Az úszón, h állítottál? Az úszókat vagy középen a kis fém lapot/pöcköt hajlítgattad?
Elképzelhető, h túl leállítotad, és nem enged benyát folyni a karbiba!
Én arra gyanakszom, h ha mindeddig minden okés volt, nyitva lévő benzincsappal is elállt 3 napig, h nem folyt és most elkezdett, akkor lehet, h a a karbiban lévő kis csap kopott el amit az úszó vezérel!?
Én megpróbálnám, gyári értékre beállítani aztán ha akkor is ereszt, akkor uszóház nélkül a karbit csatlakoztatva a tankhoz megnyitod és megnézed, h zár-e rendese! Ha van olyan pont ahol zár akkor már csak be kell lőni, h zárjon is meg az úszószint is jó legyen!
Ez ilyen! Játszós!
Hogy folyik-e bele a nafta azt könnyen el tudod dönteni... Tisztítsd meg a gyertyát, állítsd be a hézagot. (0,7-0,8mm) Nézd meg a gyújtásidőzítést, és attól hogyha van szikra próbálgasd több gyertyával, akár többféle hézaggal... Ha sehogy sem akar életre kelni, akkor önts egy gyűszűnyi benzint a hengerbe a gyertyanyíláson át, gyors rakd össze és hadd szóljon. Nézd át a légszűrőt, hogy nincs-e eltömődve... Az olajkeverő be van kötve? ÉRDEMES, akárki, akármit is mond. Ki van az találva... Leírtam mindent, amit kezdetnek át kellene nézned... Egy jó tanács: egyszerre, csak 1valamit csinálj és próbáld meg, hogy beindul-e, mert ha több mindent állítasz, sosem fogsz rájönni, hogy mi (volt) a baja... Üdv; Zoli
Nekem olyan problémám akadt hogy a karburátor folyt, és szétszedtem és állítottam az úszó állásán.De azóta nem akar beindulni .Nem kap benzint.Lehet hogy a súbert tűn kell állítani?Mert még nem vagyok szakértője ezeknek...De a segítségeteket kérem...
Kösz, D.
Nekem ami feltűnt, amikor láttam egy 200-asat meghirdetve, hogy a hengerfej, vagy valahol ott a hengernél is be volt fogatva a vázba a vas... Erre emlékszem, mint szemmellátható különbség. Üdv
Köszi!
A lényeget már meg is találtam, ott van a 6ik oldalon, kivitelezhető, de kicsit macera!
A 125-nek furat 56mm löket 50,6 mm
A 200-nak furat 67mm löket 55mm, ebből arra következtetek, h kell hozzá mindenképp a 200-as főtengely, feltételezve azt, h mindenféle gond nélkül belemegy!
Aztán persze lehet, h csak a dugó kialakítása más, nem baszakodtak másik főtengely készítésével!?
Sok egyezés lehet. Mert manuál is együtt van 125-200. Küllemre is a váz úgy tűnik egyezik, talán még az 80ccm R2-es is természetesen a Japán. Itt egy manuál, nézegesd: http://hondamtx80.lapunk.hu/ta...
heló van egy honda mtx 125(olasz) blokom kuplung hiányzik és gyujtás amugy miden meg van henger is jó nem karcos dugó kelll bele hivj délután ezen a számon 06308577725 3 tol 8ig és egy supermoto szett is hátsó kerék bele megy de elsöhöz kelll hézagolot esztergálni csak (olaszhoz)
Eddig 3db 80-as MTX-et gontottam és egy 125öset. (japánokat) Még nem volt 200asom, szerintem MTXből nem is lesz, de biztosan nem különbözik mindenben a kisebb társaitól... 125ösről már nincs sok, de a 80-asokból még rengeteg alkatrész van, ha kell valami... Üdv
ha akkor baloghforever@citromail.hu erre küld el a neved meg a számla számod és lövöm a pénzt azonnal.
most megyek füdrök me levágták a hajam és tiszta hajas vok XD
szerintem ilyen kell amúgy levegős hondán volt? 87es-esn igaz? meg kocka lámpa volt rajta?
ja a számlám megnéztem ennyi a pénz rajta szal ennyit tok adni max
Értem, hát ha kell a cucc, akkor várom a pénzt, kérlek dobj egy mail címet, ahová leírhatom az utaláshoz szükséges infókat... Akk. 2000be mehet a biztosító lemezzel?
Elképzelhető, h túl leállítotad, és nem enged benyát folyni a karbiba!
Én arra gyanakszom, h ha mindeddig minden okés volt, nyitva lévő benzincsappal is elállt 3 napig, h nem folyt és most elkezdett, akkor lehet, h a a karbiban lévő kis csap kopott el amit az úszó vezérel!?
Én megpróbálnám, gyári értékre beállítani aztán ha akkor is ereszt, akkor uszóház nélkül a karbit csatlakoztatva a tankhoz megnyitod és megnézed, h zár-e rendese! Ha van olyan pont ahol zár akkor már csak be kell lőni, h zárjon is meg az úszószint is jó legyen!
Ez ilyen! Játszós!