtam más olajat, ami remélhetőleg jó hozzá, és olcsóbb.
bár most nem is engedem pörögni a blokkot.
még jó hogy lehet állítgatni a karbit :D
stipistopi XD küldtem emailt. csörgess meg. 8-15 ig nem vok elérhető, utánna nyugodtan.
éjfélkor már alszom néha.. uhogy utánna nem biztos hogy megtalálsz.
Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni hogy Honda MTX 125be mennyi olaj kell hogy legyen?
A régebbi blokkos típus, ATAC poweres. Meg lehet rajta valamilyen ellenőrző csavarral nézni
az olajszintet? Egyet találtam, de még jóval a berugó alatt van és szerintem kevés lenne
ennyi olaj neki. Másik, hogy a lánckerék feletti kis résen olaj folyik időnként, ezzel egyidejűleg
a különolajtartályból eltűnik az olaj, de folyás máshol nincs a motoron....
Esetleg ötlete valakinek? Széles Utat!
szabee 9!
küldj már képet a hondádról az emailomra lehet érdekelne alkatrészként.
lehetőleg minél több képet küldj.
és hol található azt is ird már meg.
a cimem boruzs.laci@freemail.hu email is és msn is ez.
helló
Én nem vagyok motoros,ezek nem motorok csak prüntyögők! Amúgy láttam én, most olcsóbban adod...Lehet szebben kellett volna megfogalmaznom...Amúgy érdekes,h ennyiért nem veszik meg,hasznaltautora vagy motorra ha föltennéd biztos eltudnád adni!
Na ne mond Köszi már a bölcs hozzászólást! Igazán igazi motoroshoz méltó volt De akkor hasonló stílusban íme: Olvasd már el újra mid a kettőt ember! Aztán okulj!
Attól,hogy naponta 2* fölteszed,még nemigen veszik meg!
Szevasztok!Változás!
Lenne egy sürgősen olcsón eladó 1989-es Honda 125R MTX-em. Olasz.
Eladás oka. Kb egy éve vettem, át akartam építeni de most sürgősen kellene a pénz, ráadásul új munkahely miatt deka ídőm sincs. Gyakorlatilag tökéletes állapotban van. Hibátlan festés, mind a váz(szürke)mind a többi része.(sárga). Rendszámos, forgalmis. Lejárt műszakival.Kevlár utánzat pici irányjelzők, új üléshuzat, vadonat új "slick" utacai michelin gumik, vadonat új duplafalú alu kormány.(fekete eloxált)acerbis kézvédők, kartelvédő, 41mm teleszkópok, san remo alufelni elöl, brembó 320mm féktárcsa, komplett brembo elsőfék szett, tökéletes motorikus állapot, mindene működik, villamosság, visszajelzők, stb.
Most üzemképtelen, de csak azért mert a brutál telók miatt ugye a kiflik is cserélve lettek, gyujtás kapcsolostól, cakk-pakk. Ezért még nincs bekötve-át forrasztva az új kapcsolokhoz. Természetesen garanciát vállalok rá! Fényképeket nem nagyon tudok róla feltenni, de gondolom az alkatrészekből látszik hogy igényes a moci. Mivel sürgős lenne eladnom ezért az ára:FIX 85.000FT! Főleg emailban érdeklődjetek itt: deb_ian@yahoo.com
van pár foto. Gyakorlatilag ilyen, illetve jobb állapotban van azóta. Polirozott arrow dob, "smoto" kerekek, brutal telók, stb, stb. Csak a gumik, kormány, brembo fékrendszer, telók volt 80.000Huf!Mivel befejeztem motoros pálíafutásom, ezért a majdani vevő csomó hasznos, új, motoros ajándékot is kap!
szabee99 .. kérlek küldj képet amotorodról.. és mi a baja?

előre is köszi.
szevasztok! eladó egy honda mtx 80 motorkerékpár. jelenleg üzemképtelen (megjavítható) ezért csak alkatrészként adnám ál... az ára fix 40000 forint. akiket érdekel írjon a forumon aztán megbeszéljük...
Szevasztok!
Lenne egy sürgősen olcsón eladó 1989-es Honda 125R MTX-em. Olasz.
Eladás oka. Kb egy éve vettem, át akartam építeni de most sürgősen kellene a pénz, ráadásul új munkahely miatt deka ídőm sincs. Gyakorlatilag tökéletes állapotban van. Hibátlan festés, mind a váz(szürke)mind a többi része.(sárga). Rendszámos, forgalmis. Lejárt műszakival.Kevlár utánzat pici irányjelzők, új üléshuzat, vadonat új "slick" utacai michelin gumik, vadonat új duplafalú alu kormány.(fekete eloxált)acerbis kézvédők, kartelvédő, 41mm teleszkópok, san remo alufelni elöl, brembó 320mm féktárcsa, komplett brembo elsőfék szett, tökéletes motorikus állapot, mindene működik, villamosság, visszajelzők, stb.
Most üzemképtelen, de csak azért mert a brutál telók miatt ugye a kiflik is cserélve lettek, gyujtás kapcsolostól, cakk-pakk. Ezért még nincs bekötve-át forrasztva az új kapcsolokhoz. Természetesen garanciát vállalok rá! Fényképeket nem nagyon tudok róla feltenni, de gondolom az alkatrészekből látszik hogy igényes a moci. Mivel sürgős lenne eladnom ezért az ára: 100.000ft! Picit alkuképes! be tudok számolni: telefont, műszaki cikket, PC, stb..Ajánlj valamit aztán hátha érdekel! Esetleg robogó csere érdekelhet, de csak hasonló állapotúra. Főleg emailban érdeklődjetek itt: deb_ian@yahoo.com
van pár foto. Gyakorlatilag ilyen, illetve jobb állapotban van azóta. Polirozott arrow dob, "smoto" kerekek, brutal telók, stb, stb
köszi a linket majd ez remélem segit.
THX
Ez 80-as hoz is jó?