Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az a két kis fogaskerék tartja a szinkront és ez hajtja a kiegyenlítő tengelyt is, ha jobban megnézed más a fogazás mérete is,csak ugy tudod majd összerakni hogy benne van a tengely félig -mert jobban nem is fogy belemenni, és utána kicsit el kell tekerni ha már a fogaskerekek tekerik a kiegyensújozót a kuplungfogaskerékkel együtt és akkor teljesen belemegy a helyére és utána ellenörizd hogy tényleg ott van ahol kell,de elvileg a kiegyensújozó tengely magától a helyére ugyrik ugyhogy nem kell állítgatni nagyon csak a dugattyut kell felső hotdpontra rakni és figyelni kell hogy ott is maradjon. Nekem egy motorszerelő haverom aszisztált és 1 perc alatt készen is volt, elég egyszerü beállítani szerintem.
BoruzsLaszlo: nem a vateraról vetted a tengelyeket?
oké nagyon köszönöm akkor igy rakom majd össze.
jha és a szinkrontengelyen van 2 fogaskerék és ez a 2 fogaskeréken belül van egy vékony ami 2 fele van osztva és ez szabadon fut annak mi a jelentősége?
talán a fordulatszámmérőhöz van köze?
Ha valakinek akadna egy kapcsolási rajza MTX 80-hoz azért hálás lennék,nagyon kéne mert most kénytelen vagyok kispolszki töltés szabályzóval menni, és igy nem tudom az aksit belerakni mert nem tudtam rendesen bekötni.
Hello
A kiegyen sújozó tengelyt ugy kell beállitani hogy a dugattyút felső holtponton kell tartani a kiegyensújozót meg jelre kell rakni és utána betolni a szinkrontengelyt a helyére es kész is van! Én tegnap csináltam ezt és tökéletes lett.
kis gatyás!
azt nagyon megköszönném.
BoruzsLászló. ha jól emlékszem a főtengelyt a felső holtpontra kell állítani...de ez nem biztos utánna nézek énis.
igen azt én is megtaláltam de az önmagában semmi mert az jelen van de amit kiegyensúlyoz ha az nincs jelen akkor mit ér?
sztem a főtengelynek kell vmien állásba lenni és úgy kell a kiegynenlitőnek jelen lennie?
vagy aki már csinálta ezt a beállitást leirhatná nagyon megköszönném.
mert én nemtok rájönni.
akkor azt elárulhatnád hogy állitod be mihezz kell nézni?
köszi
szervusz!
ma találkoztam egy blokk rázós mocival!
szétkaptam és valóban nagy köze van a kiegyensúlyozónak hozzá,mert mikor beálitottam gyönyörűen és halkan járt a moci!
igy vissza lehetett rá rakni ami leesett a rázkódástól!
egyébként a tulaj megjegyezte,hogy azóta jó az indexe is!
BoruzsLaszlo! ha szétt van hútva a blokk akkor oitt kell lenni egy nyílnak a blokkon és a tengelyen is és a a kettő nyílnak egymással szemben kell álni.. úgy kel össze teni.
Természetesen ezekbe is jobb a fullszintetikus olaj mint egy ásványi. Kipufogó tényleg nem tömődik el úgy... Ezeket a motorokat ásványihoz tervezték. 80-as évek elején még jóval roszabb minőségű olajok voltak mint jelenleg a mostani gyengébb minőségűek is jók bele. Gondolj csak bele ásványival elmegy egy henger 30 000km-et szintetikussal meg 40,45000 viszont egy ásványi fele annyiba kerül mint egy szintetikus és ezalatt a futáseljesítmény alatt ásványival kb 35000Ft-t spórolhatsz. Egy fúrás meg egy dugószett 15000FT....Na mind1.Mindenki használ amit akar,de ezekbe azt mondom(kivétel125mtx)megteszi az ásványi is.
Ezt én is szeretném tudni mert nekem úgy ráz már a mocim hogy attól félek eltörri a vázat, mert már előfordult velem ilyen és mindíg csak hegesztettem a vázat utána.
akkor mostmár csak azt kéne megtudnom hogy hogyan kell beállitani ha majd keritek mihez kell azt nézni?
Csakis fullszintetikusat..., azt mondják simsonba jó a ásványi is, nagy szart jó... jobban kopik a henger, a dugó, a csapágyak... és a gyertya is elöbb használódik el... a kipuff meg eltömödik, jobban melegszik a moci, roszabbul megy... csak ennyi a baja...
