hello volna egy eladó honda mtx 125 r hez karbim és membránom is eladó akit érdekel irjon az email cimemre (masir_adam@freemail.hu) van több apró alkatrészem is mtx hez
Szia! Nekem van tökéletes állapotban levő gyári 80-as rezóm vizeshez. Tényleg nagyon fasza, 5eFt-ért adnám, de úgy képzeld hogy a festés nincs leütve. Képet is tudok. Üdv; Zoli
Hello mindenkinek, van egy olasz mtx125ös mocim és eljött az ideje a felújitásnak, alkatrész ügyben kérnék segítséget, kellene nekem km óra spirál, hátsó felni kompletten aggyal dobbal vagy akár első is ha együtt van eladó, bal hátsó müanyag idom, egyenlőre ennyi ami biztosan kellene, ha valakinek van eladó akkor legyenszíves írjon nekem akár itt vagy a palesz88@gmail.com címen. Elöre is köszönöm.
üdv: Szilárd
MTX 80 (HD06)
Valami bala van a rezonátornak, szerintem el van tömődve. Nem megy jól a motor, nem pörög 5000 fölé, semmi ereje egyik pillanatról a másikra. Volt már ilyen, levettük, megütögettük, jó lett 2 hétig. Ezeket lehet valahogy javítani? Mire kell figyelni? Szét lehet e vágni? Egyébként mi van benne? Mi a funkciója? Lehet e takarítani?
tehát akkor az első rovátkával nem kell foglalkoznom,mert most beállítottam úgy ahogy írtad,ha csumán hátul van a gáz akkor van a 2.rovátkán de az izzóm ugyanúgy világít szerintem kevés az olaj mert eddig jó volt.
szia zoli.előre is köszi,de amikor teljesen hátra húzom a gázkart akkor a második jelölés kb 5-6 mm el tér el a fix rovátkától ami van az olajzón.tehát annyival megy alá.mivel bejáratós nem kell neki több olaj?
Szia!
Amikor teljesen ki van húzva a gázkar, akkor kell, hogy találkozzon a 2 jelölés. A visszajelzőnek egy úszó adja a jelet az olajtartályban. Vedd ki az úszót, nyomd fel kézzel a legtetejére pár másodpercig. Ha nem alszik ki az izzó akkor az a rossz, ha kialszik, akkor csak az olaj kevés. (Azért kell pár másodpercig, mert van benne egy kondi, ami miatt nem gyullad fel egyből az izzó... Az a lényege, hogy ha rámész valami bukkanóra.... nem pislákol feleslegesen az izzó...)
Üdv; Zoli
sos...van egy mtx 80-om és ma raktam össze tehát bejáratós lenne,az olaj szivattyúval van bajom,mert van rajta két rovátka hogy hová kellene állítani oda lett állítva de viszont köpi az olajat,ez miért van?és világít az olaj lámpám az a blokkban lévő olajat jelzi vagy a keverékhez valót?aki ebben jártas adjon már tanácsot mit lehet ilyenkor csinálni...előre is köszi
Szerintem a műszerfal környékén levő ellenállás a lesz a hibás, ha az zárlatos lett akkor több feszkót kapnak az izzóid és elpukkanhatnak, mérd meg egy multiméterrel mekkora az ellenállása, és hasonlítsd össze azzal ami rá van írva ha még látszik. Ha nem látszik akkor nézd meg a kapcsolási rajzán mekkora ellenállás kell oda.
Én erre gondolok hirtelen, de leeht hogy lesz valaki aki okosabb nálam és megmondja a frankót. Egyenlőre egy próbát megér.
Miért van az hogy elöl folyton kibassza az izzókat!?
fesz szabályzó lenne? de akkor miért csak mindig elöl?
ma kicseréltem, mentem kb 300 métert, és megint kiégett....
Szia! A képeket mellékeltem a karbiról. Ha szeretnéd a belsejéről is csinálok képet, de épp hogy ennyire volt időm, még meg sem tudtam takarítani, annyira zsúfolt napom volt... De nem is baj, legalább haladok. Ára 10eFt, tökéletes állapotban van, gyári fasza úszóval, törés mentesen! Üdv, Zoli
Fú, passz, nemtom, mennyire is gondoltál? Az a helyzet, hogy én olcsón tudok venni bontós motorokat, így nem hiszem, hogy nekem megérné, de mondj 1 árat, hátha!
Üdv; Zoli