Sziasztok!
Nos lenne egy Honda mtx 80 R2 motorom és olyan gondom lenne hogy 7 ezerig pörög csak, ott megtorpan...fölé csak nagyon nehezen megy és akkor is csak rángat a motor. A karbiban jelenleg 90 es fúfóka van kipróbálásra és a tű középen van, ugyanis 100 as fúvóka volt a motorban mikor vettem azért tettem bele 90 eset mert elég sokat fogyasztott, a kipufogóból is a benzint nyomta kifelé és akkor is ugyan ezt csinálta hogy csak 7 ezerig pörgött....azt hittem sokat kap mert a levegő csavart is hiába tekertem kifelé semmi...de úgy néz ki nem az a probléma. Most kapott a motor egy új ngk gyertyát a légszűrőt kipucoltam de még mindíg maradtt a hiba..
Én még a gyujtásra gondolok hogy rosz a cdi vagy nem jó helyen van az alaplap..vagy esetleg a membránra hogy elfáradtak a lapkák..(bár megnéztem úgy tűnt zár rendesen..) Esetleg lehet ezek közül valamelyik? Vagy mi lehet még a hiba??
Üdv, sajnos szét hullott a honda mtx80 vízhűtéses motoromban a gyújtás. Ezt találtam szét törve és beázva a vázra erősítve. Valaki tudna segíteni hogy pontosan mi ez? Esetleg tudna segíteni a beszerzésében?
Hello!
Nekem vannak alkatrészeim mtx 125 höz(olasz változat)
Egy motort bontok amiből a következők maradtak meg:
Gyújtótrafó,CDI,feszültségszabályzó,központi teleszkóp,első teleszkóp befogatóval,váz(hásó villa is),elsőlámpa,hátsó lábtartó,láncfeszítő,ülés,tank,benzincsap,kábelek/csatlakozók,bal első oldalidom,jobb hátsó oldalidom,
Én azt használok, kicsit sportosabb a gép tőle, hangosabb is, és jobban a magas fordulatra van kitalálva kb 6-7 ezernél jön meg az erő, olyan mintha poweres lenne tőle, a gyári az pedig nyomatékosabb alacsony fordulaton, de az annyira nem pörgős a Gianelli-hez képest
Léghűtéses MTX blokkja megegyezik az MT blokkjával, itt egy link ahonnan vehetsz dugattyút: http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Fontos, akivel fúratsz hengert beszéld meg vele hogy milyen méret kell dugattyúból.
zeuszmotoros@gmail.hu
A Blokk oldaldekni még meg van?
Nos lenne egy Honda mtx 80 R2 motorom és olyan gondom lenne hogy 7 ezerig pörög csak, ott megtorpan...fölé csak nagyon nehezen megy és akkor is csak rángat a motor. A karbiban jelenleg 90 es fúfóka van kipróbálásra és a tű középen van, ugyanis 100 as fúvóka volt a motorban mikor vettem azért tettem bele 90 eset mert elég sokat fogyasztott, a kipufogóból is a benzint nyomta kifelé és akkor is ugyan ezt csinálta hogy csak 7 ezerig pörgött....azt hittem sokat kap mert a levegő csavart is hiába tekertem kifelé semmi...de úgy néz ki nem az a probléma. Most kapott a motor egy új ngk gyertyát a légszűrőt kipucoltam de még mindíg maradtt a hiba..
Én még a gyujtásra gondolok hogy rosz a cdi vagy nem jó helyen van az alaplap..vagy esetleg a membránra hogy elfáradtak a lapkák..(bár megnéztem úgy tűnt zár rendesen..) Esetleg lehet ezek közül valamelyik? Vagy mi lehet még a hiba??
Üdv: Ádám
Keresek japán 125-öshöz jobb,kuplung oldali blokkdeklit+kézifékkart!Cserébe van alkatrész is,vagy készpénz.
Nekem vannak alkatrészeim mtx 125 höz(olasz változat)
Egy motort bontok amiből a következők maradtak meg:
Gyújtótrafó,CDI,feszültségszabályzó,központi teleszkóp,első teleszkóp befogatóval,váz(hásó villa is),elsőlámpa,hátsó lábtartó,láncfeszítő,ülés,tank,benzincsap,kábelek/csatlakozók,bal első oldalidom,jobb hátsó oldalidom,
Már csak "tűzkarikát" kell kerítenem a Polini hengerhez.
Én speciel a Heli Coil-t választottam azzal tökéletes lett
Fontos, akivel fúratsz hengert beszéld meg vele hogy milyen méret kell dugattyúból.
Egy létezik MTX-hez angol nyelvű szervízkönyv? Idáig csak franciát találtam.
Köszi a segítséget!