Ez kúrva nagy baromság, már megbocsáss...
Vasperselyes motorokhoz mint pl:mtx80 tökéletesen megfelel az ásványi olaj is. Csak a nagy teljesítményű/fordulatú nicasilos bevonatú hengerekhez szükséges fullszintetikus olaj.
Sziasztok! Tudja valaki hogy oreg endurókba milyen olajat érdemes tenni?
BorusLászló.. igen az egy kiegyenlítő temgely amit már más is meg mondott neked.. és természetesen jóót mondott hoyg rááz tőle a blokk.. és én hozzá tenném hogy ott vannak ilyen jelzések és ha az nincs rendesen beállítva akkor is ráz.. sőőt még rosszabb mintha nem lenne benne. de ha jól be van állítva akor tökéletes lehet. esetleg honda mt -ét keresd a kettőnek ugyanolyannak kell lennie.
sziasztok!

kellene nekem egy MTX125-öshöz egy olyan gumi ami a karbit és alégszürőt köti össze. jha valkinek van vagy tudna bontottat akor szoljon pls. THX
Üdv.
Műszaki lejárt nemrégen. gyakorlatilag annyit kell rákölteni hogy az eredeti gyujtás kapcsoló vezetékeit, át kell kötni az újra. és a fékcsövet feltenni az első fékre. Jobb oldalon a vízpumpa, külön olajzás is működik mint ahogy egyébként minden! ja, meg vettem rá kartelvédőt azt kellene még rátenni. Egyébként csomó igen drága ajándék is jár a mocihoz az esetleges vevőnek, lévén befejeztem 2T pályafutásomat. csak a teljesség igénye nélkül: Castrol bontatlan olaj, vadi új cross kesztyű, stb. Bács megyében van a motor. részletesebben email-ben!
szia engem érdekelne, műszaki meddig van rá?
meg az hogy a különolajozás megy-e?
kb merre lehet meglesni a gépet, és mikor?
mert nekem is van egy ilyenem. csak nem rendszámos.
és az nagyon zavar..
fényezés nekem nem számít.
de ahogy a képed néztem titti-ritti.
melyik oldalon van a vízpumpája?
meg kb mennyit kell még rákölteni, hogy menjen is? csak egy tipp.
engem komolyan érdekelne.
Szevasztok!
Lenne egy sürgősen olcsón eladó 1989-es Honda 125R MTX-em. Olasz.
Eladás oka. Kb egy éve vettem, át akartam építeni de most sürgősen kellene a pénz, ráadásul új munkahely miatt deka ídőm sincs. Gyakorlatilag tökéletes állapotban van. Hibátlan festés, mind a váz(szürke)mind a többi része.(sárga). Rendszámos, forgalmis. Lejárt műszakival.Kevlár utánzat pici irányjelzők, új üléshuzat, vadonat új "slick" utacai michelin gumik, vadonat új duplafalú alu kormány.(fekete eloxált)acerbis kézvédők, kartelvédő, 41mm teleszkópok, san remo alufelni elöl, brembó 320mm féktárcsa, komplett brembo elsőfék szett, tökéletes motorikus állapot, mindene működik, villamosság, visszajelzők, stb.
Most üzemképtelen, de csak azért mert a brutál telók miatt ugye a kiflik is cserélve lettek, gyujtás kapcsolostól, cakk-pakk. Ezért még nincs bekötve-át forrasztva az új kapcsolokhoz. Természetesen garanciát vállalok rá! Fényképeket nem nagyon tudok róla feltenni, de gondolom az alkatrészekből látszik hogy igényes a moci. Mivel sürgős lenne eladnom ezért az ára: 100.000ft! Picit alkuképes! be tudok számolni: telefont, műszaki cikket, PC, stb..Ajánlj valamit aztán hátha érdekel! Esetleg robogó csere érdekelhet, de csak hasonló állapotúra. Főleg emailban érdeklődjetek itt: deb_ian@yahoo.com
van pár foto. Gyakorlatilag ilyen, illetve jobb állapotban van azóta. Polirozott arrow dob, "smoto" kerekek, brutal telók, stb, stb
szia KRAZY!
inkább beszéljük meg msnen a dolgot karbi az köszi nem kell azt nem is kerestem de köszi p20ast fog kapni
az msn cimem boruzs.laci@freemail.hu vagy az email is ugyanez.
vegyél fel és megbeszéljük a dolgot fontos lenne de a telómon alig van pénz
helló
üdv!
tudok segiteni a bajodon!
hivj fel!
tel:06306521773