De lecserélném a 125-ösöm egy 50-es vagy 80-as mtx-re! !Istenem de tetszenek ezek a motorok!Miért vadászák a zsernyákok enyire! Bár sikerülne lecserélnem egy kicsit kisebb ccm-re!Ha vázat cserélek megoldaná a zsernyák gondot?Nem tudja valaki?
Üdv!
Mennyibe kerül egy 80-as mtxre első-hátsó gumi? Tudom,hogy méretől függ,de megközelítőleg. Ja és utcai gumira gondolok nem terpre.
Előre is köszi!
nem vagyok felháborodva csak nagyon motoroznák és ez az alkatrész hiányzik ezért várom hogy küld el te még soha nem voltál ugy hogy motoroztál volna és rossz volt a motor mert akor tudnád hogy milyen türelmetlen az ember bocs ha valami roszat irtam szia
remélem meg értesz elöre is kösz tamás
Helló!
125-ös 94-es mtx!Kockavázas!Külsőleg nem szép!Motorikusan mükösik,de kicsit csörög és hidegen nehezen akar indulni,de melegen pöc röf!
Új JT láncszetett kapot és első fékpofát!
Ára szerintem reális:75 ezer!Kp! A csere ár természetesen több!Látam olyat aki 120-ért hirdetet hasonló állapotba lévőt,annyi hogy az övén rajta voltak az idomok,de azt is festeni kellet volna,de viszont az váltó hibás volt az enyémnek a váltója tökéletes!
Nagyából utána néztem és nem sokat kéne rákölteni és a dupláját érné,de nekem sajnos egy filérem sincs,ezért vált eladóvá!Meg útcán használható kéne ez meg nem az!:(
Leírtam mailben, hogy amikor lesz időm, elküldöm. Hétköznap dolgozok, szombaton suliban vagyok, bármilyen hihetetlen, nem az az első dolgom amikor fél órával korábban végzek bármelyikkel is, hogy rohanjak a postára - az utolsó leveled stílusa után meg te se gondolhattad komolyan, hogy pont az lesz az első a listámon, hogy neked rohangásszak. Nem fizettél ki semmit, innentől fogva nem értem, miért is ez a nagy felháborodás.
--
Kösz a tippeket srácok, végül kiderült, hogy mi volt a baj(gyújtáselektronika), kicseréltem és most megy megint rendesen.
Nem tudja esetleg valaki,ha szerzek egy 50-es mtx vázat és abba rakom bele a 125-ös blokot akkor nagyon feltünő?!A hengeren nem szerepel a ccm!A blokon meg nem találtam motorszámot még!Hol lehet?
Köszi!Fain kis motor! Hát ha az enyém is max 80-as lene istenemre nem adnám el ha lenne pénzem ha nem,de mivel 125-ös így nem sokra megyek vele,mezőre meg minek tartsak fen egy motort,nem is nagyon megyek ki!nekem utcára használható kéne,erre a legjobb ez a 80-as mtx,lehet mezőn,meg úton is használni!Nekem is kell egy ilyen! Beleszeretem!
Helló!Valaki tudna segiteni abban hogy medig gyártoták az mtx-ket?Éa aban hogy van e mtx hátul tárcsás gyárilag?Előre is köszönöm!Ja és esetleg nsr-be medig rakták a léghütéses blokot?
Csinált már valaki vákumos benzicsapot, tehát pl.egy robogóét?
Arra gondoltam hogy vennék a szívótorokról vákumot ahol bespricceli az olajat (ha van ott vákum) csak nemtom maradna e elég az olajnak, és akkor megoldódna a tűszelep problémám. A másik gondolatom az elektromos mágnesszelep, csak akkor el kell felejteni a pillanat leállítót.
Valamint egy kép az MTX-ről, amit legutoljára bontottam. Még nagyjából meg vannak a cuccai, csak a karbi ment el róla. (Ott van rajta a dob is, ha kell) Üdv
hello
a bowdennél arra gondolok, amikor a keverőre csatlakozik
nah nekem ott nincs csatlakoztatva, és ugye amiből az a része a bowdennek kilóg, elméletileg azt is lehet vhova rögzíteni... vagy nem?
a kipu meg eddig ilyen vízcsőösszehúzó bigyóval volt rögzítve csak eltörött, mert nagyon ráhúztam
am meg csak érdeklődésből, hogy bal elülső idomod van e mert az sajnos eltörött, és esetleg ha lenne kipudobod...
Mennyibe kerül egy 80-as mtxre első-hátsó gumi? Tudom,hogy méretől függ,de megközelítőleg. Ja és utcai gumira gondolok nem terpre.
Előre is köszi!
Érdeklődnék,hogy van-e valakinek egy eladó mtx 80-as karbiból az úszó? Válaszotokat előre köszönöm
Üdv: Tasi László
remélem meg értesz elöre is kösz tamás
125-ös 94-es mtx!Kockavázas!Külsőleg nem szép!Motorikusan mükösik,de kicsit csörög és hidegen nehezen akar indulni,de melegen pöc röf!
Új JT láncszetett kapot és első fékpofát!
Ára szerintem reális:75 ezer!Kp! A csere ár természetesen több!Látam olyat aki 120-ért hirdetet hasonló állapotba lévőt,annyi hogy az övén rajta voltak az idomok,de azt is festeni kellet volna,de viszont az váltó hibás volt az enyémnek a váltója tökéletes!
Nagyából utána néztem és nem sokat kéne rákölteni és a dupláját érné,de nekem sajnos egy filérem sincs,ezért vált eladóvá!Meg útcán használható kéne ez meg nem az!:(
bontok egy mocit és mindene eladó,még egyben is vihető :)
Ha valakit érdekel valami írjon.
üdv,
Robi
--
Kösz a tippeket srácok, végül kiderült, hogy mi volt a baj(gyújtáselektronika), kicseréltem és most megy megint rendesen.
vagy ijen jellemtelen bunkó vagy hogy csak igérgetsz
akor miért árulod az alkatrészeket?
80% kos
Arra gondoltam hogy vennék a szívótorokról vákumot ahol bespricceli az olajat (ha van ott vákum) csak nemtom maradna e elég az olajnak, és akkor megoldódna a tűszelep problémám. A másik gondolatom az elektromos mágnesszelep, csak akkor el kell felejteni a pillanat leállítót.
majd a napokban dobok egy emailt, hogyan lesz, mert néztem egykét dolgot ami kellhet
jah és a dobot mennyiért számítanád meg?
Valamint egy kép az MTX-ről, amit legutoljára bontottam. Még nagyjából meg vannak a cuccai, csak a karbi ment el róla. (Ott van rajta a dob is, ha kell) Üdv
a bowdennél arra gondolok, amikor a keverőre csatlakozik
nah nekem ott nincs csatlakoztatva, és ugye amiből az a része a bowdennek kilóg, elméletileg azt is lehet vhova rögzíteni... vagy nem?
a kipu meg eddig ilyen vízcsőösszehúzó bigyóval volt rögzítve csak eltörött, mert nagyon ráhúztam
am meg csak érdeklődésből, hogy bal elülső idomod van e mert az sajnos eltörött, és esetleg ha lenne kipudobod...