Húzd le a benzincsapról a csővet!
Ömleni kéne a benyának.
De nekem gyanús , hogy a tankban lévő szűrőd koszos! Bele néztél már? mikor üres volt! Lehet a csap után is elférne egy szűrő.
Nekem 80-as van. Tudomásom szerint a kettőnk tankja között nem, vagy alig van különbség. A teljes ürtartalma ~8.5 liter. Nem nehéz megmérni.
A teleszkópod végén a kormánynál, nem az alján!
Lenni kéne 1-1 levegő szelepnek. Ott olyan keménynek csinálod ami neked tetszik.
sziasztok lenne megint egy oan gondom hogy beinditom a motort megyek vele és leáll mintha nemlenne benzin vagy mintha ellenne zárva a benzincsap beinditom megint megint megy utánna megint megáll kivan nyitva a benzincsap és benzin is van miért lehet ez ?
hali! meg tudná mondani valaki hogy hány literes a 125-ös tankja? sehol nem találtam róla infót! köszi elöre is.
ja és még valami, hogy lehetne egy kicsit keményebbre varázsolni az első telót, van valami ötletetek rá?
Hali mindenkinek!
Mivel nagyon kéne a pénz úcsó áron 65 ezer mindenestől űzemképes 125-ös mtx-em!Új JT láncszet és első fékpofát kapott!Ez magába egy 20-as volt!
Felújításra vagy alkatrésznek is jó!Váltó tökéletes!De kipróbálható,mivel üzemel még,csak csörög kicsit a blokja!Van 1-2 alkatrészem adom vele azt is!Kb egy 10-est meg ér az alkatrész is!
Csak a kormány van, meg az idom. (A felsoroltakból. A nagyja amúgy is elment már.) A motort láthatod profilomon... De egyébként egyszer ilyen lehetett: http://youtu.be/mUcvhm1jIpE
igen igen az idom kéne, milyen színű mert piros kéne, mert nem szeretnék festeni. akkor egyenlőre maradjon a kormány meg az idom, aztán lehet később még kéne pár dolog. bár hogy ha meggondolom, ha van kuplung és fék konzolod, az is kéne.
Hátsó sárvédő alatt mit értesz? Mert csak az ülés mögötti idomom van, de az hibátlan, gyári festésű. Műszerfalam sajnos nincs. :S Írd le mi érdekel, ha van még valami, és megbeszéljük.
Nálam sajna nem jött be az egyesével összerakós kuplung dolog. Más volt a bibi. TÚLSÁGOSAN PRECÍZ voltam a váltó hézagolásánál!Ha hiszitek, ha nem!
Szóval történet: kivagdalta a másodikat, vagy beugrott harmadikba magasabb fordulatszámon. Blokk széthúz, tolómérő, játszadozások, tolómérő, próbálgatás, így ment ez egy álló napig! Összerakás, blokk a helyén, próbaút.
De jött a gond: tökéletesen vette a sebességeket, nem vágta ki, nem ugrált be nagy gáznál, de csak kuplung nélkül! Ha behúztam nem lehetett váltani se le , se fel.
Mire gondolna az ember? Csak a kuplung, nem?
Hát nem egészen!(és most jön a mese csattanója!)
Annyira pontosan lett kihézagolva a kuplung tengely, hogy kuplung behúzásakor összeszorította a blokk belsejében lévő két csapágy közötti részt! (kép mellékelve)
Teendő? Blokk újra széthúz? NEM! Trükk!
A kosár alatti csapágyat ki lehet venni a le fogatók eltávolítása után, keményfa ráhelyezésével, APRÓ ütögetéssel a tengely végére! De csak abban az esetben, ha elindul kifelé a csapágy! Ha nem, ne erőltessétek, marad az előző verzió.
Csapágy alá vékony alátét, vissza minden a helyére.
Próba! És lám, jobb, mint újkorában!
Lehet hogy ez egy egyedi eset, de gondoltam megosztom veletek, mindig tanul az ember.
The End!
Szevasz Zoli!
Jó lett a kuplungom.Összetettem egyesével az alkatrészeket benne.Meghúztam a négy csavart és tökéletesen mnűködik.
Köszi mindent.
Jó szórakozást
Üdv.:
Laci
hello, keresek, mtx 125-höz pár cuccot reális áron Spirál a fordulatszám mérőhöz, aksi tartó, első sárvédő. Két hátsó ülés alatti idom és esetleg még kipufogó.
Ömleni kéne a benyának.
De nekem gyanús , hogy a tankban lévő szűrőd koszos! Bele néztél már? mikor üres volt! Lehet a csap után is elférne egy szűrő.
A teleszkópod végén a kormánynál, nem az alján!
Lenni kéne 1-1 levegő szelepnek. Ott olyan keménynek csinálod ami neked tetszik.
ja és még valami, hogy lehetne egy kicsit keményebbre varázsolni az első telót, van valami ötletetek rá?
Mivel nagyon kéne a pénz úcsó áron 65 ezer mindenestől űzemképes 125-ös mtx-em!Új JT láncszet és első fékpofát kapott!Ez magába egy 20-as volt!
Felújításra vagy alkatrésznek is jó!Váltó tökéletes!De kipróbálható,mivel üzemel még,csak csörög kicsit a blokja!Van 1-2 alkatrészem adom vele azt is!Kb egy 10-est meg ér az alkatrész is!
az e-mail címem: adammeld@gmail.com
oksa mert érdekelne pár dolog!
125R-hez műszerfal, hátsó sárvédő, és persze a kormány.
Előre is köszi!
Eladó, vagy cserélném a léghűtéses berúgókarjára.
Szóval történet: kivagdalta a másodikat, vagy beugrott harmadikba magasabb fordulatszámon. Blokk széthúz, tolómérő, játszadozások, tolómérő, próbálgatás, így ment ez egy álló napig! Összerakás, blokk a helyén, próbaút.
De jött a gond: tökéletesen vette a sebességeket, nem vágta ki, nem ugrált be nagy gáznál, de csak kuplung nélkül! Ha behúztam nem lehetett váltani se le , se fel.
Mire gondolna az ember? Csak a kuplung, nem?
Hát nem egészen!(és most jön a mese csattanója!)
Annyira pontosan lett kihézagolva a kuplung tengely, hogy kuplung behúzásakor összeszorította a blokk belsejében lévő két csapágy közötti részt! (kép mellékelve)
Teendő? Blokk újra széthúz? NEM! Trükk!
A kosár alatti csapágyat ki lehet venni a le fogatók eltávolítása után, keményfa ráhelyezésével, APRÓ ütögetéssel a tengely végére! De csak abban az esetben, ha elindul kifelé a csapágy! Ha nem, ne erőltessétek, marad az előző verzió.
Csapágy alá vékony alátét, vissza minden a helyére.
Próba! És lám, jobb, mint újkorában!
Lehet hogy ez egy egyedi eset, de gondoltam megosztom veletek, mindig tanul az ember.
The End!
Jó lett a kuplungom.Összetettem egyesével az alkatrészeket benne.Meghúztam a négy csavart és tökéletesen mnűködik.
Köszi mindent.
Jó szórakozást
Üdv.:
Laci
Úgy csináltam ahogy mondtad.Egyesével összetettem és jó lett.
Köszi a segítséget.
Üdv.:
Laci
Üdv.:
Laci